XXL Nutrition

New Ballance Patta´s [pics]

• Topic Starter Topic Starter
heb zojuist 576´s besteld. Kan niet wacthen tot ze op de deurmat liggen.

Zal wel moeten

barefoot-shoes.jpg

Ik zoek nog een winkel die deze verkoopt.
rt

Whatsup met die New Balance schoenen? 15 jaar geleden op de basisschool waren boys met NB schoenen maar gaar en draaide het alleen om Nike voor #swag. Dat waren exact dezelfde schoenen als die nu "in" zijn.

Whatsup met die New Balance schoenen? 15 jaar geleden op de basisschool waren boys met NB schoenen maar gaar en draaide het alleen om Nike voor #swag. Dat waren exact dezelfde schoenen als die nu "in" zijn.

wadap #trends #kuddedieren

Ik was vroeger een racist omdat ik AM90 droeg, tegenwoordig hoor je er dan bij.

Komen er nog meer foto's van je voetjes, anders zeg ik me abonnement op dit topic op.

(no ff)

vind die shit echt episch lelijk

schoenen zijn net binnen:

je voelt gewoon meteen de engelse hangemaakte kwaliteit. Schoenen voelen echt goed aan, echte kwaliteit en mooie materialen. Maat is goed (ze hadden van mij net even wat breder mogen zijn maar ja gewoon even in lopen).

voor iedereen die dacht dat ik aan het trollen was:
pics ik heb ze ekt gekocht G´s.

bab75.jpg

dcdflg.jpg

waarom ligt er ene lepel op de grond naast je schoen?

waarom ligt er ene lepel op de grond naast je schoen?

schoen lepel :)

niet serieus

sterke onbewuste.

In de bodybuilding forums is het traditie om met een lepel te fotograferen om te verifieren dat jij het ben die de foto hebt genomen. Je an anders zo wel een foto van google halen.

jezus is dit serieus :roflol:

Wat een lelijke schoenen en dan zoveel moeite ???

spoon pics , misc checking in :p

Afschuwelijke schoenen, iedereen zijn ding uiteraard. Menig een vindt de schoenen die ik draag ook afschuwelijk, ze lijken me wel lekker lopen.

Nu zou ik nog normale sokken erbij kopen ;)

Terug
Naar boven