Fitness Seller

Niet aangekomen

Sterren

Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
64kg
Vetpercentage
6%
Hallo ik weet niet echt waar ik deze topic moest plaatsen

Ik train nu 3 maand en ben 16 jaar en aan het begin woog ik rond de 64 kilo , nu weeg ik dat nog steeds maar ik lift wel meer gewicht alles. Soms is het ook 65 kilo dan weer 63 kilo. weet iemand hoe dit komt en hoe ik gewoon kan blijven aankomen ? Alvast bedankt !!!

meer eten

Beetje nadenken, niet aankomen -> meer eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar ik eet best wel veel snoep enzo en ik kom nog niet aan

Srs? Snoep?

Jaaaa snoep daar groeien spieren van :roflol::roflol::roflol:

En misschien ga je eens kijken in het forumboard met de verwarrende naam Voeding?

Ja maar ik eet best wel veel snoep enzo en ik kom nog niet aan

dat is niet zo best, misschien moet je wat meer naar de snackbar, pizzaria en fastfood restaurants gaan ! dan kom je denk ik wel wat aan.

Black-Man-Stark-Trek-Facepalm-Gif.gif

• Topic Starter Topic Starter
Huh ik vond het gewoon raar dat ik wel meer gewicht hef en niet aankom

meer eten

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

boven je maintenance calorieën zitten

Voor het slapen gaan eiwitten eten langzaamwerkende. Magere kwark 300/400 gram
En in de ochtend beginnen met havermout of brinta

Je traint nu pas 3 maanden, wat had je verwacht? Hard trainen + goed eten + rusten + je inlezen over dit alles en dan komt het wel, maar niet in 3 maanden ;)

Als het klopt dat je pas 3 maanden traint dan lijkt het misschien ook alsof je veel spiermassa hebt aangezet (en verwacht je dat je daardoor zwaarder bent) maar je spieren zien er alleen wat opgepompter uit. Hiermee zeg ik niet dat ze helemaal niet gegroeid zijn.

Verder... Je bent 1.87, weinig vet (veel energie nodig om warm te blijven), 16 jaar en ik ga er even vanuit dat je een sportieve levensstijl hebt... Waarschijnlijk moet je aardig wat kcal binnen krijgen om aan te komen.

Ga maar eens bijhouden wat je eet... Koop een agenda ofzo en schrijf ALLES op wat je eet en drinkt. Iemand hier kan je vast wel zeggen wat je ongeveer of minimaal binnen zou moeten krijgen, ik denk zelf 3000+

Als je dat niet voor elkaar krijgt zul je echt een eetschema moeten opstellen... Je kan bijv oefenen door elke 2 uur een portie te eten, als je dat onder de knie hebt de porties vergroten.

verdiep je inderdaad eerst beter in voeding, stel een voedingsplan op en 'stick to it'

zonder een goed dieet zal je niet gauw groeien..

Terug
Naar boven