XXL Nutrition

Niet afvallen na bulk-kuur

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Kom sinds een maandje uit een bulk kuur;
800 tren-e
600 test-e
600 bold.

Ben nu aan een cut begonnen, en ga met deze;
400 tren-e
250 test-e

Nou ben ik nogsteeds aan het zoeken naar m'n juiste calorieen, maar ik ben binnen een maand niet meer afgevallen dan 3 kilo. Vind dit toch erg vreemd aangezien ik normaal rap afval (ectomorph, vroeger zelfs afvallen op hogere calorieeen) + ik tussen de 20-25% vet zit.

Kan het zijn dat door de grote hoeveelheid AAS in mn bulk, dit omgezet werd naar oestrogeen, en dit nu het afvallen tegengaat, aangezien m'n testosteron zoveel lager is? Heb sowieso last van gyno gekregen (laatste paar weken erger), dus ben begonnen aan 30 mg Tamoxifen per week (Nolvadex). Wat zou ik nogmeer kunnen doen?

Wat is dit voor verwarrend verhaal? Je zet een flinke dosis gear, gebruikt T3, claimt ectomorph die (vroeger?) snel gewicht verloor op hoge kcal inname.. Maar je vet% zit tussen de 20-25%?

Wat eet je? 4 x kapsalon per dag?

:roflol: @ Kapsalon..

Wat een hoog VP om zulke kuren mee te doen..

Gewoon minder eten, period!

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dit voor verwarrend verhaal? Je zet een flinke dosis gear, gebruikt T3, claimt ectomorph die (vroeger?) snel gewicht verloor op hoge kcal inname.. Maar je vet% zit tussen de 20-25%?

Wat eet je? 4 x kapsalon per dag?

At in mn bulk nogal veel ja, excuus om alles naar binnen te werken. Voordat ik begon met kuren en als ik vet wou verliezen ging dat vrij snel, zelfs op een hoger calorie-inname dan wat ik nu op dit moment eet om af te vallen. (ectomorph-bouw, dus die verliezen snel vet).

Nu heb ik dus lang en hooggedoseerd gekuurd, ben veel te dik geworden, en ben na die hoge kuur gelijk begonnen met afvallen op een lagere dosis AAS dan tijdens m'n bulk, en nu raak ik het vet dus amper kwijt. Nou vraag ik me dus af of dat komt door de oestrogenen die nog in mn lichaam aanwezig zijn.

Drie kilo in een maand en nog zeiken?

Ecto op 25%?

Jij wat maat?

At in mn bulk nogal veel ja, excuus om alles naar binnen te werken. Voordat ik begon met kuren en als ik vet wou verliezen ging dat vrij snel, zelfs op een hoger calorie-inname dan wat ik nu op dit moment eet om af te vallen. (ectomorph-bouw, dus die verliezen snel vet).

Nu heb ik dus lang en hooggedoseerd gekuurd, ben veel te dik geworden, en ben na die hoge kuur gelijk begonnen met afvallen op een lagere dosis AAS dan tijdens m'n bulk, en nu raak ik het vet dus amper kwijt. Nou vraag ik me dus af of dat komt door de oestrogenen die nog in mn lichaam aanwezig zijn.

Post eens wat je eet per dag sinds je aan je cut begonnen bent.

• Topic Starter Topic Starter
Post eens wat je eet per dag sinds je aan je cut begonnen bent.

Begon dus op 3100 op een trainingsdag en 2600 op een rustdag, als gok omdat ik mn vetpercentage niet precies wist. Viel daar helemaal niets op af, dus zit nu op 2600 op een trainingsdag en 2300 op een rustdag.

Trainingsdag (2600)

500 gram roeryoghurt + 35 gram muesli
250 gram kipblokjes + 30 gram aardappelen
150 gram kipblokjes + 1 volkoren wrap + 1 eetlepel knoflooksaus
200 gram rundvlees (biefstuk o.i.d.)
1,5 schep eiwitpoeder, 1 eetlepel olijfolie + 1,5 lepel dextrose

Yoghurt 2x per dag, smorgens en savonds. Op een rustdag de hoeveelheid koolhydraten/vetten van de maaltijd lager.

EDIT; ik denk dat ik gewoon eerst had moeten cruisen na die hoge kuur, en dan een week of 6 pas met het cutten had moeten beginnen

Laatst bewerkt:
Poosje cruisen was idd wel op zijn plaats geweest met zulke doseringen. Miss tren laten vallen en alsnog gaan cruisen?

Primair is er wat mis met je voeding iig, daar gaat 2 gram gear niks voor goedmaken. Zoveel gear en zo hoog in vet, niet best...

Hallo.

Kom sinds een maandje uit een bulk kuur;
800 tren-e
600 test-e
600 bold.

Ben nu aan een cut begonnen, en ga met deze;
400 tren-e
250 test-e

Nou ben ik nogsteeds aan het zoeken naar m'n juiste calorieen, maar ik ben binnen een maand niet meer afgevallen dan 3 kilo. Vind dit toch erg vreemd aangezien ik normaal rap afval (ectomorph, vroeger zelfs afvallen op hogere calorieeen) + ik tussen de 20-25% vet zit.

Kan het zijn dat door de grote hoeveelheid AAS in mn bulk, dit omgezet werd naar oestrogeen, en dit nu het afvallen tegengaat, aangezien m'n testosteron zoveel lager is? Heb sowieso last van gyno gekregen (laatste paar weken erger), dus ben begonnen aan 30 mg Tamoxifen per week (Nolvadex). Wat zou ik nogmeer kunnen doen?

Heb je wel getraind bij je bulk kuur?
Want hoe krijg je het voor elkaar om op deze kuur zo vet te worden. En waarom niet eerder begonnen dan met cutten in je voeding als je ziet dat het niet werkt? Of waarom de trainingen niet aangepast?
Ook met zo'n dergelijke kuur wil je je voeding en training goed in balans hebben om zoveel mogelijk droge massa te pakken en zo min mogelijk bodyfat, lijkt me.

Goed bezig je had idd veel eerder moeten cutten
Dit komt nooit meer goed

Wat waren je fysieke stats eigenlijk voor je bulk kuur?

Er is zoveel mis hieraan...
Weet niet wat ik het meest verontrustende vind van alles..
Feit dat je bijna 2000 berichten hebt gepost op het forum, maar alsnog met dit soort amateur shit komt.
Feit dat je zoveel gear gebruikt op zichzelf al vind ik raar.. zulke doseringen zijn meer voor een hoger niveau.
Feit dat je gear gebruikt zonder basis van voeding te begrijpen.. het lijkt alsof je gewoon allemaal dingetjes in je eetpatroon hebt toegevoegd waarvan je wel eens hebt gehoord dat het goed voor je is als je traint...
Feit dat je beweert een ecto te zijn, maar tegelijk fucking dik word in een kuur waarbij het bijna onmogelijk is om dik te worden.
Feit dat je niet eerder je eten hebt aangepast omdat je fucking dik werd.
Feit dat je überhaupt de term ecto durft te gebruiken over jezelf terwijl je duidelijk fucking dik bent geworden zonder enige moeite.
Feit dat je beweert die hoge doseringen voor lange tijd hebt gedaan.
Feit dat je na veel te korte tussenperiode alweer aankomt met een kuur om je tekort aan kennis recht te zetten.
Feit dat je T3 neemt terwijl je beweert makkelijk vet te verbranden.

Misschien moet je eerst maar eens basis shit leren voor je weer een kuur gaat doen.
Dit is te belachelijk voor woorden.
Jij compenseert je tekort aan kennis met medicijnen en dat is gewoon fucking dom.
Rund.

Have a nice day!

Heel slim om met jouw vp te gaan kuren man. Chapeau. Wil je al oestrogene sides daadwerklijk ondervinden, dan moet je er vooral voor gaan.

Terug
Naar boven