XXL Nutrition

Niet zeker of ik moet bulken..

JurreJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Ik train nu al ongeveer 2 jaar serieus 4 keer in de week en heb voor de zomer gecut van 17% naar rond de 13.5%, ik heb nu wel weer een klein speklaagje merk ik. Ik wil eigenlijk voldende juni wat meer spier massa hebben en wel rond de 12% vetpercentage zitten. Wat raden jullie me aan? eerst cutten eerst (clean)bulken? In de bijlagen zitten 2 foto's van mn huidige status.

gr

2013-08-21 02.15.27.jpg

2013-08-21 02.14.49.jpg

flink uit de hand gelopen zomer dan als je 13% was.

Zit zelf ook heel erg te twijfelen over wat ik moest doen. Naja ik ben erg skinny dus ik zal gaan clean bulken. Maar als ik jou was zou ik clean bulken tot 19-20% daarna klein beetje terug cutten en terug. En dan begin april diep gaan cutten tot de zomer ?

Ik zou er een cutje tegenaan gooien. Als je zo de winter in gaat kom je ubervet te staan voor volgend jaar.

• Like
Waarderingen: Tsn
Ik zou er een cutje tegenaan gooien. Als je zo de winter in gaat kom je ubervet te staan voor volgend jaar.

dit idd. Nu tot eind oktober of zo. In die 2 maanden kun je al aardig wat bereiken m.b.t. vetverlies, erachter komen wat ongeveer je onderhoudsniveau is op gevoel als je je voeding goed strikt houdt, conditie opbouwen, etc.
Kun je daarna weer clean bulken tot april ofzo, daarna weer 2 maandjes en je bent zowel vet kwijt in 2 etappes als spiermassa en kracht opgebouwd denk ik...;)

Ik zou ook gaan cutten.

Cutten.

Je zit hier ook wel boven de 17% ben ik bang...

cutten
cutten
cutten

cutten tot 8-12% zodat je een buffer hebt om te bulken en niet boven de 15% uitkomen.

Terug
Naar boven