XXL Nutrition

Nieuw 3-daagse fullbody schema

Unchained

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
1m73
Massa
83kg
Vetpercentage
23%
Hallo, Heb zojuist een nieuw trainingsschema gemaakt met hulp van google en youtube video's. Natuurlijk heb ik de sticky's al gezien met onder andere de 5x5 stronglift schema, maar omdat ik aan het afvallen ben lukt het mij niet echt om wekelijks de training met 2.5 kilo te verhogen.

Wat vinden jullie ervan? En wat kan er verbeterd worden in het geval van.

Ook doe ik na de training 1 uur lang cardio meestal is dit op een loopband helling op 11% en 6 km per uur waarbij ik 650-700 kcal verbrand. Mijn doel is nog om 4-5 kilo af te vallen in vet en daarna te gaan cleanbulken..

Fullbody day 1 ( )=superset

Squats 4x 6-8
Deadlift & Bar Shrugs (4x8) & (4x20)
Incline Bench & Bar Rows (4x 6-8)
Dips & Pull Ups (4x8)
Overhead press 4x 6-8
Arnold press & Dumbell Rear Delt Raises (3x8) & (3x15)
Cable Bicep Curls & Tricep Pushdowns (4x8)

Fullbody day 2

Leg Press & Sit. Calf Raises (4x8-12) & (4x20)
Bulgarian Squats 3x 8-12
Dumbell Press 4x 8-12
Military to Neck Press 4x 12
Incline Dumbell Press & Dumbell Rows (4x 8-12)
Pull Ups & Push Ups (3x 12-15) 3rd set max reps
Cable Bar Curls & Cable Rope Extensions (4x 8-12)

Fullbody day 3

Squats 4x 8-12
Deadlift 3x 12
Muscle Ups & Dips 3x till failure
Body Weight Rows & Diamond Push Ups (3x till failure)
Reverse Shoulder Press 4x 8-12
Degree Incline Raise 3x 15-20
Preacher Narrow Curl & Incline Skull Crushers (3x 15)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Hallo, Heb zojuist een nieuw trainingsschema gemaakt met hulp van google en youtube video's. Natuurlijk heb ik de sticky's al gezien met onder andere de 5x5 stronglift schema, maar omdat ik aan het afvallen ben lukt het mij niet echt om wekelijks de training met 2.5 kilo te verhogen.
Hoe lang train je al en wat zijn je stats op de grote lifts? Volgens mij ben je namelijk nog een beginner en kan je rustig iedere training (dus zelfs vaker dan iedere week) je gewichten verhogen. Dus tenzij je veel te weinig eet (oftewel een te hoog KCal tekort) kan je gewoon afvallen en lineaire progressie maken. Iedereen kan het, dus jij ook.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang train je al en wat zijn je stats op de grote lifts? Volgens mij ben je namelijk nog een beginner en kan je rustig iedere training (dus zelfs vaker dan iedere week) je gewichten verhogen. Dus tenzij je veel te weinig eet (oftewel een te hoog KCal tekort) kan je gewoon afvallen en lineaire progressie maken. Iedereen kan het, dus jij ook.
Klopt maar op dit moment eet ik een beetje te weinig, dus denk niet dat ik echt een lineaire progressie zal boeken.. Wel merk ik dat ik sterker word met de tijd maar niet wekelijks of elke 2 weken. Overigens heb ik al wat beginnergainz gemaakt.. Max stats weet ik eerlijk gezegt niet heb een tijdje licht gewicht gepakt. Bankdrukken 3x8 60kg, squats 3x8 50kg, deadlift 3x8 60kg, overheadpress 3x8 40kg. Heb trouwens gister dag 1 uitgeprobeerd holy shit wat was dat zwaar. Ben niet echt gewend vele compounds in 1 trainingssessie te doen :D

Op de squat en deadlift moet je zeker weten nog een tijdje elke training progressie kunnen maken. Kies gewoon een beginners schema uit het sticky topic en doe daarnaast je cardio.

Ik ben wel nog benieuwd hoe het kan dat je met deze stats muscle-ups kunt uitvoeren.

• Topic Starter Topic Starter
Op de squat en deadlift moet je zeker weten nog een tijdje elke training progressie kunnen maken. Kies gewoon een beginners schema uit het sticky topic en doe daarnaast je cardio.

Ik ben wel nog benieuwd hoe het kan dat je met deze stats muscle-ups kunt uitvoeren.
Bedankt voor je hulp. Zal straks eens iets opzoeken uit de sticky topic. Maar is dit schema wel iets goeds? Voor als mijn lift stats hoger zijn om er op terug te vallen?

Dat ligt er maar net aan waar je doelen liggen, maar waarschijnlijk zal dat schema nooit de voorkeur hebben, 3 maal per week biceps en triceps trainen met isolatie oefeningen is vaak niet het geen waar je voor zult kiezen.

Terug
Naar boven