MuscleMeat

nieuw advies, alweer!?

jOhan, je zou toch echt moeten kiezen wie je geloofd en beter luister je naar dit board.

Want de kuur die die gast voorstelt, slaat als een pik op een drumstel.

De oudere garde zweert ook bij deca/dianabol kuurtjes maar wees blij dat er nu een modern board is met ervaringen, info enz
die ze met iedereen delen.

Dus durf een keuze te maken...

god jong!!!je neemt ook niets aan van de mensen hier'!!wij zeiden allemaal al dat 1000mg test per week voor 20 wke bullshit was...dat geloof je niet..dan komt je trainer met een nog slechter voorstel...
ga nou gewoon voor een standaard kuurtje zoals week 1/10 500mg test E
evt wat deca derbij!!!!

wk 1-12 250mg test
wk 1-10 500mg deca
wk 6-10 100mg winny eod

Indien je van nature al een hoge test gehalte, dan hoef je niet perse de test hoger te zetten dan de deca.
250mg test zou dan voldoende moeten zijn om je libido op peil te houden.

• Topic Starter Topic Starter
god jong!!!je neemt ook niets aan van de mensen hier'!!wij zeiden allemaal al dat 1000mg test per week voor 20 wke bullshit was...dat geloof je niet

als ik het niet geloofde waarom ben ik dan verder gaan zoeken??
ik neem wel wat aan als het ook goed onderbouwt is, je weet zelf ook dat er veel geroepen word en dat niet alles klopt, dus vraag ik liever door.

wk 1-12 250mg test
wk 1-10 500mg deca
wk 6-10 100mg winny eod

Indien je van nature al een hoge test gehalte, dan hoef je niet perse de test hoger te zetten dan de deca.

dat bedoel ik, lijkt al veel op wat te trainer zei, test en deca zijn al gelijk.

maar JWAN vind deze kuur dan weer slaan als een pik op een drumstel....
dat maakt het er dan niet makkelijker op

weet niet de hoeveelste kuur idt is (gaat worden )belangrijk is ook wat jij wil kilo's aankomen waarbij niets geeft om vet en vocht of harde spieren zit ook nog een verschil in.

jOhan, je zou toch echt moeten kiezen wie je geloofd en beter luister je naar dit board.

Want de kuur die die gast voorstelt, slaat als een pik op een drumstel.

De oudere garde zweert ook bij deca/dianabol kuurtjes maar wees blij dat er nu een modern board is met ervaringen, info enz
die ze met iedereen delen.

Dus durf een keuze te maken...

Iwan doe eens een drumsolo :D

neem dat kuurvoorstel van HITMAN maar over, daarmee zit je goed

en naar je 'trainer' zou ik niet te veel meer luisteren moest ik jou zijn...

wk 1-12 250mg test
wk 1-10 500mg deca
wk 6-10 100mg winny eod

waar slaat dit op ??? 1 enkele injectie van 100mg deca legt je axis plat voor 3 weken . dus wat denk je dat er gebeurt met 500 deca en 250 test?

verder zie ik weer allemaal stack voorstellen als een eerste kuur. ik dacht dat we hier op het board waren om beginners vooral veilig te leren kuren? en tuurlijk... op al die voorstellen die hier gedaan zijn zal je als beginner groeien maar dat maakt nog niet dat het goede kuren zijn.

-rodge

ook al denk je zelf een heel hoog test level te hebben..doe voor de zekerheid de test hoger dan de deca zit je altijd goed toch?

nou...op cem doen ze soms heel veel tren erin en een heel klein beetje prop ernaast voor het libido....voor mij werkt t dus niet zo!
indien minder test dan 19-norandrogeen dan is het voorbij met de kabouter (om in de termen van rodge te blijven).

niet iedereen heeft er last van blijkbaar...maar daar kom je achter als het te laat is ;)

ik kan zelf ook af met 250mg test-e naast 1000mg deca. maar een eigen hoge test gehalte heeft er niks mee te maken want hoe dan ook gaat je eigen axis plat, zeker met het gebruik van 19-nor producten.

@dennis: het is een stramme kabouter :D

-rodge

ik kan zelf ook af met 250mg test-e naast 1000mg deca. maar een eigen hoge test gehalte heeft er niks mee te maken want hoe dan ook gaat je eigen axis plat, zeker met het gebruik van 19-nor producten.

@dennis: het is een stramme kabouter :D

-rodge

je eerste stukje klopt zeker, je eigen productie is toch weg

en die stramme kabouter....ik zal werken aan mijn woordenschat, die is inderdaad te gering :(

waar slaat dit op ??? 1 enkele injectie van 100mg deca legt je axis plat voor 3 weken . dus wat denk je dat er gebeurt met 500 deca en 250 test?

verder zie ik weer allemaal stack voorstellen als een eerste kuur. ik dacht dat we hier op het board waren om beginners vooral veilig te leren kuren? en tuurlijk... op al die voorstellen die hier gedaan zijn zal je als beginner groeien maar dat maakt nog niet dat het goede kuren zijn.

-rodge

100% mee eens.

topic starter volgens mij haalt jou trainer kuur voorstellen uit een hele oude boek die hij gewoon in zijn sport school heeft liggen.

Een collega van me deet ook deca/stromba, na paar weken zetten van stromba heeft hij bij het injectie plaats schouder een infectie opgelopen waar door hij met spoed is geopareerd is, ze hebben 1 a 2cm diep 2cm breed een stuk vlees uit zijn schouder gehaald en een pomp geplaatst om het etter uit te pompen.

Zoals gezegt wordt stromba zetten kan erg pijnlijk zijn, ik persoonlijk zou dan eerder voor de tabs gaan.

ik dacht dat we hier op het board waren om beginners vooral veilig te leren kuren?

-rodge

DE reden waarom ik hier alles op zet, domme vragen misschien, maar leert wel het beste!

met meer deca als test is er dus de kans dat de kabouter voorlopig geen reus meer word?
dit zal toch ook weer goedkomen met de nakuur of heb ik dit verkeerd?

blijft er nog over: test evenveel als deca, of kan deca toch meer gezet worden, meningen beetje verdeelt hier, als ik het allemaal goed lees.

Zekere voor het onzekere nemen, dat is ook een idee niet?
Nduszz..

DE reden waarom ik hier alles op zet, domme vragen misschien, maar leert wel het beste!

met meer deca als test is er dus de kans dat de kabouter voorlopig geen reus meer word?
dit zal toch ook weer goedkomen met de nakuur of heb ik dit verkeerd?

blijft er nog over: test evenveel als deca, of kan deca toch meer gezet worden, meningen beetje verdeelt hier, als ik het allemaal goed lees.

maar waarom perse stacken voor een eerste kuur?

neem gewoon 500mg test-e voor 12 weken en brei er desnoods een leuke afsluiter aan.

-rodge

Terug
Naar boven