Fitness Seller

Nieuw + beginner + vragen

Zilla

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
63kg
Hallo allemaal,

Ik wil mij graag verdiepen in sport (voornamelijk kracht training) + gezonde voeding om uiteindelijk een top lichaam te krijgen. ;) Ik ben echt een beginner wat dat betreft dus ik doe vast vanalles fout maar ik wil graag leren. Mijn kennis komt tot nu toe uit boekjes en internet artikels :rolleyes:

Ik ben 23 jaar, 173 cm en weeg 63 kilo (2 kilo afgevallen deze maand). Een paar jaar geleden ben ik een lange tijd veel te licht geweest door horeca werk en slecht eet patroon (niet mooi bij mijn bouw), inmiddels heb ik een baan op kantoor en merk ik de laatste 2 jaar dat het nu de andere op gaat, er is zowaar vet laagje ontstaan. Ook niet goed :D

Ik ben dus begonnen met een paar kilo afvallen maar ik wil zeker niet terug naar het lichaam wat ik had in mijn te lichte periode. Veel sporten dus! Maar moet ik nou afvallen om van dat vet laagje af te komen of moet ik gewoon spieren kweken voor het ideale lichaam?

Ik ben begonnen met afvallen deze maand en dit is wat ik ongeveer eet, al eet ik in het weekend wel wat rijst of brood.

Sochtends
Afslank eiwit shake bf shop mageremelk
Banaan

Tussendoor
Rijstwafel

Lunch
Afslank eiwit shake bf shop magereyoghurt
Appel
Tomaatjes of komkommer of gekookt ei

Tussendoor
Rijstwafel

Diner
Kipfilet of ander mager vlees
Warme groente's (best veel)
Rauwkost

Savonds
Magere yoghurt met fruit

Resultaat van 65 naar 63 kilo. Misschien iets te drastisch?

Ik sport 4 keer in de week thuis. 1 dag op de crosstrainer en 3 dagen kracht training en andere oefeningen of de mat.

Juist ik doe dus maar wat. :o

Wat is jullie advies? De kilo's hoeven er dus eigenlijk niet af te vliegen maar ik wil wel van dat oh zo schattige laagje buikvet af! Gewoon een strak en gezond lichaam is mijn doel dus ;)

Welkom Zilla,