Fitness Seller

Nieuw compound schema

homegym zonder squatrack, dan mis je het belangrijkste gedeelte van een homegym.

dat is echt als gaan voetballen zonder doelen, je kan leuk bezig zijn maar het werkt echt niet.

Ik vind een squatrack ook belangrijk.Maar mss wil TS er geen aanschaffen.Maar zo mis je natuurlijk een belangrijke oefening.

• Topic Starter Topic Starter
homegym zonder squatrack, dan mis je het belangrijkste gedeelte van een homegym.

dat is echt als gaan voetballen zonder doelen, je kan leuk bezig zijn maar het werkt echt niet.

Ligt net aan de intentie van het voetballen. Als de intentie is om beter te worden hoef je niet perse goals te hebben.

Ik vind een squatrack ook belangrijk.Maar mss wil TS er geen aanschaffen.Maar zo mis je natuurlijk een belangrijke oefening.

Raar genoeg liggen mijn benen wat betreft kracht niet achter op de rest van mijn lichaam, tegen de tijd dat dit wil dreigt te gebeuren schaf ik ook wel een squatrack aan

Raar genoeg liggen mijn benen wat betreft kracht niet achter op de rest van mijn lichaam, tegen de tijd dat dit wil dreigt te gebeuren schaf ik ook wel een squatrack aan

Je koopt natuurlijk wat je wil en wanneer je wil,maar dan zou ik persoonlijk me er nu al een aanschaffen en niet wachten tot de benen achterlopen op je lichaam.

Beter nu dan al kunnen squaten ipv achteraf te moeten "bijbenen" :)

Bench press:7x 80
Deadlift: 4x 125
Squat:8x 100

1,75 op 68 kg

Ik denk dat de kracht in je benen wel al wat achterloopt.Je squat in gewicht wel meer dan je bencht maar benen zijn normal gezien stukken sterker dan je armen en borst.

Ik zou niet wachten met squaten tot je evenveel bencht dan je squat.

Je hebt wel al een nette bench en DL.

Ik denk dat de kracht in je benen wel al wat achterloopt.Je squat in gewicht wel meer dan je bencht maar benen zijn normal gezien stukken sterker dan je armen en borst.

Ik zou niet wachten met squaten tot je evenveel bencht dan je squat.

Wat is bij jou de verhouding dan tussen de bench, deadlift en squat?

verhoudingen kan ik moeilijk zeggen.

Door schouderproblemen laat ik de benchpress meestal links liggen.Heb op 23j tijd wel wat blessures verzameld.

Mijn max dl op 60 kg (tijdens cut) lichaamsgewicht was 155kg x 1 reeksen van 10 was met 120 kg.Dit was wel voor mn laatste blessure.

Bench was een 80 kg voor blessure en squat was 120 kg tot op de grond.

Ook geen super kracht stats ze zijn ooit beter geweest.Maar toen woog ik er 80 op 10%

Mijn max dl op 60 kg lichaamsgewicht was 155kg x 1 reeksen van 10 was met 120 kg.Dit was wel voor mn laatste blessure.

Bench was een 80 kg voor blessure en squat was 120 kg tot op de grond.

Ook geen super kracht stats ze zijn ooit beter geweest.Maar toen woog ik er 80 op 10%

DL en BP komen wel ongeveer overeen waaraan ik kan zien dat benen idd dan een beetje achterlopen t.o.v. jou

DL en BP komen wel ongeveer overeen waaraan ik kan zien dat benen idd dan een beetje achterlopen t.o.v. jou

Nu ja mss trekken mijn verhoudingen ook op niks.Hoe het zit met de verhoudingen van de doorsnee sporter hier op het forum weet ik niet.

Maar nu al beginnen squaten kan zeker geen kwaad ipv te wachten tot je evenveel bencht dan je squat.

Als ik deze oefeningen allemaal apart neem ben ik langer als 1,5 uur bezig, wat er ook niet echt effectiever op wordt.

Supersets zijn geknipt voor krachtsporters met weinig tijd, of sporters die lichaamsvet willen verliezen. Een nadeel van trainen met supersets is echter dat het opbouwen van massa en kracht vaak minder snel gaat dan met reguliere training. Dat komt waarschijnlijk omdat je minder reps uit je supersets kunt persen dan als je met dezelfde gewichten reguliere sets maakt.

Eerste keer dat ik dit argument tegenkom. Ik kan alleen niet het verband leggen met het verliezen van lichaamsvet en supersets... Of je nu 45 seconde wacht tussen een set of er gelijk een achteraan doet, dat lijkt mij niet zoveel uit te maken?

Terug
Naar boven