AndroidHealthClinic

Nieuw.. :D

deluxe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
59kg
Hallo allemaal!!

Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum via de account van mijn lieftallige vriendje. :engel:
En vond dat het nu onderhand toch wel eens tijd werd om me zelf ook maar eens aan te melden.. :p

Ik heb in het verleden niet echt regelmatig gesport, en eigenlijk altijd crash dieeten gevolgd. (slecht, slech, slecht, ik weet het inmiddelsss.. :D)

Toen ik mijn vriend leerde kennen heeft hij mij vaak uitgelegd, hoe belangrijk het was om juist niet te crashen en mezelf uit te hongeren, maar juist vaker/meer te gaan eten zodat mijn verbranding weer een beetje normaal zou gaan worden. (Deze lag na 2 maaltijden per dag redelijk plat..) :(

Maar jee.. :eek: MEER eten en niet dik worden?! Die gedachte ging er bij mij niet zomaar in..
Langzaam aan ben ik toch begonnen om vaker te eten, maar dan wel kleine porties, zodat ik niet ineens mega veel calorieen binnen zou krijgen, wat ik natuurlijk niet gewend was. ( zat voorheen op ong 400 kcal per dag.. :eek!:) Ook ben ik begonnen met krachttraining 4x per week, en 2x per week cardio. Toen ik eenmaal inzag dat ik toch idd niet aankwam ben ik mijn porties wat gaan uitbreiden, en inmiddels eet ik netjes 6 maaltijden per dag met een goede e/k/v verhouding en zijn mijn kcal ook in orde.

Ik zit nu nog op hetzelfde gewicht als voorheen, maar mijn vetpercentage is aanzienlijk lager geworden. En ook begin ik te merken dat mijn lichaam weer wat meer vorm krijg door de krachttraining.

Ik weeg nu 59 kilo en mijn vetpercentage is 20,5 %

Mijn doel is om qua vetpercentage omlaag te gaan, wat meer spiermassa op te bouwen, en uiteindelijk over een tijd een bikiniklasse mee te doen. :)

Groetjesss :wave:

Laatst bewerkt:
Hoe kan het dat je maar 400kcal / dag eet en toch 59kg weegt??? Je slaapt dan vast de hele dag?
Fijn dat je in ieder geval ingezien hebt dat crash dieten slecht voor je zijn!
Succes met je doelen!

Wat leuk dat je je ook aangemeld hebt :)
succes!

Welkom!! wie is je vriendje? :D
Nu kan je zien dat hij altijd in het privé gedeelte zit te posten ;) :roflol:
nene zit je maar te plagen, veel succes hier!

Welkom meid!!
Ben hier ook via m'n vriendje op gekomen :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan het dat je maar 400kcal / dag eet en toch 59kg weegt??? Je slaapt dan vast de hele dag?
Fijn dat je in ieder geval ingezien hebt dat crash dieten slecht voor je zijn!
Succes met je doelen!

Toen ik aan 400 kcal per dag zat, woog ik idd wel minder, rond de 54 kilo ( lengte 1.76) Mijn eet gewoontes waren al slecht vanaf ong mijn 14e,. Hierdoor lag mijn verbranding denk ik zo stil, dat ik op een gegeven moment ook bijna niet meer afviel... Ook al at ik zo weinig. Ik sporte op dat moment helemaal niet. Had ik ook idd echt geen enegie voor!!

Begin maart ben ik wegens een operatie waar ik 6 weken van moest herstellen, (eerste 3 weken bijna Geen lichaamsbeweging), een kilotjes of 5 aangekomen. (Ik hebtoen ook geen crash dieet gevolgd ivm met mijn herstel)

Toen woog ik dus 59.. Vandaar.. :D Hoop dat het zo wat duidelijker is..

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Welkom!! wie is je vriendje? :D
Nu kan je zien dat hij altijd in het privé gedeelte zit te posten ;) :roflol:
nene zit je maar te plagen, veel succes hier!

Dank je! & mijn vriendje is Jamesss! :D

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Wat leuk dat je je ook aangemeld hebt :)
succes!

Thanx meiss!! Jij ook succes met je bikini contest!! :D

Welkom en veel suddes met je doelen!

Ik ben het vriendje :D.

Gaat echt super met mijn meisje. Eerste paar weken samen de voeding gedaan en de training en toen is het gewicht stabiel gebleven maar alles is gewoon nog beter gevormd en buikspierlijnen werden al zichtbaar.

2 weken terug haar meegenomen naar Oma en die was onder de indruk van haar aanleg en nu zitten we in dubio of ze tegelijk met mij in Oktober/November wat wedstrijden pakt of ik najaar en zij voorjaar omdat we anders met zijn 2'n samen chago zitten te wezen van dieeten :D

PS: Ze is 1.76. Vandaar dat mensen mss iets hadden van 59kg?!?!

Laatst bewerkt:
Welkom meid!!
Ben hier ook via m'n vriendje op gekomen :D

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Welkom en veel suddes met je doelen!

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Thanxxx allemaal! :D

hahahaha Jamesss ze achtervolgt je hier ook al ......

is altijd fijn om dit met zijn tweeën te doen ...succes allebei
aan je foto's te zien gaat het wel goed komen met je Jamess en
met Jamesss achter je kan je alleen maar goed vooruitgaan Deluxe .

Welkom en veel succes!

hahahaha Jamesss ze achtervolgt je hier ook al ......

is altijd fijn om dit met zijn tweeën te doen ...succes allebei
aan je foto's te zien gaat het wel goed komen met je Jamess en
met Jamesss achter je kan je alleen maar goed vooruitgaan Deluxe .

thanx!! :D

En het is idd heel fijn om met dit zn 2en te doen! Samen naar de sportschool; Als er 1 iemand geen zin heeft, sleurt de andere die wel mee. :P
En het scheelt ook heel erg om met z'n 2en te dieeten, zodat er niet iemand heel de dag naast je junkfood zit te eten (word dan toch een stukje moeilijker) :engel:

Wat dan weer een nadeel is, dat als we een dagje weg gaan, we dubbel zoveel bakjes met eten mee moeten nemen haha, mjaa als dat alles is!! :D

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Bedankt!! & jij succes met je contest! :D

Dankje wel!

Echt leuk dat jullie allebei dezelfde hobby hebben en jullie elkaar kunnen motiveren. :)
Beter dubbel zoveel bakjes dan dat er 1 gaat junken tijdens een dagje weg.:p
Lijkt duo poseren jullie niet leuk als je meer wedstrijd ervaring hebt?

Terug
Naar boven