deluxe
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 59kg
Hallo allemaal!!
Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum via de account van mijn lieftallige vriendje.
En vond dat het nu onderhand toch wel eens tijd werd om me zelf ook maar eens aan te melden..
Ik heb in het verleden niet echt regelmatig gesport, en eigenlijk altijd crash dieeten gevolgd. (slecht, slech, slecht, ik weet het inmiddelsss..
)
Toen ik mijn vriend leerde kennen heeft hij mij vaak uitgelegd, hoe belangrijk het was om juist niet te crashen en mezelf uit te hongeren, maar juist vaker/meer te gaan eten zodat mijn verbranding weer een beetje normaal zou gaan worden. (Deze lag na 2 maaltijden per dag redelijk plat..)
Maar jee..
MEER eten en niet dik worden?! Die gedachte ging er bij mij niet zomaar in..
Langzaam aan ben ik toch begonnen om vaker te eten, maar dan wel kleine porties, zodat ik niet ineens mega veel calorieen binnen zou krijgen, wat ik natuurlijk niet gewend was. ( zat voorheen op ong 400 kcal per dag..
) Ook ben ik begonnen met krachttraining 4x per week, en 2x per week cardio. Toen ik eenmaal inzag dat ik toch idd niet aankwam ben ik mijn porties wat gaan uitbreiden, en inmiddels eet ik netjes 6 maaltijden per dag met een goede e/k/v verhouding en zijn mijn kcal ook in orde.
Ik zit nu nog op hetzelfde gewicht als voorheen, maar mijn vetpercentage is aanzienlijk lager geworden. En ook begin ik te merken dat mijn lichaam weer wat meer vorm krijg door de krachttraining.
Ik weeg nu 59 kilo en mijn vetpercentage is 20,5 %
Mijn doel is om qua vetpercentage omlaag te gaan, wat meer spiermassa op te bouwen, en uiteindelijk over een tijd een bikiniklasse mee te doen.
Groetjesss
Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum via de account van mijn lieftallige vriendje.

En vond dat het nu onderhand toch wel eens tijd werd om me zelf ook maar eens aan te melden..
Ik heb in het verleden niet echt regelmatig gesport, en eigenlijk altijd crash dieeten gevolgd. (slecht, slech, slecht, ik weet het inmiddelsss..
) Toen ik mijn vriend leerde kennen heeft hij mij vaak uitgelegd, hoe belangrijk het was om juist niet te crashen en mezelf uit te hongeren, maar juist vaker/meer te gaan eten zodat mijn verbranding weer een beetje normaal zou gaan worden. (Deze lag na 2 maaltijden per dag redelijk plat..)

Maar jee..
MEER eten en niet dik worden?! Die gedachte ging er bij mij niet zomaar in..Langzaam aan ben ik toch begonnen om vaker te eten, maar dan wel kleine porties, zodat ik niet ineens mega veel calorieen binnen zou krijgen, wat ik natuurlijk niet gewend was. ( zat voorheen op ong 400 kcal per dag..
) Ook ben ik begonnen met krachttraining 4x per week, en 2x per week cardio. Toen ik eenmaal inzag dat ik toch idd niet aankwam ben ik mijn porties wat gaan uitbreiden, en inmiddels eet ik netjes 6 maaltijden per dag met een goede e/k/v verhouding en zijn mijn kcal ook in orde.Ik zit nu nog op hetzelfde gewicht als voorheen, maar mijn vetpercentage is aanzienlijk lager geworden. En ook begin ik te merken dat mijn lichaam weer wat meer vorm krijg door de krachttraining.
Ik weeg nu 59 kilo en mijn vetpercentage is 20,5 %
Mijn doel is om qua vetpercentage omlaag te gaan, wat meer spiermassa op te bouwen, en uiteindelijk over een tijd een bikiniklasse mee te doen.

Groetjesss

Laatst bewerkt:

Je slaapt dan vast de hele dag?