AndroidHealthClinic

nieuw en beginner

PerryV

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
115kg
Hallo,

ik ben hier nieuw en zal mij even voorstellen.
ik ben Perry, 17 jaar en begin vanaf volgende week met bodybuilding.
ik ben deze week begonnen met een ander dieet om eenrst mijn vetpercentage naar beneden te krijgen.
ik heb afgelopen zaterdag in de sportschool een persoonlijk schema laten samenstellen gebaseerd op 3 trainingen per week (split schema).
dit is om een basis voor bodybuilding op te bouwen.
ik heb hiervoor krachttraininge gedaan en nu is het tijd om de spierontwikkeling eens op gang te brengen.
ik train 3 maal per week op mijn eigen sportschool en eventueel doe ik dan extra cardio in de gym op school.
mijn voedings patroon heb ik drastisch omgegooid, minder calorien en vetten.
ik probeer max 1 maal per week zalm of sushi te eten om mijn omega-3 vetten binnen te krijgen.
naast dit dieet ben ik vegetarier en dat zouden niet veel mensen zeggen als ze me zien, ik ben niet bepaald het steriotype vegetarier;)

ik denk dat ik zo wel genoeg over mijzelf vertelt heb, vragen en tips zijn altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Heb je je eigen sportschool? :trollface:

Waarom een split?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je je eigen sportschool? :trollface:

Waarom een split?

haha grappig...
de insticteur noemde het een split, ik doe op dinsdag borst en rug. donderdag biceps en triceps en zaterdag de benen.
bij al deze trainingen tussendoor ook nog buikspieren.
hoe heet zon schema dan als ik vragen mag?

haha grappig...
de insticteur noemde het een split, ik doe op dinsdag borst en rug. donderdag biceps en triceps en zaterdag de benen.
bij al deze trainingen tussendoor ook nog buikspieren.
hoe heet zon schema dan als ik vragen mag?

Het heet wel een split, maar ik zou gewoon lekker fullbody doen als ik jou was!

edit: grow some balls, stop begin vegatarier man :) no offense

ik heb lange tijd fullbody gedaan, nu had ik ontdekt hoe ik mijn doel kan bereiken en zo dus mijn eetpatroon veranderd.
zaterdag jl. heb ik dus een schema laten aanmeten en omdat ik al 2 jaar aan krachttraining deed heeft de instruteur een splitschema aangraden, aangezien ik 3 keer per week train.

ik heb lange tijd fullbody gedaan, nu had ik ontdekt hoe ik mijn doel kan bereiken en zo dus mijn eetpatroon veranderd.
zaterdag jl. heb ik dus een schema laten aanmeten en omdat ik al 2 jaar aan krachttraining deed heeft de instruteur een splitschema aangraden, aangezien ik 3 keer per week train.

Kloppen die stats? op welk bf zit je?

Kloppen die stats? op welk bf zit je?

daar hoop ik binnenkort achter te komen als mijn moeder de beschrijving van de weegschaal gevonden heb, ik stond 2 jaar geleden op 29%!
ik heb het idee dat dit nu wat minder is.
vanochtend gewogen en ik weeg nu 112,5 kg (nuchter).

Terug
Naar boven