Hallo,
na een tijdje meelezen op dit forum, heb ik nu ook maar een account aangemaakt.
Na een aantal jaren gefitnesst (lelijk woord voor op dit forum) te hebben, wil ik het nu wat beter/professioneler aan gaan pakken.
Daarom ben ik bezig geweest met een voedingsschema (ook om de koeken en dergelijke uit mijn dagelijks eten te halen).
Ik heb hierin een onderscheid gemaakt tussen trainingsdagen en niet trainingsdagen en daarnaast heb ik een cutschema opgesteld.
Ik ben 1.90m lang en ik weeg op dit moment zo'n 87-88 kilo in de ochtend.
In eerste instantie wil ik zo min mogelijk gebruik maken van supplementen.
Mijn vetpercentage is denk ik zo'n 15%, maar dit is vooral een grove schatting op basis van een tekst die ik ergens las. (iets in de trant van 12% als je je abs ziet als ze je aanspant en 10% als je ze gewoon al ziet)
Mijn doel is in eerste instantie om wat meer spierdefinitie te gaan zien.
na een tijdje meelezen op dit forum, heb ik nu ook maar een account aangemaakt.
Na een aantal jaren gefitnesst (lelijk woord voor op dit forum) te hebben, wil ik het nu wat beter/professioneler aan gaan pakken.
Daarom ben ik bezig geweest met een voedingsschema (ook om de koeken en dergelijke uit mijn dagelijks eten te halen).
Ik heb hierin een onderscheid gemaakt tussen trainingsdagen en niet trainingsdagen en daarnaast heb ik een cutschema opgesteld.
Ik ben 1.90m lang en ik weeg op dit moment zo'n 87-88 kilo in de ochtend.
In eerste instantie wil ik zo min mogelijk gebruik maken van supplementen.
Mijn vetpercentage is denk ik zo'n 15%, maar dit is vooral een grove schatting op basis van een tekst die ik ergens las. (iets in de trant van 12% als je je abs ziet als ze je aanspant en 10% als je ze gewoon al ziet)
Mijn doel is in eerste instantie om wat meer spierdefinitie te gaan zien.