AndroidHealthClinic

Nieuw fullbody schema: jullie mening?

Ip Man1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Systeem: ABA BAB etc...

A:
1) Deadlift 3x5
2) Bench press 5x5
3) Front raises 3x10
4) Leg curls 3x10
5) Dips
6) Chins

B:
1) Squats 5x5
2) OH press 5x5
3) Barbell rows 3x10
4) Incline dumbbell press 3x10
5) CGBP 3x10
6) Pull ups

Graag jullie mening?

Systeem: ABA BAB etc...

A:
1) Deadlift 3x5
2) Bench press 5x5
3) Front raises 3x10
4) Leg curls 3x10
5) Dips
6) Chins

B:
1) Squats 5x5
2) OH press 5x5
3) Barbell rows 3x10
4) Incline dumbbell press 3x10
5) CGBP 3x10
6) Pull ups

Graag jullie mening?

Niks mis mee, zou er nog een calf raise ergens bijplakken.....

Hmm doel is eerder kracht, calf raise vind ik in dat opzicht dan ook weinig functioneel. Thx voor reactie.

In dat geval zou ik ook de front raises vervangen voor dynamische upright rows/high pulls (met een greep van ca. 15-20 breder dan schouderbreedte) en i.p.v. de leg curls een Glute Ham Raise doen. Hebben qua allround kracht opbouw een veel hoger rendement.

• Topic Starter Topic Starter
In dat geval zou ik ook de front raises vervangen voor dynamische upright rows/high pulls (met een greep van ca. 15-20 breder dan schouderbreedte) en i.p.v. de leg curls een Glute Ham Raise doen. Hebben qua allround kracht opbouw een veel hoger rendement.

Daar zit wel wat in :)

Isolatie werk voor schouders zit IMO alleen maar in de weg, als je kracht wil gainen op bench en OHP. Misschien 1a2 sets voor rear delts er nog wel in kunnen passen.

Isolatie werk voor schouders zit IMO alleen maar in de weg, als je kracht wil gainen op bench en OHP. Misschien 1a2 sets voor rear delts er nog wel in kunnen passen.

Heb altijd gehoord dat front raises voordelig zijn voor prestaties te verhogen op de bench evenals rear delts oefeningen. Klopt dit?

bij B heb je veel relatief veel oefeningen waar je je borst bij aanspreekt, ik zou er 1 wegdoen of incline of cgbp. of allebei anders doe je drie keer je borst van de 3 keer per week ervanuitgaande dat aba 1 week is

bij B heb je veel relatief veel oefeningen waar je je borst bij aanspreekt, ik zou er 1 wegdoen of incline of cgbp. of allebei anders doe je drie keer je borst van de 3 keer per week ervanuitgaande dat aba 1 week is

Heb hier ook bij stil gestaan, ga incline dumbbell press wegdoen... Thx voor de reactie :)

Terug
Naar boven