MuscleMeat

Nieuw: Heavy Grip grippers!

Gewoon thuis, en dan setjes maken met de hg150 en hg200. En 1-2x per week.
hoeveel setjes doe je?

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

en wat zijn negatieve reps en doen jullie ook op het laatst reps dat je zolang mogelijk door moet knijpen?

3 tot 5, maar ik doe ook maar wat hoor. Geen idee wat optimaal is eigenlijk.

Ik heb deze morgen mijn setjes in de post gekregen. Respect voor sportfood dat ze zo vlug leveren, het is echt fijn dat ze er nu al zijn...

de eerste twee kon ik sluiten, vanaf dan niet meer, trainen geblazen dus :D

jah ik ben ff een tijdje gestopt omdat ik op de een of andere manier nu een blessure heb aan mn polsen zelfs met bankdrukken, dippen enzo doed het pijn.

Door te veel te trainen met die grippers of zo?

Gisteren om 14:00 het semi-gevorderd pakket besteld en vandaag al binnen (incl. samples): klasse van Sportfood!

Het viel me wel enigszins tegen, want ik kan de 150 zowel met rechts als met links (dat dan weer wel) slechts 5x dichtknijpen en bij de 200 kom ik niet verder dan 1.5 cm tot geclosed - de HG 250 heb ik maar in de verpakking gelaten ...

Flink trainen dus!

Laatst bewerkt:
ja vooral als er druk op komt voel ik een steek bestwel k*t, wantik ging lekker met de grippers

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

wat is dat?:p
Ik heb een maand niet kunnen benchen door dat gedoe. Ik kreeg steeds steken in mijn pols(aan de buitekant) als ik probeerde to benchen of grippers probeerde dicht te knijpen. Ik denk dat het is gekomen door de Rolling Thunder of door dat ik mijn polsen te ver naar achter had tijdens het benchen.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren om 14:00 het semi-gevorderd pakket besteld en vandaag al binnen (incl. samples): klasse van Sportfood!

Het viel me wel enigszins tegen, want ik kan de 150 zowel met rechts als met links (dat dan weer wel) slechts 5x dichtknijpen en bij de 200 kom ik niet verder dan 1.5 cm tot geclosed - de HG 250 heb ik maar in de verpakking gelaten ...

Natuurlijk ga ik pas sinds 5 weken weer naar de sportschool, dus daar zal het wel aan liggen. Alhoewel mijn supporting grip (max. 6 deadhang pullups bij 90kg en BMI van 27) en mijn pinching grip (2*10kg met alleen rechts) bijvoorbeeld wel redelijk is voor een beginnend krachttrainer.

Flink trainen dus!

Graag gedaan!:thumb:
Zo te zien heb je precies hte juiste pakket besteld.
De 150 krijg je 5x dicht en de 200 zit je dicht tegenaan en de 250 heb je als uitdaging om naar toe te groeien!

Succes ermee en laat maar horen als die 250 dicht is!:D

net ook mijn bestelling gedaan :D

Allereerst moet ik toegeven dat ik sinds mijn laatste post van 9 september slechts drie keer in totaal heb getraind ... en dan vooral met de HG150 en de CoC Trainer,

maar vandaag wel een mijlpaal bereikt: ik heb de HG200 geclosed (CC-single)!

Wat ook heeft meegespeeld is het feit dat mijn algemene (arm-)kracht is toegenomen in de laatste drie weken, waarin ik hard heb getraind in de sportschool :)

Nu moet ik eerst leren doseren c.q. rusten, want dit is zo verslavend ... en dan op naar reps voor de HG200 en een single voor de HG250!

Kun je er ook magnesiumpoeder bij bestellen omdat ik dit niet op de website zie staan? Want ik ga dan denk ik voor het totaalpakket, ik zou zo niet weten waar mijn grip nu ligt en dadelijk is mijn grip weer beter en kan ik weer bijbestellen. Dan is het lijkt mij aan te raden om voor het totaalpakket te kiezen.

• Topic Starter Topic Starter
Kun je er ook magnesiumpoeder bij bestellen omdat ik dit niet op de website zie staan? Want ik ga dan denk ik voor het totaalpakket, ik zou zo niet weten waar mijn grip nu ligt en dadelijk is mijn grip weer beter en kan ik weer bijbestellen. Dan is het lijkt mij aan te raden om voor het totaalpakket te kiezen.

De magnesiumpoeder is helaas uitverkocht, dus die kunnen we even niet meer leveren, maar komt zeker weer terug!

Met het totaalpakket heb je inderdaad alles in 1x in huis; van warming-up grippers tot trainings grippers tot de ultieme uitdaging waar je naar toe kunt werken.:)

Vanmiddag de HG250 geclosed (parallel set) en met full ROM op een paar millimeter :)

Vraagje: hoever zit de HG250 van een CoC #2 vandaan?

Verbazingwekkend hoe snel de progressie gaat met die grippers ... nu sluit ik de HG150 voor 25x (een maand geleden slechts 5x), de HG200 voor 8x (geen enkele keer op 9 september) en de HG250 twee keer.

Dit na slechts twee weken echte training in de laatste maand, alhoewel ik denk dat deze verbeteringen ook te wijten zijn aan de verbeterde (setting-)techniek :)

Oh, en ik zal ook eens kijken of het nog beter gaat zo'n 30 minuten na een workout op de sportschool ... ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven