AndroidHealthClinic

Nieuw: Heavy Grip grippers!

ok ik heb het antwoord

Laatst bewerkt:
Ik heb al moeite om setjes te maken met die scapino dingen, dus zal ik eerst maar gewoon met wat dumbbells wat wrist curls etc. doen of is #1 wel te doen???

Gisteren de HG's nog eens geprobeerd. De 300 kreeg ik net niet dicht. Nou moet ik wel zeggen dat ik al een paar weken niet fatsoenlijk met grippers heb getraind.
Echter vind ik het gat met de 250 wel erg groot. Na de poging op de 300 deed ik op de 250 nog vrij easy 20 reps en daarna nog 44 reps op de 200.

Gisteren de HG's nog eens geprobeerd. De 300 kreeg ik net niet dicht. Nou moet ik wel zeggen dat ik al een paar weken niet fatsoenlijk met grippers heb getraind.
Echter vind ik het gat met de 250 wel erg groot. Na de poging op de 300 deed ik op de 250 nog vrij easy 20 reps en daarna nog 44 reps op de 200.
Wel een bikkel ben je dan :eek:
Ik krijg de 200 net 3x dicht maar de 250 nog niet. En toch kan ik 150 kg deadliften maar zoals we al weten zegt dat met grippers niet zoveel. Heb je veel geoefend met grippers of ben je een natuurtalent?

Wel een bikkel ben je dan :eek:
Ik krijg de 200 net 3x dicht maar de 250 nog niet. En toch kan ik 150 kg deadliften maar zoals we al weten zegt dat met grippers niet zoveel. Heb je veel geoefend met grippers of ben je een natuurtalent?

Deadlift vs Grip zegt niet zoveel nee...

Maar ik heb al met grippers getraind ja. Daarnaast heb ik ook wel wat talent hoor, ik kon al vrij snel de coc#2 sluiten.

Deadlift vs Grip zegt niet zoveel nee...

Maar ik heb al met grippers getraind ja. Daarnaast heb ik ook wel wat talent hoor, ik kon al vrij snel de coc#2 sluiten.
Ondertussen krijg ik de 250 al 1 keer dicht (met rechts alleen). Vooral negatieve reps doen het goed bij mij.

Hey, ik heb eens een vraagje, ik heb nog niet met een echte gripper getrained maar wel in de sportschool me onderarmen wekelijks gedaan voor ong. 3 kwart jaar nu, bij welke moet ik dan beginnen van HG ? (ik ga voor de levenslange garantie en ironmind is teveel verzend kosten vanuit de U.S.)

Hey, ik heb eens een vraagje, ik heb nog niet met een echte gripper getrained maar wel in de sportschool me onderarmen wekelijks gedaan voor ong. 3 kwart jaar nu, bij welke moet ik dan beginnen van HG ? (ik ga voor de levenslange garantie en ironmind is teveel verzend kosten vanuit de U.S.)
Je onderarmen zijn nuttig met de grippers maar toch komt de meeste kracht uit je handen. Ik heb vrij sterke onderarmen maar al aardig wat moeite met de HG200. Zelf heb ik de complete set gekocht om mee te oefenen maar die is wel vrij duur.
De HG100 is peanuts en de HG150 lukt je waarschijnlijk ook wel. Ik zou gaan voor de 200 of misschien 250 als je erg sterke handen hebt.

Ik zou met de 150 beginnen, kan je tenminste fatsoenlijke setjes mee maken.

Hoi, ik wil ook graag grippertjes proberen. Ik wil graag beginnen met 1/2 grippers waarmee ik een tijdje vooruit kan. Mijn stats staan in mijn handtekening. Ik wil namelijk mijn deadlift verbeteren, bij de 90+ kg krijg ik al last van dat de stangen weg willen glijden.

Welke nivo grippers kan ik het best halen? Dat het aan het begin nog heel zwaar is, maar ik al wel wat grip kracht erbij krijg van het trainen ermee, maar dat het nog een hele poos zwaar (genoeg) voor mij blijft.

Alvast bedankt!

Hoi, ik wil ook graag grippertjes proberen. Ik wil graag beginnen met 1/2 grippers waarmee ik een tijdje vooruit kan. Mijn stats staan in mijn handtekening. Ik wil namelijk mijn deadlift verbeteren, bij de 90+ kg krijg ik al last van dat de stangen weg willen glijden.

Welke nivo grippers kan ik het best halen? Dat het aan het begin nog heel zwaar is, maar ik al wel wat grip kracht erbij krijg van het trainen ermee, maar dat het nog een hele poos zwaar (genoeg) voor mij blijft.

Alvast bedankt!

Als je al moeite met je grip hebt met 90kg deadlift dan zou ik met de hg150 beginnen.

• Topic Starter Topic Starter

Alvast bedankt!

De HG100 krijgt iedereen eigenlijk wel dicht. Die kun je vooral gebruiken als warming-up gripper of revalidatie.
Het begint eigenlijk pas met de HG 150. De meesten sluiten deze ook nog wel, maar reppen hiermee is niet gelijk voor iedereen weggelegd.
De HG200 sluiten de eerste keer is voor de natuur talenten onders ons of degenen die toch al wat met hun grip hebben gedaan.
De HG250 sluit iemand zelden de eerste keer. Hier komt toch behoorlijk wat training en gripkracht om de hoek kijken.
De HG300 sluit iemand zelden. Zelfs met training, de meesten komen nooit zo ver, wat natuurlijk wel weer een uitdaging is.
De HG350, tja...

Ik heb de 350 nog niet geprobeerd :P

Bedankt voor de reactie, de HG150 wordt het dan!

Ik krijg de laatste tijd de HG300 niet meer dicht. Ik heb gemerkt dat de HG300 die ik heb is toch wel iets zwaarder dan de CoC 2.5. De HG350 zit er al helemaal niet in om te sluiten. Die HG350 die ik heb voelt zwaarder dan de CoC 4.

Nou vandaag het semi-gevorderde pakket binnen gekregen (HG150 / 200 en 250) en kon de 150 net aan met pols vasthouden 1x sluiten :P, dat word hard trainen :D

Service van sportfood is wel goed daarom, snelle levering, en kreeg er nog wat whey poeder van raw iron bij :)

Terug
Naar boven