Jeweetzelf
Novice
- Waardering
- 0
gewoon in de sportschool, kan alleen niet squatten en deadliften vanwege mijn onderrrug. Dus ik zit te twijfelen tussen de 150 of de 200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon in de sportschool, kan alleen niet squatten en deadliften vanwege mijn onderrrug. Dus ik zit te twijfelen tussen de 150 of de 200
Als ge geen speelgoed gripper kan reppen, is de 1 zeker niet te doen. Misschien een hg150.
Wel een bikkel ben je danGisteren de HG's nog eens geprobeerd. De 300 kreeg ik net niet dicht. Nou moet ik wel zeggen dat ik al een paar weken niet fatsoenlijk met grippers heb getraind.
Echter vind ik het gat met de 250 wel erg groot. Na de poging op de 300 deed ik op de 250 nog vrij easy 20 reps en daarna nog 44 reps op de 200.

Klopt, je kan het ongeveer vergelijken met coc2 vs 3. Er zou nog iets tussen moeten zitten.
Wel een bikkel ben je dan
Ik krijg de 200 net 3x dicht maar de 250 nog niet. En toch kan ik 150 kg deadliften maar zoals we al weten zegt dat met grippers niet zoveel. Heb je veel geoefend met grippers of ben je een natuurtalent?
Ondertussen krijg ik de 250 al 1 keer dicht (met rechts alleen). Vooral negatieve reps doen het goed bij mij.Deadlift vs Grip zegt niet zoveel nee...
Maar ik heb al met grippers getraind ja. Daarnaast heb ik ook wel wat talent hoor, ik kon al vrij snel de coc#2 sluiten.
Je onderarmen zijn nuttig met de grippers maar toch komt de meeste kracht uit je handen. Ik heb vrij sterke onderarmen maar al aardig wat moeite met de HG200. Zelf heb ik de complete set gekocht om mee te oefenen maar die is wel vrij duur.Hey, ik heb eens een vraagje, ik heb nog niet met een echte gripper getrained maar wel in de sportschool me onderarmen wekelijks gedaan voor ong. 3 kwart jaar nu, bij welke moet ik dan beginnen van HG ? (ik ga voor de levenslange garantie en ironmind is teveel verzend kosten vanuit de U.S.)
Hey, ik heb eens een vraagje, ik heb nog niet met een echte gripper getrained maar wel in de sportschool me onderarmen wekelijks gedaan voor ong. 3 kwart jaar nu, bij welke moet ik dan beginnen van HG ? (ik ga voor de levenslange garantie en ironmind is teveel verzend kosten vanuit de U.S.)
Hoi, ik wil ook graag grippertjes proberen. Ik wil graag beginnen met 1/2 grippers waarmee ik een tijdje vooruit kan. Mijn stats staan in mijn handtekening. Ik wil namelijk mijn deadlift verbeteren, bij de 90+ kg krijg ik al last van dat de stangen weg willen glijden.
Welke nivo grippers kan ik het best halen? Dat het aan het begin nog heel zwaar is, maar ik al wel wat grip kracht erbij krijg van het trainen ermee, maar dat het nog een hele poos zwaar (genoeg) voor mij blijft.
Alvast bedankt!
Hoi, ik wil ook graag grippertjes proberen. Ik wil graag beginnen met 1/2 grippers waarmee ik een tijdje vooruit kan. Mijn stats staan in mijn handtekening. Ik wil namelijk mijn deadlift verbeteren, bij de 90+ kg krijg ik al last van dat de stangen weg willen glijden.
Welke nivo grippers kan ik het best halen? Dat het aan het begin nog heel zwaar is, maar ik al wel wat grip kracht erbij krijg van het trainen ermee, maar dat het nog een hele poos zwaar (genoeg) voor mij blijft.
Alvast bedankt!
Valt wel mee, ik denk dat iedereen mits wat training er wel kan geraken.De HG300 sluit iemand zelden. Zelfs met training, de meesten komen nooit zo ver, wat natuurlijk wel weer een uitdaging is.