crapiecorn
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
In de meeste gevallen is de hg250 lichter dan coc #2.De HG250 is je beste keus. Is gevoelsmatig een No.2 en een kwart.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de meeste gevallen is de hg250 lichter dan coc #2.De HG250 is je beste keus. Is gevoelsmatig een No.2 en een kwart.
Klinkt als een goede deal die nieuwe grippers, ik heb de mijne (alle 6 natuurlijk) binnen enkele dagen wellicht dus ben zeer benieuwd![]()

Is dat magnesiumpoeder nou echt zo goed? Als ik droge handen heb dan kan ik toch ook wel een gripper dicht krijgen. Ik ben ondertussen al een week bezig met grip training en ga morgen proberen de HG300 dicht te krijgen, zal proberen deze dicht te doen zonder die poeder.

kan prima zonder poeder
maar als je al beetje ingespannen hebt en zweet handen is het toch wel relaxt.
het heeft niks met kracht te maken. het houd de gripper alleen beter op zen plek je word er echt niet sterker van![]()

Zo is dat.
Bij gladde handen kan het je grip verbeteren.
Laatst had ik een klant die vroeg wanneer die de Magnesium blok het beste in kom nemen en of het ook oploste in water.![]()

Laatst had ik een klant die vroeg wanneer die de Magnesium blok het beste in kom nemen en of het ook oploste in water.![]()

Alles stelt veel voor, zolang je maar vooruitgang maakt, want daar gaat het tenslotte toch om, om jezelf te verbeterenIk heb gisteren ook de HG350 geprobeerd die ik had besteld, en deze was ongeveer net zo zwaar als de CoC #4 die ik heb. Die HG350 voelt ook veel zwaarder dan de HG300. Ik had gisteren de HG300 dichtgekregen maar is steld volgens mij niet veel voor in de grip wereld.

Zo is dat.
Bij gladde handen kan het je grip verbeteren.

Ik heb gisteren ook de HG350 geprobeerd die ik had besteld, en deze was ongeveer net zo zwaar als de CoC #4 die ik heb. Die HG350 voelt ook veel zwaarder dan de HG300. Ik had gisteren de HG300 dichtgekregen maar is steld volgens mij niet veel voor in de grip wereld.
Maar omdat hij niet wegglijd wordt je kracht wel effectiever benut en krijg je hem makkelijker dicht... En daar gaat het uiteindelijk om tochkan prima zonder poeder
maar als je al beetje ingespannen hebt en zweet handen is het toch wel relaxt.
het heeft niks met kracht te maken. het houd de gripper alleen beter op zen plek je word er echt niet sterker van![]()
Maar omdat hij niet wegglijd wordt je kracht wel effectiever benut en krijg je hem makkelijker dicht... En daar gaat het uiteindelijk om toch
Hehe ik heb een vrij goede endurance in de onderarmen maar kracht in de handjes kan stukken beter!! Maar daar heb ik ze dan ook voor binnengehaaldZal het laten weten.

100: eerste keer zonder moeite 25 x, nu 50 x volledig dicht

Maar de 350 zit bij mij muurvast. Anders secondenlijm erin?