MuscleMeat

Nieuw: Heavy Grip grippers!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn HG350 mischien nog geen week en het handvat begon al te draaien. Beetje jammer van die kwaliteit van de Heavy Grippers.

Is zeker garantie. Gewoon terugsturen, dan krijg je een nieuwe.
Bij Heavy Grips krijgen ze maar 0,02% garantie gevallen per jaar over alle verkochte grippers, dus je hebt echt pech met de loszittende handel. Ik denk dat de lijm niet goed gepakt heeft. Kan bij andere merken ook een keertje voorkomen alleen hier krijg je gelijk een nieuwe en...ook als het over 5 jaar zou gebeuren!;)

Is zeker garantie. Gewoon terugsturen, dan krijg je een nieuwe.
Bij Heavy Grips krijgen ze maar 0,02% garantie gevallen per jaar over alle verkochte grippers, dus je hebt echt pech met de loszittende handel. Ik denk dat de lijm niet goed gepakt heeft. Kan bij andere merken ook een keertje voorkomen alleen hier krijg je gelijk een nieuwe en...ook als het over 5 jaar zou gebeuren!;)
Dus gewoon terug sturen in een envelop naar het Sportsfood adres? Mijn broer had vandag zijn HG250 binnen gekregen en dus had ik die gripper meteen geprobeerd, maar ik kon deze moeiteloos sluiten deze leek weer heel makelijk te gaan vergeleken met de HG300. Maar zou het niet mogelijk zijn om in de toekomst weer CoC of mischien andere merken grippers toe te voegen in het assortiment? Ik zou namelijk die hele CoC set willen kopen.

Dus gewoon terug sturen in een envelop naar het Sportsfood adres? Mijn broer had vandag zijn HG250 binnen gekregen en dus had ik die gripper meteen geprobeerd, maar ik kon deze moeiteloos sluiten deze leek weer heel makelijk te gaan vergeleken met de HG300. Maar zou het niet mogelijk zijn om in de toekomst weer CoC of mischien andere merken grippers toe te voegen in het assortiment? Ik zou namelijk die hele CoC set willen kopen.

kan je dan toch gewoon bestellen op ironmind......

[Link niet meer beschikbaar]

Kun je gewoon met bankoverschrijving betalen. Daar heb ik al mijn COC's toendertijd besteld ;)

Heavy Grips nu ook in voordelige starters, semi-gevorderde en gevorderde pakketten te krijgen. Natuurlijk naast het alle 6 pakket en losse grippers.;)

Heavy Grips.

Nice, maar volgens mij was ie niet helemaal dicht....

Een beetje olie op de spring kan trouwens geen kwaad :D

Ik dacht echt dat ik 'm dicht had. Zal volgende week weer even proberen, mijn handen moeten nu nog even goed herstellen.

Toch netjes. Als je hem goed zou setten en evt. wat magnesium sluit je zeker wel denk ik

Eensch met daster, goed sterk een bijna close mettable no set op een bijna/ rond nr3 ... Netjes!

Gisteren de HG200 ontvangen. Erg leuk dat er een zakje eiwitpoeder bij zat!

De HG200 voelt heel erg degelijk aan, iets wat inderdaad levenslang meegaat. Bij poging 1 kreeg ik hem voor 95% dicht, poging 2 ging ie helemaal dicht. Een stuk moeilijker dan ik dacht, maar ik ben dan ook die bouwmarktgrippers gewend... Maar goed, 1 rep is tot nu toe mijn max :D Met links kan ik hem helemaal niet dichtkrijgen (80% oid), dus er is nog werk aan de winkel...

Gisteren de HG200 ontvangen. Erg leuk dat er een zakje eiwitpoeder bij zat!

De HG200 voelt heel erg degelijk aan, iets wat inderdaad levenslang meegaat. Bij poging 1 kreeg ik hem voor 95% dicht, poging 2 ging ie helemaal dicht. Een stuk moeilijker dan ik dacht, maar ik ben dan ook die bouwmarktgrippers gewend... Maar goed, 1 rep is tot nu toe mijn max :D Met links kan ik hem helemaal niet dichtkrijgen (80% oid), dus er is nog werk aan de winkel...

Graag gedaan, de eiwit sample is van RAW IRON.
De grippers zijn ook erg degelijk en ook al zou er onverhoopt ooit wat mee gebeuren, je krijgt altijd een nieuwe toegestuurd. Je hoeft geen bonnetjes te bewaren of moeilijke gesprekken te voeren, gewoon 100% garantie. Punt.
De HG200 sluiten bij de tweede poging is een zeer nette prestatie!:thumb:

Gisteren ook de complete set grippers besteld. Ben benieuwd of die eiwit-samples ook voor de complete sets gelden ;). Anyway, ik kan niet wachten tot ze binnen zijn. :D

Vanmiddag ook maar een setje (met de 150/200/250) besteld, want ik heb geen idee waar ik zou zitten :P

Terug
Naar boven