XXL Nutrition

Nieuw hier | 8 maanden BB

Ik wou al zeggen, ik zie geen nieuwe foto's! Maar ze staan dus helemaal vooraan?

Weinig progressie idd. Flink aan de bulk!!

vind het matig..zie ook geen beginpics dus zal niet kunnen oordelen.slechte poses ook trouwens:P

vind het ook erg matig voor zo lang te trainen

jo, ga echt als een beest eten man.
Kun je wel gebruiken.

wanneer je 120 kg bent, dan ben je echt een beest!

voorral met jou lengte veel eten.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties. Ik ben er zelf ook niet heel erg tevreden mee, maar wel een beetje progressie. Alleen dat eten, het blijft moeilijk om extra te eten in combinatie met werk/studie en weekenden stappen enzo. Maar ik ga het toch zo goed mogelijk proberen, want op deze manier gain ik ook te weinig.

Thx voor de reacties. Ik ben er zelf ook niet heel erg tevreden mee, maar wel een beetje progressie. Alleen dat eten, het blijft moeilijk om extra te eten in combinatie met werk/studie en weekenden stappen enzo. Maar ik ga het toch zo goed mogelijk proberen, want op deze manier gain ik ook te weinig.

als je altijd gaat stappen en drinken zul je niet echt wat gainen nee. Als je niet gaat eten als een paard zal je ook niet groeien, waarom is het moeilijk om extra te eten? Ik werk ook elke dag de hele dag. en nog eet ik min. 6x per dag. Je kan altijd wel een gaatje prikken als de wilskracht er is, dit ontbreekt er denk ik bij je

Terug
Naar boven