AndroidHealthClinic

Nieuw hier, aantal vraagjes? :)

BobMuller

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Als allereerst zal ik mijzelf even voorstellen ik ben Bob Muller 20 jaar oud en doe nu zo'n 3 jaar aan krachttraining.
Ik doe nu het afgelopen half jaar een stuk serieuzer met voeding en trainingsschema en ga dan nu ook 5x per week ( ma,di,woe,do,vrij ).

Ik zou graag nog wat willen groeien maar wel zo weinig mogelijk vet willen aankomen. Ik weeg op het moment nu zo'n 76-77 kilo en ben 1.85cm. Mijn vetpercentage zal zo rond de 7-8% liggen naar schatting.

Ik zat al een poosje op het zelfde gewicht en heb daarom mijn voedingsschema aangepast en verbetert naar mijn idee.
Ik zal deze gelijk even neerzetten zodat jullie eventueel kritiek kunnen geven op mijn schema.

'sochtends 7.00:
100gram havermout met 400ml gekookt water + een glas melk ( 250ml )

'sochtends 10.00:
2 volkoren boterhammen met 2 plakken gekookte kipfilet van de keurslager.

'smiddags 12.00:
2 volkoren boterhammen met pindakaas & 2 volkoren boterhammen met tonijn of makreel + een shake met 200ml melk met weightgainer en whey.

'smiddags 15.00:
3 volkoren boterhammen met 3 plakken gekookte kipfilet van de keurslager.

'savonds 18.00:
Ik woon nog thuis dus ik eet wat de pot schaft ( eten heel gevarieerd. We koken met olijfolie en zoutarm )

'savonds 20.00/20.30:
Shake 200ml melk + weightgainer en whey & een banaan

'savonds 22.00:
1 bak franse magere kwark en 40gram amandelen

Komt neer op: 2700calorieen, 70gram vet, 322gram koolhydraten en 171gram eiwitten exclusief avondeten, want dit varieerd en kan ik niet duidelijk vastleggen....

Ik sport na het avond eten zo rond een uurtje of 19.00 en heb recent een splitschema 5 daags hier van het forum geplukt en die aangepast naar eigen voorkeur.

Ik hoop voor de zomer toch richting de 80 kilo te gaan, hebben jullie voor mij nog advies? Graag praat ik een keer met mensen die meer ervaring hebben waar ik van kan leren. Mochten jullie mijn trainingsschema ook willen zien zet ik die er ook nog op.

Thanks! :)

Hey Bob!, mooi voedingschema mag s'ochtends wel iets meer havermout 120 tot 150g mooi ontbijt om de dag goed te starten, probeer het niet te streng voor je zelf te maken anders ben je na 5 weken gegarandeerd van je schema af. En met de krachttraining hypertrofie pakken, je gaat 5 keer in de week dus dan zou je een mooi split schema op kunnen zetten.

Met sportieve groet.

• Topic Starter Topic Starter
Hey Sport citadel,

Ik doe pas net 'sochtends havermout als ontbijt ik ga dit even een paar weken bekijken hoe dat verloopt en dan kan ik er altijd nog meer van maken voor de complexe koolhydraten lijkt me dat wel goed want die heb ik alsnog denk ik wel wat te kort. Dat Hypertrofie schema zal ik me eens in verdiepen heb nu net een nieuw schema dus even kijken wat ik doe ;) Verder heb ik met strenge voeding totaal geen problemen ik zou misschien wel wat meer groente moeten eten maar dat is best nog wel lastig. Mag in mijn handjes klappen als ik 200gram per dag eet bij het avondeten.

Thanks voor de snelle reactie :)

Terug
Naar boven