XXL Nutrition

Nieuw hier en een beginner.

Anoniem121486

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
107kg
Hallo allemaal,

Ik ben al een aantal dagen op dit forum aan het kijken
En heb me nou aangemeld omdat je hier veel tips krijgt en goed
Geholpen word.

Ik stel me eigen eerst voor ben desley nusselein 20 jaar oud
Ben 1.84 en weer 107 kilo ik wil graag afvallen en breder worden.
Nou ben ik niet het typ dat graag hardloopt maar ben nou 3x in de week aan het lopen,
Heb sinds 2 weken dumballs van 15kg te stuk en doe dit 4x in de week.

Nou wil ik graag weten of iemand tips heeft voor me kwa voeding wat het beste is om
Af te vallen en breder te worden ben van me zelf vrij groot gebouwd

Groetjes desley en hoop dat jullie me kunnen helpen

Bedankt alvast!

Vet verbrand je door een calorieen tekort je moet je calorieen behoeften uitrekenen en er 200/500 calorieen onder zitten om af te vallen je kan het beste 6 maaltijden nemen
je calorieen kan je verdelen in:
- 2g eiwit/kg lichaamsgewicht
- 1g vet/kg lichaamsgewicht
- rest koolhydraten

succes !

• Topic Starter Topic Starter
Hey upcomingbeast,

Bedankt voor je tips! Maar hoe moet ik dat nou allemaal uitrekenen
Ik voetbal al vanaf met 5e heb beenspieren zat maar ik heb vooral buikvet
Waar ik van af wil en me bovenlichaam groter

Gr desley

Hey upcomingbeast,

Bedankt voor je tips! Maar hoe moet ik dat nou allemaal uitrekenen
Ik voetbal al vanaf met 5e heb beenspieren zat maar ik heb vooral buikvet
Waar ik van af wil en me bovenlichaam groter

Gr desley

Van voetballen krijg je geen grote beenspieren, vet verlies je over je volledige lichaam - en buikvet blijft vaak als laatste over.

Nee oke daar heb je gelijk in maar, wat kan ik nou het beste gaan eten?

Lees de sticky's, bereken je onderhoud en ga daar 300-500kcal onder eten. Wat je precies eet is niet ZO belangrijk, zorg voor 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht, min 1gr vet per kg lichaamsgewicht en de rest opvullen met koolhydraten.(zoals al gezegd)

Zolang je niet onder je onderhoud eet ga je niet afvallen, dus niet zo zeer focussen op wat je eet maar hoeveel je eet.

Desley, ik ken jou ergens van een weet dat jij een goede vriend heb waarvan zijn naam met de 'R' begint en eindigt met een 'R' hij woont achter Nusselein. Hij zou je hiermee helpen maar is nog niet ver gekomen omdat zijn neefje bij hem logeert. Maar je moet R even appen! Zijn neefje is nu weg voor één dag dus kom langs.

R kan je helpen met je voedingsschema en de rest. Alleen is R nu bezig met Insanity. Maar kom langs dan help ik je met je macro's.

Groeten,

Desley, ik ken jou ergens van een weet dat jij een goede vriend heb waarvan zijn naam met de 'R' begint en eindigt met een 'R' hij woont achter Nusselein. Hij zou je hiermee helpen maar is nog niet ver gekomen omdat zijn neefje bij hem logeert. Maar je moet R even appen! Zijn neefje is nu weg voor één dag dus kom langs.

R kan je helpen met je voedingsschema en de rest. Alleen is R nu bezig met Insanity. Maar kom langs dan help ik je met je macro's.

Groeten,

Doet me een beetje denken aan één of andere politie thriller...

Hey a manace

Ik weet niet wie je bedoeld man haha? Kan je via dit forum geen prive bericht sturen of anders via me hyves?

Ga vandaag proberen kwark te eten las dat dat een goeie maaltijd vervanger is om af te vallen

Gr desley

Via facebook bedoel ik heb geen hyves haha

Via facebook bedoel ik heb geen hyves haha

Ik ken iemand die 'Dahley' heet heb je de link van Dahley naar Desley?
Nusselein is een juwelier bij 'ons' in de buurt. (Desley Nusselein) heb je de link?

Hij voetbalt al sinds zijn 5e? (Heb je de link?)
Hij wilt afvallen maar ook breder worden. (Dit wil bijna iedereen maar hij legde het me specifiek zo uit)
Hij is rond de lengte die jij heb. Gewicht die jij heb. Alleen verschilt het leeftijd.

En hij heeft ook moeite met een voedingsschema maken. (Juiste voeding)

Maar zal allemaal wel. Hij typt ook ong zoals jij doet.

Hallo Desley,

Als je wil afvallen dan is hardlopen een goede methode alleen er zitten wel wat haken en ogen aan waar een hoop mensen niet aan denken. Allereerst ben jij grof gebouwd ( of ben je dik?) en heb je je gewicht tegen. Je zegt zelf al dat je niet zo'n hardloper bent dus dan ga ik er vanuit dat jij niet in het bezit bent van goede loopschoenen(?) Dit is een must om te hebben, zeker met jou gewicht. Ik zie zo vaak mensen hardlopen op goedkope gympen of nike air,....NIET DOEN!! Daarnaast weet ik niet hoe het gesteld is met je looptechniek maar ook dit is heel belangrijk om uit de blessures te blijven. Je ziet waarschijnlijk zelf ook wel eens mensen lopen waarbij je denkt,...die kan nooit 'lekker' lopen. Als je dus 3x in de week gaat lopen kan ik je op een briefje meegeven dat je problemen gaat krijgen. Het lijkt mij voor jou verstandiger om de 2e dag hardlopen te schrappen en de fiets te pakken.

Je hebt dumbells waarmee je traint. Heel leuk om wat oefeningen mee te doen maar ik heb een goede tip voor je.
Sinds een jaar begeleid ik jongeren die militair willen worden. Ik doe met deze jongens vooral 'roadwork'. Dit is hardlopen gecombineerd met dingen als opdrukken, squats, starjumps, buikspieroefeningen, lopen met balken, kistjes gevuld met zand en nog wat lastig te dragen items. Op deze manier ben ik zelf in mijn jongere jaren van 62 kg naar 72 kg gegaan en heb mensen met overgewicht snel af zien vallen op een gezonde manier. Qua voeding werd er eigenlijk niets aangepast maar er werd wel veel meer gegeten. Als je snoep ed links kan laten liggen helpt dit je natuurlijk ook! Nou kan ik begrijpen dat je dat niet in je eentje rond gaat rennen met een balk in je nek maar sinds kort gebruik de kettlebell tijdens mijn trainingen (ook wanneer ik voor mezelf train). Misschien heb ze ze wel eens gezien en dacht je net als ik "wat moet ik daarmee" maar ik kan je garanderen dat als je hiermee gaat trainen je echt resultaat gaat boeken. De zwaarste die ik heb is 20kg maar daar trainen we eigenlijk niet mee. Simpelweg te zwaar voor de meeste jongens. Ik heb online een pakket gekocht met dvd's waarop complete workouts staan. Ik moet zeggen dat ik het vrij prijzig vond maar achteraf gezien is het zn geld dubbel en dwars waard geweest! Je valt af en zonder dat je het eigenlijk merkt versterk je aanzienlijk! Als ik in de sportschool zwaar train heb ik zelden spierpijn terwijl ik na elke training met kettlebells de volgende dag overal pijn heb. Mocht je hiermee beginnen zorg wel dat je voldoende rust tussen je trainingen. Ga niet weer tekeer terwijl je lichaam nog overal pijn doet.

http://www.paypro.nl/producten/Kett...Kettlebell__Gratis_Boek_en_3_DVDs/11544/33413

Daarnaast nog een tip van flip. Je kan allemaal dure halters en apparaten aanschaffen maar iets wat ik ook gebruik is de TRX. Zoek dit maar eens op. Vrienden van me die echt groot en breed zijn keken ernaar en begonnen te lachen. Deze jongens drukken met bankdrukken rond de 200kg! Toen ik de trx ophing begonnen ze te lachen, wat overigens snel voorbij was toen ik ze een simpele borstoefening liet doen! Trainen hiermee is echt ontzettend zwaar maar hierdoor heb ik wel voorruitgang geboekt in de gym. Trx is ook niet goedkoop maar wel zn geld waard. Link kan ik ff niet vinden maar als je googled moet je gaan voor de militaire uitvoering. De kleur is anders,.....en de prijs;) suc6

Hallo Desley,

Als je wil afvallen dan is hardlopen een goede methode alleen er zitten wel wat haken en ogen aan waar een hoop mensen niet aan denken. Allereerst ben jij grof gebouwd ( of ben je dik?) en heb je je gewicht tegen. Je zegt zelf al dat je niet zo'n hardloper bent dus dan ga ik er vanuit dat jij niet in het bezit bent van goede loopschoenen(?) Dit is een must om te hebben, zeker met jou gewicht. Ik zie zo vaak mensen hardlopen op goedkope gympen of nike air,....NIET DOEN!! Daarnaast weet ik niet hoe het gesteld is met je looptechniek maar ook dit is heel belangrijk om uit de blessures te blijven. Je ziet waarschijnlijk zelf ook wel eens mensen lopen waarbij je denkt,...die kan nooit 'lekker' lopen. Als je dus 3x in de week gaat lopen kan ik je op een briefje meegeven dat je problemen gaat krijgen. Het lijkt mij voor jou verstandiger om de 2e dag hardlopen te schrappen en de fiets te pakken.

Je hebt dumbells waarmee je traint. Heel leuk om wat oefeningen mee te doen maar ik heb een goede tip voor je.
Sinds een jaar begeleid ik jongeren die militair willen worden. Ik doe met deze jongens vooral 'roadwork'. Dit is hardlopen gecombineerd met dingen als opdrukken, squats, starjumps, buikspieroefeningen, lopen met balken, kistjes gevuld met zand en nog wat lastig te dragen items. Op deze manier ben ik zelf in mijn jongere jaren van 62 kg naar 72 kg gegaan en heb mensen met overgewicht snel af zien vallen op een gezonde manier. Qua voeding werd er eigenlijk niets aangepast maar er werd wel veel meer gegeten. Als je snoep ed links kan laten liggen helpt dit je natuurlijk ook! Nou kan ik begrijpen dat je dat niet in je eentje rond gaat rennen met een balk in je nek maar sinds kort gebruik de kettlebell tijdens mijn trainingen (ook wanneer ik voor mezelf train). Misschien heb ze ze wel eens gezien en dacht je net als ik "wat moet ik daarmee" maar ik kan je garanderen dat als je hiermee gaat trainen je echt resultaat gaat boeken. De zwaarste die ik heb is 20kg maar daar trainen we eigenlijk niet mee. Simpelweg te zwaar voor de meeste jongens. Ik heb online een pakket gekocht met dvd's waarop complete workouts staan. Ik moet zeggen dat ik het vrij prijzig vond maar achteraf gezien is het zn geld dubbel en dwars waard geweest! Je valt af en zonder dat je het eigenlijk merkt versterk je aanzienlijk! Als ik in de sportschool zwaar train heb ik zelden spierpijn terwijl ik na elke training met kettlebells de volgende dag overal pijn heb. Mocht je hiermee beginnen zorg wel dat je voldoende rust tussen je trainingen. Ga niet weer tekeer terwijl je lichaam nog overal pijn doet.

http://www.paypro.nl/producten/Kett...Kettlebell__Gratis_Boek_en_3_DVDs/11544/33413

Daarnaast nog een tip van flip. Je kan allemaal dure halters en apparaten aanschaffen maar iets wat ik ook gebruik is de TRX. Zoek dit maar eens op. Vrienden van me die echt groot en breed zijn keken ernaar en begonnen te lachen. Deze jongens drukken met bankdrukken rond de 200kg! Toen ik de trx ophing begonnen ze te lachen, wat overigens snel voorbij was toen ik ze een simpele borstoefening liet doen! Trainen hiermee is echt ontzettend zwaar maar hierdoor heb ik wel voorruitgang geboekt in de gym. Trx is ook niet goedkoop maar wel zn geld waard. Link kan ik ff niet vinden maar als je googled moet je gaan voor de militaire uitvoering. De kleur is anders,.....en de prijs;) suc6
jan kaas ahoea,

harstikke bedankt ik ga hier zeker wat mee doen! ik ben op vakantie geweest dus ben niet meer op het forum geweest,
ik heb hardloop schoenen gekocht en loop nu 3x in de week hard en ga niet meer op de scooter naar me werk maar pak de fiets, ook heb ik me eet patroon aangepast en let nu op wat ik eet en zit al lekkerder in me vel!

hartstikke bedankt allemaal! ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat!

gr desley

Hallo Desley

Heb ongeveer de zelfde stats zoals jou alleen ben 5kilo lichter.
Ben zelf ook nieuw op forum en ook opzoek naar informatie en goede guides.
Ik zal deze topic in de gaten houden voor je progress :)

Succes met trainen en afvallen!

Hallo Desley

Heb ongeveer de zelfde stats zoals jou alleen ben 5kilo lichter.
Ben zelf ook nieuw op forum en ook opzoek naar informatie en goede guides.
Ik zal deze topic in de gaten houden voor je progress :)

Succes met trainen en afvallen!
Hey ricardo van eck

Leuk dat je reageert! Ik ben inmiddels 5 kilo afgevallen train met het voetballe 2x in de week dus veel cardio en ben nou ook 5x in de week in de sportschool! Voel me eigen helemaal super!

Terug
Naar boven