AndroidHealthClinic

nieuw hier en wat vraagjes ivb tren en testo

Mensen die echt veel kennis van dit soort zaken hebben gaan niet reageren in zulke kansloze topics.

Dus als iemand geen kennis van zaken heeft, geen topic openen of is
het gelijk kansloos?Mooie forum regel zou dat zijn.
Maar als ik zo zie was je de 7e die reageerde, en dan nog niet eens zo stom met 500 test (only) 1e x

Kansloos topic of kansloze antwoorden/opmerkingen?

Hoi allemaal, ik train nu 2 jaar natuurlijk en wil toch wel wat meer...
nu mn vraag is: ik wil Testosteron Propionate samen met Trenbolone Enanthate gaan nemen maar hoeveel ml van elk? en hoeveel x per week want ik ken er niks van... ik heb een vriendin(verpleegster) die ze me wil zetten, dat is toch intramusculair he? en best in mn schouders??

alvast heel veel dank voor wat info

Mvg Davy

Train nog ff 2 jaar naturel verder en lees je tijdens die 2 jaar even regelmatig in over AAS gebruik.
Post daarna nog een berichtje! :rolleyes:

Diegene zou ook eerst de sticky's kunnen lezen voordat hij met zo'n vraag komt. Staat genoeg informatie.
Als iemand als Big Cat bijvoorbeeld op al deze vragen zou moeten reageren had hij er een halve dagtaak bij. Dat is de reden waarom mensen met veel kennis van zaken hier niet op reageert.

Boeit mij Big Cat nou ???
Gaat toch dat je elkaar beetje heltp, hoe noemde men dat hier nou?.... Broscience
Maar het ging me meer om het afzeiken, vraag me dan bij die personen altijd af of
ze in het dagelijks leven een kantoor knuppeltje zijn en hier zich dan superieur kunnen voelen.

TS had gewoon de aas faq moeten lezen klaar.
Staat niet voor niks; kijk hier eerst voordat je een vraag stelt.

Klein beetje moeite doen voor iets serieus als aas is wel zo fijn.
Scheelt een hoop domme topics en domme reacties.

Boeit mij Big Cat nou ???
Gaat toch dat je elkaar beetje heltp, hoe noemde men dat hier nou?.... Broscience
Maar het ging me meer om het afzeiken, vraag me dan bij die personen altijd af of
ze in het dagelijks leven een kantoor knuppeltje zijn en hier zich dan superieur kunnen voelen.

Genoeg kantoor 'knuppeltjes' die meer dan 6k netto per maand maken.
Wat ben jij? Een werkeloos knuppeltje die zich superieur voelt op dbb?

Genoeg kantoor 'knuppeltjes' die meer dan 6k netto per maand maken.
Wat ben jij? Een werkeloos knuppeltje die zich superieur voelt op dbb?

Ok, die geef ik toe.Kantoor knuppeltje verkeerde woordkeuze.
En werken doe ik vanaf me 15e, me eigen bedrijf vanaf me 21.
Dus heb me gewoon de t*fus gewerkt.
Laat ik het anders zeggen, vroeger teveel op school gepest, of in het dagelijks
leven der bek niet open durven trekken en het dan hier gaan doen.
Help mensen gewoon, geef gewoon antwoord.(of niet, ga niet af lopen zeiken)

Waar is het forum anders voor, misschien snap ik het niet,,,, vertel?!

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Train nog ff 2 jaar naturel verder en lees je tijdens die 2 jaar even regelmatig in over AAS gebruik.
Post daarna nog een berichtje! :rolleyes:

Dit dus.
Zo standaard en flauw.
Alsof het nut heeft, die persoon gaat echt nu 2 jaar lezen, studeren en dan
hier nog is terug komen.Om dan vervolgens te horen te krijgen: Hoe is je voeding?Ga daar maar is wat aan doen!
Ze gaan toch wel prikken, ik zie het om me heen elke dag, knallen er van alles in.
Geef advies of sssssst

Ok, die geef ik toe.Kantoor knuppeltje verkeerde woordkeuze.
En werken doe ik vanaf me 15e, me eigen bedrijf vanaf me 21.
Dus heb me gewoon de t*fus gewerkt.
Laat ik het anders zeggen, vroeger teveel op school gepest, of in het dagelijks
leven der bek niet open durven trekken en het dan hier gaan doen.
Help mensen gewoon, geef gewoon antwoord.(of niet, ga niet af lopen zeiken)

Waar is het forum anders voor, misschien snap ik het niet,,,, vertel?!

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Dit dus.
Zo standaard en flauw.
Alsof het nut heeft, die persoon gaat echt nu 2 jaar lezen, studeren en dan
hier nog is terug komen.Om dan vervolgens te horen te krijgen: Hoe is je voeding?Ga daar maar is wat aan doen!
Ze gaan toch wel prikken, ik zie het om me heen elke dag, knallen er van alles in.
Geef advies of sssssst

Ik ben het er helemaal mee eens dat als er advies gevraagd wordt, dit gewoon gegeven dient te worden of niks zeggen.

Maar gasten die overal maar topics over openen zonder dat ze ook maar 1 sticky hebben gelezen of 1 keer google hebben gebruikt zijn ook verkeerd bezig.

En volgens mij geef ik hier goed advies hoor. Als hij wilt gaan prikken zonder kennis, prima, ik hou hem niet tegen. Maar ik vertel hem hier (op een overdreven manier van 2 jaar) even wat info te verzamelen voordat je een stap neemt naar de AAS.

helaas werkt dat gewoon zo op elk forum, over welk onderwerp dan ook. er blijven nieuwe mensen komen en dat wil je ook erg graag als forum eigenaar natuurlijk.
wat de vaste en meer ervaren leden willen, is een nieuw lid dat de basis al kent, zodat er gelijk over de boeiende dingen geforumd wordt...
en eerlijk is eerlijk, die basis staat echt heel erg duidelijk op het forum. en de weg erheen ook....

maar je kunt je ook afvragen hoeveel nieuwe leden ook echt blijven, nadat ze hier ' even door de molen' zijn gehaald.

iedereen was ooit nieuw, tuurlijk sommigen konden het opbrengen om WEL alvast ff in te lezen of zelfs een voorstudie te doen. en in het ideale geval zou dat ook moeten.
majah hebben we allemaal niet wel eens tegen flinke stroming in iets moeten doen? vaak net wel of net niet succesvol .... geef gewoon het advies dat je kunt geven, zonder dat je gelijk aan het neersabelen slaat. wie weet maakt het ooit een klein beetje verschil, net dat beetje dat van net niet genoeg, genoeg maakt.

daar hoef je niet neerbuigend voor te zijn, laat staan gemeen. ikzelf word ook best vaak eerst enthousiast en daarna komt pas de bezinning en het nadenken.... en ik ben al bijna veertig en dus probably al over de helft heen. ik ben blij dat ikzelf op de juiste momenten harder of juist zachter ergens op gewezen ben. maar hard is niet zomaar neerhalen om niets en dat zie ik hier soms best...

tsjah doe ermee wat je wil, misschien eens denken hoe je zelf beoordeeld zou willen worden terwijl je ook nog eens minder zeker bent over jezelf.... leef je eens in in een ander en wie weet win je zelf nog wat psychologische 'massa' ook.
reageer gewoon niet als je niets opbouwends kan zeggen. wie weet helpt die ingeslikte zin je ooit later...

Donder op man, jij bent nog zo'n figuur die zou zeggen neem elke dag 3 gram coke en je gaat als een speer.
Slaat dat toch op?Als iemand al onzeker is over hoe en wat,gaat het met dit soort opmerkingen en advies pas echt fout.Mensen met kennis van zaken eens gewoon moeten reageren.

:roflol: dat tren rage

OP zal wel denken wat zijn dit allemaal voor n maffen :roflol:

Terug
Naar boven