MuscleMeat

Nieuw hier

Gallardo

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Even mezelf voorstellen aangezien ik al een aantal weken hier op het forum rondkijk zonder enige bijdrage.

Ik ben 43 jaar jong en sinds mijn 18e in de weer met krachttraining. Afgezien van een half jaar niet kunnen sporten in 2003 ben ik dus al zo'n 25 jaar bezig met fitness. Meestal was dit standaard 2x per week naar de sportschool, maar er waren ook periodes bij dat ik 3-5x per week daar te vinden was. Tot eind vorig jaar ben ik nooit heel bewust hiermee omgegaan.. ik ging altijd sporten omdat ik me daar goed bij voelde en fit wilde blijven.

Vanaf januari dit jaar ben ik eens goed op mijn voeding gaan letten qua koolhydraten, vetten, eiwitten en vitamines. Daarbij ben ik toen begonnen met het dagelijks injecteren van 3iu HGH met als resultaat een vooral droger lichaam. Mijn fysieke stats zijn nu 1,73m | 67kg | 11% bf

Nu na ruim 6 maanden de HGH optimaal werkt, ga ik mijn eerste AAS kuur ooit starten. Een hele lichte test-e/bold 12-wekenkuur, met Dbol kickstart de eerste 4 weken (HGH blijft op 3iu p/d). Mijn doel hierbij is zo te gainen naar 72/73kg om uiteindelijk uit te komen op 70kg bij 10% bf

Aangezien dit mijn eerste post is kan ik nog geen kuurlog bijhouden, maar bij interesse op het forum en genoeg posts van mijn kant wil ik dat wel overwegen te gaan doen.

Hierbij een fotootje van eerder deze week na een borst-triceps training.

De mazzel allemaal :wave:

IMG_9889.jpg

Welkom en Succes.

Goed fysiek voor 43j. Je kuur zal je vast mooie gainz geven bij je vp met dit fysiek.

Laatst bewerkt:
Krachtig fysiek,

je ziet er veel buffer uit dan 67 kg hoor

• Topic Starter Topic Starter
Welkom en Succes. Goed fysiek voor 43j. Je kuur zal je vast mooie gainz geven bij dit startgewicht en vp.

Thanks, ben ook erg benieuwd wat dit gaat opleveren.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Krachtig fysiek, je ziet er veel buffer uit dan 67 kg hoor

Dat hoor ik wel vaker. Krijg dan opmerkingen als 'je bent goed bezig/aan het groeien' terwijl ik juist 1,5kg lichter ben geworden. Blijkt echt dat het verschil in looks tussen 13-14% bf en 11% groot is; en nog extra op foto's ;)

Good luck!

succes!

Ziet er al goed uit.Succes !

Update

Hierbij een korte update na 2,5e week in mijn kuurtje. Gewicht 2kg omhoog naar 69kg met een volgens mijn Omron weegschaal gemeten vet% van 10,5. Trainingsprogramma is nu 6 dagen per week 50-60min intensieve krachttraining bestaande uit met name 5 sets van 8-12 herhalingen. Buiten een korte warming-up laat ik cardio volledig links liggen tijdens de kuur.

IMG_0063.jpg

Onthoud wel hoe ouder je bent hoe kutter het herstel na de kuur.

Succes

Onthoud wel hoe ouder je bent hoe kutter het herstel na de kuur. Succes

Hi Pillz, thanks voor de waarschuwing, is eigenlijk voor het eerst dat ik dat hoor. Fysiek kan ik me dat zeker wel voorstellen aangezien alles wat langzamer herstelt naar mate je ouder wordt. Mentaal lijkt hogere leeftijd me juist wel een voordeel aangezien je door levenservaring wel weet en accepteert dat er ups en downs zijn.

Mijn kuur zit trouwens ook echt wel aan de onderkant qua dosering met wekelijks 250 test + 250 bold en 4 weken 20mg/dag Dbol kickstart.

Anyway we gaan het vanzelf meemaken over een maandje of 3 ;)

Ciao

Ziet er goed uit man, keep it up!

Ik zou zelf alleen voor 500mg test-e gaan met 2x per week 500iu hcg erbij. Merk je veel meer van dan bold op 250mg en d-bol eruit laten. Weet je gelijk hoe je reageert op test-e = basis

Thanks SHRDD!

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Ik zou zelf alleen voor 500mg test-e gaan met 2x per week 500iu hcg erbij. Merk je veel meer van dan bold op 250mg en d-bol eruit laten. Weet je gelijk hoe je reageert op test-e = basis

Thanks voor je input :thumb: Ik heb vooraf ook overwogen om een Test-only op 500mg te doen. Gekozen voor combi met bold met het idee dan makkelijker te kunnen eten aangezien dat altijd een flinke uitdaging voor me is geweest. Ben deze weg nu ingeslagen dus nog een week Dbol en dan 8 weken Test/Bold dosering doorzetten ondersteund met dagelijks 3iu HGH.

Begin deze maand zat mijn 12 weken kuur er op. Ben in totaal 5kg zwaarder geworden, waarvan veruit het grootste deel in de eerste 4 weken met de DBol kickstart. Vet% is tijdens de kuur licht gestegen van 11 naar 11,5%. Helaas heb ik door een oude terugkerende knie-blessure niet het maximale uit mijn been-trainingen kunnen halen, anders had ik daar nog wel een extra kilogram bijgepakt. Eerste weken met Dbol had ik een iets korter lontje, maar verder heb ik (en mijn vrouw :)) geen enkele bijwerking opgemerkt. Vorige week gestart met de nakuur en ook nu voel ik me nog precies hetzelfde als voor en tijdens de afgelopen maanden. Oftewel so far, so good en in lijn met de verwachtingen vooraf. Werken en eten nu om dit zo goed mogelijk vast te houden. Geen idee of ik ooit nog eens zal gaan kuren, het was voor mij ook een been there, done that gedachte. Hier nog een progressie foto van de eerste 4 weken Dbol kickstart waarop de wekelijkse toename in massa goed te zien is. Andere 2 foto's zijn het eindresultaat zoals het er momenteel nog voorstaat. Ciao allemaal!

Progress.jpg
10 weken.jpg
12 weken.jpg

Terug
Naar boven