Party91Boy
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er mis met kwark gewoon naturel eten, zo vies is het toch niet?![]()

hmm zout in me kwark moet ik eens proberen, heb helaas alleen maar zeezout.
ja, de vorm. zijn dikke grove korrels.

De dikte van de kwark maakt juist dat het langzaam verteert en voor een langdurige opname van eiwit zorgt. Als je er een drank van maakt is het geen kwark meer en dus ook geen echte vaste maaltijd. Niet janken en gewoon eten, desnoods met wat fruit erbij.
De dikte van de kwark maakt juist dat het langzaam verteert en voor een langdurige opname van eiwit zorgt. Als je er een drank van maakt is het geen kwark meer en dus ook geen echte vaste maaltijd. Niet janken en gewoon eten, desnoods met wat fruit erbij.

@big-t soms zit er water in mijn halve bak kwark moet ik dat water dan wegspoelin ipv het te mengen?

Het water/vocht bevat meer whey en lactose in verhouding tot de rest. Kwark laten uitlekken zorgt er bijv. voor dat de smaak minder zuur wordt (verlies melkzuurbacteriën) en een hoger aandeel caseïne eiwit gaat bevatten met minder suikers. Afgieten/uitlekken zorgt dus wel voor een verlies van de nuttige whey. Doe dus wat je zelf belangrijk vindt.@big-t soms zit er water in mijn halve bak kwark moet ik dat water dan wegspoelin ipv het te mengen?
Het water/vocht bevat meer whey en lactose in verhouding tot de rest. Kwark laten uitlekken zorgt er bijv. voor dat de smaak minder zuur wordt (verlies melkzuurbacteriën) en een hoger aandeel caseïne eiwit gaat bevatten met minder suikers. Afgieten/uitlekken zorgt dus wel voor een verlies van de nuttige whey. Doe dus wat je zelf belangrijk vindt.