Joey95
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 71kg
Heey! Mijn naam is Joey, op dit moment 19 jaar en kom uit het drukke Rotterdam! Vanaf maandag wil ik vol op gaan trainen voor mijn gezondheid omdat ik niet lekker in mijn vel zit. Het liefst zie ik verandering in mijn lichaam zodat mijn zelfverzekerdheid groter word. Dit is iets wat ik nodig heb voor mijzelf, iets waarop ik trots kan zijn als ik naar mezelf kijk en zie dat me lichaam veranderd. Ik zal wat vertellen over mijn verleden in sport; Vanaf mijn 14e jaar heb ik op voetbal gezeten, daar ik ben dit jaar officieel mee gestopt. Ook heb ik meerdere periodes gehad waarin ik erg gemotiveerd was om te fitnessen maar ik mee moest stoppen door excuusjes zoals school enzovoorts. Het positieve van mijzelf vindt ik dat áls ik eenmaal aan het fitnessen bent erg snel zie dat ik breder wordt. Bij motivatie let ik al gauw op mijn eten dus bijvoorbeeld elke avond een goede bak kwark! Dus om terug te komen op het begin, ik wil erg graag breed worden. Motivatie is iets wat me soms ontbreekt maar ik wil graag vanaf maandag gaan beginnen! Ook wil ik mijn boks lessen oppakken.
Zo zou het er dan uit moeten gaan zien;
Maandag: Thaiboksen
Dinsdag: Boksen
Woensdag: Thaiboksen
Donderdag: Borst Buik
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Benen
Zondag: Rug Schouders
Naast dit wil ik op mijn voeding letten, ik ben dun en wil spiermassa opbouwen dat is mijn doel eigenlijk.
Ps: Ik heb Whey en Creatine dus dat zou ik als eventuele toevoeging kunnen gebruiken bij voeding
+ De reden dat ik geen biceps en triceps train is omdat ik dat al met boksen doe.
Een belangrijk vraagje: Welke oefeningen zou ik thuis kunnen doen en hoe vaak? (B.V. Push-ups, Sit-ups)
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven!!
Zo zou het er dan uit moeten gaan zien;
Maandag: Thaiboksen
Dinsdag: Boksen
Woensdag: Thaiboksen
Donderdag: Borst Buik
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Benen
Zondag: Rug Schouders
Naast dit wil ik op mijn voeding letten, ik ben dun en wil spiermassa opbouwen dat is mijn doel eigenlijk.
Ps: Ik heb Whey en Creatine dus dat zou ik als eventuele toevoeging kunnen gebruiken bij voeding
+ De reden dat ik geen biceps en triceps train is omdat ik dat al met boksen doe.
Een belangrijk vraagje: Welke oefeningen zou ik thuis kunnen doen en hoe vaak? (B.V. Push-ups, Sit-ups)
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven!!