Fitness Seller

Nieuw Kuurtje

Thnx voor de linkjes en tips, en ik doe het liefst in mn ass haha, lijkt me minst pijnlijk

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

En hmm 50dbol? Is dat niet een beetje veel, gezien het niet een kuurop zelf is maar alleen een kickstart?

Precies, het lijkt jou het minst pijnlijk.
En daarom geef ik je de tip om het gewoon in je been te doen, prikken is sowieso niet pijnlijk, en in je been is gewoon een stuk handiger :p

Misschien een idee om 2 naalden te oefenen, 1 in je bil, en 1 in je been.
Dan kun je achteraf beoordelen wat makkelijker is.

Je kan maar beter goed voorbereid zijn met het prikken, want de eerste keer is altijd natuurlijk een beetje eng enzo ;p

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al zei laat iemand anders het de eerste keer doen.. als er iemand in de buurt is laat ik het altijd door een ander doen omdat het gewoon super grappig is, vooral bij de dames:roflol::roflol: helemaal trillen enzo ''doe ik het wel goed doe ik het wel goed'' :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

omdat het je eerste kuur is is 40mg dianabol voldoende

Haha, ja maar ik wil niet echt dat iedereen weet dat ik prik, en ik vind t een beetje vreemd om het door iemand anders te laten doen. En 40mg? Ik was van plan 30mg te doen, is dit niet genoeg?

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Precies, het lijkt jou het minst pijnlijk.
En daarom geef ik je de tip om het gewoon in je been te doen, prikken is sowieso niet pijnlijk, en in je been is gewoon een stuk handiger :p

Misschien een idee om 2 naalden te oefenen, 1 in je bil, en 1 in je been.
Dan kun je achteraf beoordelen wat makkelijker is.

Je kan maar beter goed voorbereid zijn met het prikken, want de eerste keer is altijd natuurlijk een beetje eng enzo ;p

Hmm dat is een goed idee, ik denk dat ik beide wel ff probeer :)

Haha, ja maar ik wil niet echt dat iedereen weet dat ik prik, en ik vind t een beetje vreemd om het door iemand anders te laten doen. En 40mg? Ik was van plan 30mg te doen, is dit niet genoeg?

Ben gezegend met een vriendin die het totaal niet erg vindt om te prikken :D

Houdt je wel rekening met virgin muscles / injectie pijn. Niet dat je gelijk denkt dat je dood gaat of wat verkeerd hebt gedaan.

30mg is niet te weinig maar mijn voorkeur gaat naar 40

Ben gezegend met een vriendin die het totaal niet erg vindt om te prikken :D

Houdt je wel rekening met virgin muscles / injectie pijn. Niet dat je gelijk denkt dat je dood gaat of wat verkeerd hebt gedaan.

haha ik helaas niet, de mijne denkt dat creatine drugs is, laat staan als ze een spuit ziet :eek:.

@bacardi,

Oke duidelijk, ik denk dat ik het in de eerste 2 weken op 30 hou en daarna eventueel naar 40.

@punjab,

Dank voor de link naar de sticky over injecteren, maar voor zo ver ik kan zien, staat er niks over in je glute spuiten?? ;o

Youtube is je vriend ;)
Doe even wat research zelf maat.

Zojuist mn eerste naald erin gepropt, en het stelt echt niks voor, die naald gaat er zo makkelijk in en je voelt er geen bal van, om te denken dat ik hier bang voor was haha, een beetje bloed na afloop is normaal toch?? En blijft er bij jullie ook altijd paar druppels in de naald hangen??

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

En inderdaad heb t op youtube opgezocht, thnx

die druppels die achterblijven slik ik altijd door, extra gains bro :thumbs:

Is dit een grap of?? Want ik dacht ook aan alle verloren gains :0

De apotheek is vaak veel duurder en je krijgt vaak rare vragen/blikken

haha gadverdamme test doorslikken.. ik heb wel een keer winstrol depot doorgeslikt ..:kots:
mijn eerste injectie ging alles behalve soepel.. ik dacht dat je de naald heel langzaam in je been moest duwen steeds iets verder:rolleyes: **** hey

Trainen ging erg goed, merk niet veel van de pillen maar dat is begrijpelijk voor je eerste dag denk ik?

Ik heb wel erge last van mijn benen, die ik vandaag helemaal niet getraind heb, weet iemand of dit door het kuren komt?

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

haha gadverdamme test doorslikken.. ik heb wel een keer winstrol depot doorgeslikt ..:kots:
mijn eerste injectie ging alles behalve soepel.. ik dacht dat je de naald heel langzaam in je been moest duwen steeds iets verder:rolleyes: **** hey

Ik heb in mijn kont gespoten, en voelde er echt niks van, alleen een kleine tintelingetje toen ik door mijn velletje ging, daarna kon ik de naald zo diep mogelijk duwen, 1cm of 4 voel er helemaal niks van :)

Wel heb ik nu wat pijn, maar ook niks bijzonders, denk dat het erbij hoort :p

''erge last'' heb ik zelf nooit ervaren maar je voelt het wel ja

Maar dus je voelt het wel in je benen ? Het voelt alsof ik hele dag heb gelopen :s

ja dat is heel normaal het ergste dat ik ooit ervan heb gevoeld aan de benen was dat mijn linker been een beetje verdoofd aanvoelden. misselijk gevoel was het maar het zat me niet in de weg in het dagelijkse leven of in de sportschool

Terug
Naar boven