- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga morgen ook been proberen
Mijn reet is toch steeds moeilijker plekjes vinden![]()
in de schouders gaat wel lekker en andere plaatsen dan schouders benen glute durf ik niet moet ik eerlijk zeggen hahaHmm ik ga het toch proberen. Bijna geen doorkomen meer aan in mijn glute rechts.
Links heb ik nog wel wat ruimte
Maar ik zet nu liever e3d 2ML dan e5d 4ML. Die 4ML duurt altijd zo'n eeuwigheid en dan ga ik bewegen als ik bijna bij het eind ben.![]()
ik had gedacht dat je je vriendin onderhand wel zo ver had om het voor je te doen 
Ik merk met orals nagenoeg direct de werking ervan. Psychisch gezien. Fysisch gezien pas na een dag of 4-5.
ik had gedacht dat je je vriendin onderhand wel zo ver had om het voor je te doen
![]()

Psychisch ik ook, meer energie/zin, en ietsje aggresief.
Klopt het ook dat je erdoor minder zweet?
Hehe hoezo duur?? Mijne was 300.
En weet iemand of ik nog steeds creatine en magnificent moet innemen?
Wat ik me ook afvroeg is of ik eens in een tijdje alcohol mag drinken tijdens mn kuur?
Oh wist niet dat ik prijzen niet mocht noemen, maar 30% is een groot verschil, en de naalden heb ik gewoon van daxtrio heb wel 100 naalden en 100 spuiten.
Of heb je HG Nolva? Je AAS + 100 nolva had je voor de helft kunnen krijgen. Les voor de volgende keer hehe.