MuscleMeat

Nieuw Kuurtje

Ik ga morgen ook been proberen :o
Mijn reet is toch steeds moeilijker plekjes vinden :mad:

Ik ga morgen ook been proberen :o
Mijn reet is toch steeds moeilijker plekjes vinden :mad:

ik heb er een hekel aan om in de benen te injecteren:o in de schouders gaat wel lekker en andere plaatsen dan schouders benen glute durf ik niet moet ik eerlijk zeggen haha

Hmm ik ga het toch proberen. Bijna geen doorkomen meer aan in mijn glute rechts.
Links heb ik nog wel wat ruimte :o

Maar ik zet nu liever e3d 2ML dan e5d 4ML. Die 4ML duurt altijd zo'n eeuwigheid en dan ga ik bewegen als ik bijna bij het eind ben. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je wat merkt van de dbol?

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Op verschillende forums staat er, dat je er pas wat na 7 dagen merkt, maar ik voel nu al wel wat verschil in kracht en pomp en het is pas dag 2. Misschien verbeeld ik het me maar, of zijn het gewoon natuurlijke gains.

Ik merk met orals nagenoeg direct de werking ervan. Psychisch gezien. Fysisch gezien pas na een dag of 4-5.

Hmm ik ga het toch proberen. Bijna geen doorkomen meer aan in mijn glute rechts.
Links heb ik nog wel wat ruimte :o

Maar ik zet nu liever e3d 2ML dan e5d 4ML. Die 4ML duurt altijd zo'n eeuwigheid en dan ga ik bewegen als ik bijna bij het eind ben. :mad:

:finger: ik had gedacht dat je je vriendin onderhand wel zo ver had om het voor je te doen :finger:

:finger: ik had gedacht dat je je vriendin onderhand wel zo ver had om het voor je te doen :finger:

Die is te perfectionistisch.. Dus ben bang dat die 10x moet steken voordat ze zelf vind dat hij precies op de goede plek zit :roflol:

Psychisch ik ook, meer energie/zin, en ietsje aggresief.
Klopt het ook dat je erdoor minder zweet?

Nou welke AAS ik ook neem, het zorgt bij mij alleen maar voor meer zweet..

Vreemd :S dan doe ik iets niet goed

maak je geen zorgen just go with it

Concentreer je niet zo op welke sides je wel en niet hebt. Het is buiten nog geen 10 graden, no shit dat je het niet zo warm hebt man. Wees blij dat je niet zoveel zweet, ik heb, wat voor kuur ik ook doe, het zweet over m'n kop heen lopen als ik 2 trappen heb gelopen. :P

Ik geef jullie gelijk ik zeur teveel, het is gewoon allemaal nieuw en spannend, en ik vraag me gewoon af of ik alles goed doe, maar time will tell :)

Als ik jou kuurtje zie heb ik er terug zin in:D spijtig dat de mijne zo duur is.:mad:

Hehe hoezo duur?? Mijne was 300.

En weet iemand of ik nog steeds creatine en magnificent moet innemen?

Wat ik me ook afvroeg is of ik eens in een tijdje alcohol mag drinken tijdens mn kuur?

Hehe hoezo duur?? Mijne was 300.

En weet iemand of ik nog steeds creatine en magnificent moet innemen?

Wat ik me ook afvroeg is of ik eens in een tijdje alcohol mag drinken tijdens mn kuur?

300 euro voor 2 vials test, 1 winny en 1 nolva? You've been ripped off bro, flink ook.
Creatine heeft idd toegevoegde waarde tijdens een kuur, magnificent is een prima post workout, gebruik ik ook gewoon tijdens 't kuren. Alcohol, tja het mag, het kan, ik zou het niet doen. Zeker niet tijdens orals maar er zijn er zat die kuren als een malle en zich elk weekend de kloten in zuipen en snuiven.

haha dat is inderdaad wel heel erg duur :eek:

Prijzen mogen niet besproken worden, maar voor 30-50% minder kun je het ook wel krijgen.
Daarnaast een tip, bestel je naalden/spuiten bij praxisdienst.de en niet bij je dealer die er in jouw geval 500% marge op maakt :eek:

Edit, vergeten dat k geen prijzen mag noemen.

Oh wist niet dat ik prijzen niet mocht noemen, maar 30% is een groot verschil, en de naalden heb ik gewoon van daxtrio heb wel 100 naalden en 100 spuiten.

Oh wist niet dat ik prijzen niet mocht noemen, maar 30% is een groot verschil, en de naalden heb ik gewoon van daxtrio heb wel 100 naalden en 100 spuiten.

Die naalden zijn ook wel goed, hoe kom je aan 30 tabs nolva? Die van mij komen per 100 :p Of heb je HG Nolva? Je AAS + 100 nolva had je voor de helft kunnen krijgen. Les voor de volgende keer hehe.

Terug
Naar boven