AndroidHealthClinic

Nieuw lid Ruben

je kan nog niet eens zonder dt fouten schrijven laat staan dat je kan trainen :').

Het is gewoon demotiverend als je gaat liegen over je stats.

Aan de foto's te zien heb je wel aanleg. Maar zoals op de vorige pagina gezegd wordt, je neemt hetzelfde gewicht dan iemand die 4 jaar traint met je biceps.

ik heb er enorm mn twijfels over. en verder zal ik hier niets meer posten

Ik snap al die rare reacties niet echt,goed ik heb ook mn twijfels maar blijf in ieder geval beleefd.Wacht maar gewoon met posten totdat die filmpjes online gooit ik geef je wel voordeel van de twijfel.

Ken mensen die amper 80 kg wegen maar wel 140kg bankdrukken,die mensen zijn of.. heel klein 1.60 of zo of ze hebben gewoon oerkracht iets dat maar weinig mensen bezitten van nature..

Ik snap al die rare reacties niet echt,goed ik heb ook mn twijfels maar blijf in ieder geval beleefd.Wacht maar gewoon met posten totdat die filmpjes online gooit ik geef je wel voordeel van de twijfel.

Ken mensen die amper 80 kg wegen maar wel 140kg bankdrukken,die mensen zijn of.. heel klein 1.60 of zo of ze hebben gewoon oerkracht iets dat maar weinig mensen bezitten van nature..

en die trainen hoelang? :)

je kan nog niet eens zonder dt fouten schrijven laat staan dat je kan trainen :').

Het is gewoon demotiverend als je gaat liegen over je stats.

Aan de foto's te zien heb je wel aanleg. Maar zoals op de vorige pagina gezegd wordt, je neemt hetzelfde gewicht dan iemand die 4 jaar traint met je biceps.

ik heb er enorm mn twijfels over. en verder zal ik hier niets meer posten

heb wel meer mensen gezien die je het niet geeft en gewoon hun 1e training meteen lachend 100 banken.

zoveel gebeurt t niet maar gebeuren doet t zeker.
Ts houd alleen zichzelf voor de gek als hij liegt, en als hij niet liegt mooi toch? het kan zeker wat hij zegt alleen de verhoudingen zijn wat vreemd wat me doet twijfelen maar buiten dat.....

en daarentegen als je 4 jaar moet trainen voor de kracht stats waar jij op doelt is er toch echt wat fout gedaan.

Laatst bewerkt:
Netjes hoor, 8x80 bankdrukken, dan zul je binnekort wel de 100kg eruit drukken.

Als dit echt is ben ik stikjaloers en heb ik respect voor je.

Ik weeg 10kg zwaarder dan jou, 73kg bij een lengte van 1,74m en 18j.
Ik kom van 60kg en train sinds september 08 en vrij deftig sinds begin februari 09.
Mijn dumbbell bp is 3x7x26kg
Mijn bench is 3x7x55kg
Mijn DL is 4x100kg
Mijn dumbbellcurl is 14x14kg

Ik ben dus wel benieuwd naar de filmpjes..

• Topic Starter Topic Starter
ja ik zal ergens in juli ff wat filmpjes maken met een klasgenoot van me.
vind het raar dat je maar 55Kg BP na een half jaar trainen. ik begon met BP in November op 40 kilo ofzo en eindigde op 80 in eind Mei

Zoals iedereen hier al zegt zware stats :) Vind ik wel knap.
als je 8 keer 80kg kan BP dan ligt je PR wel op 100kg ofzo? :D
Dumbbell BP ook zeer knap, ik ben na 8 maanden trainen nog niet aan dat gewicht :)
En zeker toppie voor je Dumbbell Curl, als hij goed is uitgevoerd.
*Ik zou je dit alles wel eens willen zien doen.

geen idee hoe hoog me PR ligt ben nooit verder gegaan dan 80 nog.
ik verwacht iig wel dat ik alles goed uitvoer als ik naar filmpjes kijk op internet. filmpjes ga ik hopelijk ergens in juli maken heel maybe eerder zelfs.

Je moet eens zwaarder proberen zodat je aan het gewicht zit dat je maar 1-2 keer kunt drukken.

oke thnx tips waar ik wat aan heb :D zal het proberen ;) hopelijk werkt het lekker

pak jij iets van supplementen ofzo? Want zo snel zo veel kg's nemen vind ik vrij onmogelijk als je echt niets neemt. Ofwel moet je zwaar aan het bulken zijn en zeer veel aan het trainen zijn.

Maar dat zie ik niet echt aan je foto's...

nee ik neem geen supplementen. ik eet voor mijn gevoel heel veel. 8-12 boterhammen met pindakaas veel yoghurt en een heel vol bord met aardappels groente en vlees. verder train ik 4x per week ma di do vr

echte bodybuilders vreten borden vol aardappels en boterhammen met pindakaas, dat weet toch iedereen :D

pak jij iets van supplementen ofzo? Want zo snel zo veel kg's nemen vind ik vrij onmogelijk als je echt niets neemt. Ofwel moet je zwaar aan het bulken zijn en zeer veel aan het trainen zijn.

Maar dat zie ik niet echt aan je foto's...

Edit, bedoel je de gewichten die hij pakt voor de oefeningen ?

ja dat denk ik wel dat hij dat bedoelt maar heb van mezelf een hele snelle stofwisseling voor mij irritant maar voor andere weer heel fijn :)

Terug
Naar boven