Fitness Seller

Nieuw onderzoek

Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Beste fitnessliefhebbers,

Ik moet voor mijn onderzoeksproject een nieuw thema hebben. Weet iemand van jullie wat er nog te onderzoeken valt in de fitness wereld of waar ik verder in kan doorgaan op een onderzoek dat al geweest is.
Het mag betrekking hebben op alles, voeding, supplementen, trainingen,...

Bedankt en greets.

anabolen? lekker taboe onderwerp,wordt weinig over 'onderzocht' en dan lekker focussen op de werking buiten de sport ofzo?

Of scheefgroei veroorzaakt kan worden door teveel fappen?

Het placebo effect van Whey Protein? Zie verschillende mensen in de sportschool rondlopen met een shakebeker en zich daardoor de breedste en sterkste personen vinden...
Als je al iets gaat onderzoeken (echt onderzoeken) zal psychologisch onderzoek (denk ik) makkelijker zijn dan bijvoorbeeld de werkzaamheid van een stof ;)
Het eerste voorgestelde onderzoek was natuurlijk niet serieus.
Of toch wel...
Wat jij wil ;). Succes ermee

Het placebo effect van Whey Protein? Zie verschillende mensen in de sportschool rondlopen met een shakebeker en zich daardoor de breedste en sterkste personen vinden...
Als je al iets gaat onderzoeken (echt onderzoeken) zal psychologisch onderzoek (denk ik) makkelijker zijn dan bijvoorbeeld de werkzaamheid van een stof ;)
Het eerste voorgestelde onderzoek was natuurlijk niet serieus.
Of toch wel...
Wat jij wil ;). Succes ermee

Of onderzoek de ideeen die mensen buiten de sport hebben over Whey, creatine, anabolen en of men er verschil in ziet, of ze uberhaupt wel weten wat het inhoud

Doel van het onderzoek: of het de personen in deze sport schaadt zodra vrienden/familie/collega's (miss vooral collega's en je baas) weten dat je aan whey/creatie/anabolen (ik vind de eerste 2 interessanter omdat het gebruik van anabolen zeker schadelijk is, of is dat weer een vooroordeel van mij?) zit.

Dus zit het je carrière in de weg ofzo?

PS: is ook erg psychologisch maar wel rete interessant

Terug
Naar boven