MuscleMeat

Nieuw product van Applied Nutriceuticals?

Bezoekers in dit topic

heb je niks beter te doen dan u eigen belachelijk te maken hier ? :)
ik werk zeker ni voor een firma en ik raad niemand aan om iets te kopen ik zeg gewoon wat dit bij mij deed daar dient deze site toch voor dacht ik of is dit een verkoops site soms ?

Man, stop met zeveren zou ik zeggen, men is hier verstandig genoeg om jou en je 3 posts NIET serieus te nemen.

En hetzelfde geldt voor :
,
Novice

Geregistreerd: jun 2009
Locatie: Nederland
Leeftijd: 39
Geslacht: M
Posts: 1
Karma Power: 0 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Even mijn 2 cents tot nu toe. Ik gebruik het product tijdens een cut, dus kan het niet optimaal beoordelen. Maar qua resultaten.. Ben ik kracht duidelijk omhoog gegaan, spieemassa vergroot én vetpercentage omlaag. Al met al is dat dus zeer positief voor een cut. Zit na 2 weken nog steeds op 96 kg, maar duidelijk minder vet. Normaal gaat kracht wat achteruit tijdens cut, nu omhoog. Alleen uithoudingsvermogen is wat ruk.

Wat betreft bijwerkingen.. Af en toe puistjes, zelfs in mijn gezicht, waar ik ze toch al een tijd niet meer gezien heb. Na inname merk je verder niets.
Is het het geld waard? Mwah weet het niet. Deed me een beetje denken aan mijn hyperdrol/massfx stack. Doet wel wat, dus als je echt geld over hebt.. Maar is absoluut geen wondermiddel, hooguit steuntje in de rug
 
Man, stop met zeveren zou ik zeggen, men is hier verstandig genoeg om jou en je 3 posts NIET serieus te nemen.

En hetzelfde geldt voor :
,
Novice

Geregistreerd: jun 2009
Locatie: Nederland
Leeftijd: 39
Geslacht: M
Posts: 1
Karma Power: 0 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

hhh
 
ik heb ook veel intressen nu in alfa-x omdat ik het wil stacken met halodrol en novedex dus ga ik hier ff volgen :)
 
Ieder zijn ding

How the f*ck kan je nou groeien als je maar 20 tot 40 gr koolhydraten per dag vreet? :eek: Een banaantje is al goed voor 20 gr koolhydr.:p
400 a 500 gr proteine?? Wat heb je daar nou weer aan? Wetenschappelijk onderzoek heeft trouwens uitgewezen dat te veel inname van proteine net een contra-productieve werking heeft op de aanmaak v spierweefsel.
Samengevat verbrand jij een hoop eiwitten (waarvan jij denkt dat je er spieren mee aanmaakt) om energie te genereren omdat je niet genoeg koolhydraten vreet. Jij moet fris ruiken na de training (als je eiwitten verbrandt om als energie te gebruiken, ga je nogal snel naar rotte eieren ruiken) :p


Weer zo'n reclameventje dat denkt dat ie hier even glad kan komen wezen...:mad:

Ik begrijp wel dat je zo denkt, holy mother off ****.
How the hell can you grow with less than 20 gram carb.

Maar oordeel zelf, hier wat foto s de eerste drie zit ik onder de twintig gram koolhydraten. De laatste twee was ik net weer 2 maanden bezig na acht jaar gestopt te hebben.

Toen begon ik met het dieet onder de twintig gram koolhydraten.
drie maanden verder en zie het resultaat.
Before at ik veel koolhydraten en eiwitten.

Toen dacht ik ook, how the hell can you grow with less than 20.
Ging het maar proberen en tot nu toe gaat het redelijk goed.

O ja, Alpha x begint echt goed te werken aan het eind van de derde week.

Stuur jullie nog meer foto' s na mijn kuur.

groet,mike

PIC_0013.jpg


PIC_0010.jpg


PIC_0011.jpg


PIC_0171.jpg


PIC_0009.jpg
 
Laatst bewerkt:
en wat heb je er nog meer bij liggen snoepen? volgens mij een flinke snoeppot
 
verkeerde naam dit topic

Ik begin vanavond met alpha X

Je moet het sohtends en savonds nemen, stuk of 5 pillen, dure grap, hoop dat het werkt. Laten we even een nieuw topic maken met als naam ´´´´ Applied Nutriceuticals Alpha X´´´´´´
en hoe je er op gaat. Het beloofde eforische gevoel spreekt me aan. En spier opbouw natuurlijk, en vet verlies.
 
Ik begrijp wel dat je zo denkt, holy mother off ****.
How the hell can you grow with less than 20 gram carb.

Maar oordeel zelf, hier wat foto s de eerste drie zit ik onder de twintig gram koolhydraten. De laatste twee was ik net weer 2 maanden bezig na acht jaar gestopt te hebben.

Toen begon ik met het dieet onder de twintig gram koolhydraten.
drie maanden verder en zie het resultaat.
Before at ik veel koolhydraten en eiwitten.

Toen dacht ik ook, how the hell can you grow with less than 20.
Ging het maar proberen en tot nu toe gaat het redelijk goed.

O ja, Alpha x begint echt goed te werken aan het eind van de derde week.

Stuur jullie nog meer foto' s na mijn kuur.

groet,mike

Je lijkt precies op Wanderlei Silva hehe
 
applied nutriceuticals alpha x voortsgang

hallo allemaal,

Ok nog vijf dagen te gaan met alpha x en ik heb de maand kuur af.
Ik heb nog een pot ga gewoon door.

Die laatste foto s in die andere bericht daar weeg ik 78 kilo met een vetpercentage van 13.8 twee drie weken later weeg ik 80 met 12.8 percent vet.

Ok ik ben pas weer begonnen met creatine dat geen vochtvasthoudt.

Maar het gaat goed.

Ik stuur over twee weken weer voortsgang foto s.

groet,mike

verkeerde naam dit topic

Ik begin vanavond met alpha X

Je moet het sohtends en savonds nemen, stuk of 5 pillen, dure grap, hoop dat het werkt. Laten we even een nieuw topic maken met als naam ´´´´ Applied Nutriceuticals Alpha X´´´´´´
en hoe je er op gaat. Het beloofde eforische gevoel spreekt me aan. En spier opbouw natuurlijk, en vet verlies.

Snapshot_20090620_32.jpg


Afbeelding 227.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zijn er meerder mensen die dit product gebruikt hebben? Wat zijn jullie resultaten? Bijwerkingen etc? Ik heb een weekverpakking (samples) van Alpha X en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik begin er volgende week mee eerst nog RPM en Drive opmaken.
 
zijn er mensen die nog test samples van Alpha X en drive hebben liggen???
 
zijn er mensen die nog test samples van Alpha X en drive hebben liggen???

Gewoon een mailtje sturen naar annemieke@nutriminds.com.
"Beste Harry,

We hebben samples van de volgende producten; Drive, RPM en Neovar. We vragen hiervoor de volgende bijdrage in de kosten:

1 week verpakking Drive (42 caps) 3,50
1 week verpakking Neovar (42 caps) 3,50
1 sample RPM (1-2 trainingen) (5 caps) gratis
1 week verpakking RPM (15 caps) 1,50

We kunnen de samples met een envelop naar je toesturen (kosteloos) of met de pakketpost (5 euro). We raden echter aan om van de pakketpost gebruik te maken. Het is onze ervaring is dat de capsules nog wel eens willen openbreken als ze per envelop verstuurd worden.

We kunnen ook samples van andere producten versturen. We halen dan een bepaalde hoeveelheid capsules uit de productpotjes en verpakken deze in een zakje.

1 week verpakking IGF-2 (56 caps) kost 6,00
1 week verpakking Backdraft (35 caps) kost 3,50
1 week verpakking Lipo-AM (28 caps) kost 2,50
1 week verpakking Lipo-PM (14 caps) kost 1,25

Mocht je samples willen bestellen, hoor ik het graag"

"Samples van Alpha-X zijn ook beschikbaar, een week verpakking hier van bedraagt 7,50"
 
Vanaf aanstaande maandag ga ik met de weekverpakking Alpha X beginnen, ik laat in ieder geval weten hoe het gaat.
 
Huh als je dus 10 weekverpakkingen besteld kom je nog geen eens op 80,- uit terwijl je voor eeen heel potje waar je maar 3 a 4 weken mee doet al 79,- moet dokken dan vraag ik me toch af wat die weekverpakking dan voor inhoud heeft. 2 caps per dag ofzo?
 
Er zitten 44 capsules in de weekverpakking een dagdosering voor mensen tussen de 80 -100 kilo = 6 pillen. Dus 7 x 6 = 42 ( 2 pillen winst haha :P)
Dus als je in principe 3 week sample verpakkingen gebesteld ben je voor 22,50 klaar :P of ze dat toelaten is de tweede vraag :D
Adviesprijs 89,90
Inhoud 150 caps
Doseringen 50
Grootte dosering 3 caps
Dagen van gebruik 25
 
Voortsgang Alpha x before after

hallo allemaal,

Ok nog vijf dagen te gaan met alpha x en ik heb de maand kuur af.
Ik heb nog een pot ga gewoon door.

Die laatste foto s in die andere bericht daar weeg ik 78 kilo met een vetpercentage van 13.8 twee drie weken later weeg ik 80 met 12.8 percent vet.

Ok ik ben pas weer begonnen met creatine dat geen vochtvasthoudt.

Maar het gaat goed.

Ik stuur over twee weken weer voortsgang foto s.

groet,mike

Hallo allemaal,

Hier een paar foto 's before and after.

Eerste foto eerste dag alpha x, tweede foto na dertig dagen.
groet,mike

PIC_0400.jpg


PIC_0462.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zitten 44 capsules in de weekverpakking een dagdosering voor mensen tussen de 80 -100 kilo = 6 pillen. Dus 7 x 6 = 42 ( 2 pillen winst haha :P)
Dus als je in principe 3 week sample verpakkingen gebesteld ben je voor 22,50 klaar :P of ze dat toelaten is de tweede vraag :D
Adviesprijs 89,90
Inhoud 150 caps
Doseringen 50
Grootte dosering 3 caps
Dagen van gebruik 25

``U kunt per adres 1 sample van ieder product bestellen.`` De vlieger gaat dus niet niet op helaas.:(
 
Hallo allemaal,

Hier een paar foto 's before and after.

Eerste foto eerste dag alpha x, tweede foto na dertig dagen.
groet,mike

Hoeveel kilo verschil zit er tussen de foto's? En wat is het verschil in vet percentage? Wat heb jij precies gemerkt van Alpha X Adrinochrom?
 
Back
Naar boven