- Waardering
- 29
Hoeveel kilo verschil zit er tussen de foto's? En wat is het verschil in vet percentage? Wat heb jij precies gemerkt van Alpha X Adrinochrom?
Ben aub niet zo naief om die foto's/post te geloven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel kilo verschil zit er tussen de foto's? En wat is het verschil in vet percentage? Wat heb jij precies gemerkt van Alpha X Adrinochrom?
Ben aub niet zo naief om die foto's/post te geloven
adrinochrom, ik geloof je wel maar ben niet onder de indruk van alpha, want je reageert op alle suplementen goed omdat je weet hoe je spieren moet aanmaken toch
is 50gram eiwitten om de 2uur niet een beetje overdreven. je hebt dalijk spieren zonder nieren.
+1 .Gewoon 1.5 tot 2 gram per kg lichaamsgewicht, dan zit je wel goed.
nou even mijn ervaring met dit product
zit nu midden in mn cut en gebruik het puur omdat ik het leuk vindt dit soort dingen uit te proberen en kijken wat het met me doet. niet specifiek dus voor de massawinst (nogal wiedes in de cut)
maar ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben! wat ik merk na twee weken:
- heerlijk euforisch gevoel gedurende de hele dag
- goede pomp in mn spieren terwijl ik erg laag in mn carbs zit (+- 100/150 g met enkele uitschieters)
- krachtverlies in de cut nihil! met name bij rug merk ik dat ik bij bep. oefeningen zelfs zwaarder kan trainen (dit verder zonder crea)
- libido stijgt als een malle!
ik zou zelf op 6 caps moeten zitten maar uit ervaring zit ik altijd wat hoger. zo ook nu op 8 capsules (2x4)
tweede potje al in huis om het af te maken!

begonnen met 2x3 maar na 2 dagen al naar 2x 4 gegaan en merkte nog binnen mn 1e week al dat het wat deed.
1e potje is opperdepop, nu bezig met de tweede ga gewoon door met 8 caps per dag. Prima spul!

Ik gebruik nu een maand Alpha-X i.c.m Neovar Creatine en ik ben serieus massa aan het kweken.
Ik zeg er wel gelijk eerlijk bij dat ik mijn trainingen de afgelopen maand flink intensiever heb gemaakt en ook mijn voeding wat meer op orde heb. Hoeveel % groei waar aan te wijten is is natuurlijk altijd moeilijk te zeggen, maar de groei gaat wel erg rap nu en ik doe dit 'spelletje'' Bodybuilding al sinds 1985.
Ook herstel, kracht en algehele zin om te trainen zijn sterk toegenomen.
Hier weer een bericht van Adrinochrom,
het is alweer zeker een paar maanden geleden dat ik reageer.
IK VIND ALPHA X BULLSHIT.
en weet je waarom het is zo bullshit DUUR.
Ik denk dat ik die vooruit gang te danken heb niet aan alpha maar aan mijn herinering van vroeger.
Dus mensen onder ons alpha maak je alleen wat droger met behulp van dieet. Echt supper zout voor zoveel geld wat je moet neertellen ervoor.
Ik was zo hoopvol over dat product maar het is allemaal BULLSHIT.
gewoon protiene en vitamine.
ik haat alpha x hihi en dan heb je nog die gekken die denken dat ik lieg over mijn vooruit. Wat een eikel is dat zeg dat stomme vooruit gang die foto s before after is gewoon dat ik weer mijn oude lichaam terug heb.
acht jaar gestopt met bodybuilding na vier maanden trainen begon ik met alpha x Natuurlijk ging ik vooruit maar het was gewoon een herinnering van vroeger, en dan heb je zo n eikel die denk dat ik alpha sponsert ofzo.
ALPHA EN AL DIE ANDERE MISMAAKTE PRODUCTEN MAAK JE ALLEEN EEN PROEFKONIJN VAN NIKS