MuscleMeat

Nieuw product van Applied Nutriceuticals?

Kilo vershil alpha x na dertig dagen

Hoeveel kilo verschil zit er tussen de foto's? En wat is het verschil in vet percentage? Wat heb jij precies gemerkt van Alpha X Adrinochrom?

Hallo,

Tussen de foto's zit 3.5 kilo verschil, eerst woog ik 76 met een vetpercentage van 12 procent, toen woog ik midden in de kuur 78 kilo met een vetpercentage van 13.8.

Aan het eind van de kuur zit ik op 79.5 kilo met een vetpercentage van 12.8.

Wat ik wel doe is na elke training proberen zo snel mogelijk 300 calorien verbranden. Dat heb ik op de stepper binnen ongeveer 15 a 18 min. gedaan.

Wat ik wel opmerkte is dat ik een goed pomp heb contstant natuurlijk ben ik erg droog en zijn de aders 24 uur per dag dik op de armen.

Sinds ik alpha x gebruik denken de mensen dat ik net een pomp van een training heb gehad maar dan zien ze me gewoon koud, als ik net de sportschool binnen kom.

Ook en dat vind ik erg belangerijk, als het nou echt als testosteron ciponate zou werken dan zou ik ook enorm sterk moeten zijn.

En ja hoor, voor het eerst kan ik veertig kilo barbell curls 8 reps strikt zonder smokkelen en heel beheerst voledig bewegingen met een langzame beweging uitvoeren. Voorheen pakte ik veel minder. Ook kan ik acht keer chinnen met eigen lichaam gewicht, ook dat kon ik voorheen niet.

Ik merkte ook op tijdens machine nekdrukken dat ik de gehele stack gewicht gewoon vijf keer uitpomp kon ik voorheen echt niet.

Al in al ben ik ook enorm sterk geworden, soms denk ik dat ik zo sterk ben, dat ik gelijk met warmup natuurlijk met vijftig kilo barbell curls ging uitvoeren. kon het net vier keer uitpompen, ook dat doe ik normaal nooit.

Verder geen enkel bijwerking, alleen soms een druk onder de buik maar ik denk dat kom door de vele eiwitten dat ik eet vijfhonder eiwitten per dag, met maar twintig gram koolhydraten, gek he en dan nog groeien.

De enige bijwerking dat ik krijg is als ik drie rpm s in de ochtend na mijn drie alpha x te hebben ingenomen en op weg naar werk.

Kijk rpm gebruik ik voor werk heb een drukke baan kantoor ict.

Maar rpm geeft wel een bijwerking ineens als je het lang gebruik ga je schaduwen zien. Of je krijg het te warm of zelf een steek in je kop.

Daarom gebruik ik nou maar 1 rpm voor werk en dat gaat beter.

groet,mike

PIC_0405.jpg

PIC_0464.jpg

PIC_0009.jpg

Snapshot_20090620_32.jpg

t.jpg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Waarom zou ik liegen.

Ben aub niet zo naief om die foto's/post te geloven

Paul waarom doe je zo negatief man, ik heb die vooruitgang ook te danken door geen training over te slaan, en alpha x hielp mij om mijn eiwitten beter te laten opnemen.

Ik ben gewoon net als juliie allemaal, ik zei toch dat ik na acht jaar weer pas 4 maanden bezig ben, man ik trainde al in de jaren 80 90 in bodyschape rotterdam berry de mey arthur buurman, ab wolders.

In die tijd werkte de supplementen voor geen donder greatine bestond toen nog niet.

Ik ben gewoon onder de indruk van de voedingsupplementen wat ze tegenwoordig hebben en dat begon met creatine daar wist ik vier maanden geleden niks van. Omdat ik bodybuilding hellemaal heb laten liggen acht jaar lang en te lang.

Ben blij dat ik terug ben, ik ben 39 jaar ik begon op mijn zestiende jaar met bodybuilding, volgde jaar in jaar uit het arnold systeem split twee keer per dag trainen.

trainde tot mijn dertigste jaar, heb ook wedstrijden gedraaid en opneens verloor ik al mijn motivatie ik vond het niks meer aan.

acht jaar later bang bang...........

Dit spul werkt als je weet hoe je spieren moet aanmaken, trainen trianen geen training overslaan, en om de twee uur de juiste voeding de hele dag door, dan groei je. Voeding zijn de blokken om de huis te bouwen je kan wel een huis bouwen met zaag hamer enz maar zonder de blokken stenen kom je nergens. Zo is dat ook met bodybuilding zonder de voeding blokken kan je ook niet bouwen.

En al dat ongeloofwaardig gedoe kan ik niet begrijpen.

groet,mike

PIC_0448.jpg

PIC_0452.jpg

PIC_0002.jpg

Laatst bewerkt:
adrinochrom, ik geloof je wel maar ben niet onder de indruk van alpha, want je reageert op alle suplementen goed omdat je weet hoe je spieren moet aanmaken toch

Ik gebruik het nu 5dagen en merk een duidelijk krachtsverschil. zie er ook al wat voller uit. Wordt er wel ontzettend neerslachtig en opgefokt van. Hebben meer mensen hier last van?

Alpha x

Beste Darth Conan,

Het klop als een bus, het gaat erom dat je geen training overslaat, van zwaar naar high intenisy. Kijk normaal begin ik voor shouders met nekdrukken. Nou deed ik lateral raises 15 reps tien kilo zonder rust 15 reps nekdrukken barbell met 50 kilo. Dat is een set. dan 15 reps laterail raises dan door gaan met 8 kilo 15 reps 6 kilo 15 reps dan hetzelfde met nekrukken en klaar shouders. alleen nog vijf set achter schouders erg belanerijk. Kijk hiermee bedoel ik een afwijking van training. Dit is een schoktraining. En precies voor de training eiwit schake shitload van 40 gram met tien gram bccaa dan gelijk na de traing shitload eiwit van 50 gram met tien gram glutamine.

en dan gewoon simpel doorgaan om de twee uur vijftig gram eiwit.

natuurlijk eet ik ook na de trianing acht eiren alleen het wit gemixed met 100 gram cake mix maar twee gram koolhydraten.

Het gaat er Inderdaad om of je weet hoe je spieren moet aanmaken dan zal elke suplement wel werken.

Kijk ik ben acht jaar gestopt dit is ook een herinnering wat weer terug komt.

In deze opzicht heb je gelijk. Ik zou ook hetzelfde resultaat bereiken met anderere suplementen.

Maar weet je dat spul resevaterol wat ik wijn zit zit ook in alpha x daar ben ik heel blij mee goed antioxydant.

Verder ben ik weer iets zwaarder geworden zo'n 1.2 kilo met zelfde vetpercentage 10.8 en soms 12.5. Som denk je ik ga niet meer vooruit maar dan ineens groei je weer wat. Dat komt puur door geen trainingen over te slaan. Natuurlijk heb ik soms dat ik vlak voor ik de deur uit ga om te trainingen ik denk nee nou niet ik ging gister voluit ik voel ik moet een dag rust nemen. Dan ga ik gewoon de volgende dag door bij waar ik ben gebleven.

groet,mike

adrinochrom, ik geloof je wel maar ben niet onder de indruk van alpha, want je reageert op alle suplementen goed omdat je weet hoe je spieren moet aanmaken toch

is 50gram eiwitten om de 2uur niet een beetje overdreven. je hebt dalijk spieren zonder nieren.

nou even mijn ervaring met dit product

zit nu midden in mn cut en gebruik het puur omdat ik het leuk vindt dit soort dingen uit te proberen en kijken wat het met me doet. niet specifiek dus voor de massawinst (nogal wiedes in de cut)

maar ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben! wat ik merk na twee weken:

- heerlijk euforisch gevoel gedurende de hele dag
- goede pomp in mn spieren terwijl ik erg laag in mn carbs zit (+- 100/150 g met enkele uitschieters)
- krachtverlies in de cut nihil! met name bij rug merk ik dat ik bij bep. oefeningen zelfs zwaarder kan trainen (dit verder zonder crea)
- libido stijgt als een malle!

ik zou zelf op 6 caps moeten zitten maar uit ervaring zit ik altijd wat hoger. zo ook nu op 8 capsules (2x4)

tweede potje al in huis om het af te maken!

nou even mijn ervaring met dit product

zit nu midden in mn cut en gebruik het puur omdat ik het leuk vindt dit soort dingen uit te proberen en kijken wat het met me doet. niet specifiek dus voor de massawinst (nogal wiedes in de cut)

maar ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben! wat ik merk na twee weken:

- heerlijk euforisch gevoel gedurende de hele dag
- goede pomp in mn spieren terwijl ik erg laag in mn carbs zit (+- 100/150 g met enkele uitschieters)
- krachtverlies in de cut nihil! met name bij rug merk ik dat ik bij bep. oefeningen zelfs zwaarder kan trainen (dit verder zonder crea)
- libido stijgt als een malle!

ik zou zelf op 6 caps moeten zitten maar uit ervaring zit ik altijd wat hoger. zo ook nu op 8 capsules (2x4)

tweede potje al in huis om het af te maken!

heb dit product nu ook een goeie week maar merk nog niet echt veel... waneer begon het bij jou in te kicken? ik zit trouwnes op 5 perdag messchien op 6 gaan zitten? :D

begonnen met 2x3 maar na 2 dagen al naar 2x 4 gegaan en merkte nog binnen mn 1e week al dat het wat deed.

1e potje is opperdepop, nu bezig met de tweede ga gewoon door met 8 caps per dag. Prima spul!

begonnen met 2x3 maar na 2 dagen al naar 2x 4 gegaan en merkte nog binnen mn 1e week al dat het wat deed.

1e potje is opperdepop, nu bezig met de tweede ga gewoon door met 8 caps per dag. Prima spul!

Hoi Bolder,

Ik ben ook begonnen aan Alpha-X icm met Kre-Alkalyn.
Maar neem jij ook jouw dosissen van Alpha-X in de morgen en voor het slapen? Of neem jij ook nog eens een dosis voor het trainen?

Ik neem nu 2x3 maar is het dan ook beter dat ik het opkrik naar 2x4? Ben 23j, 1m88 en weeg 81 kg.

Zijn er al wat mensen overtuigd dat het werkt of niet? De laatste post is alweer zo'n 2 maanden geleden.

Ik gebruik nu een maand Alpha-X i.c.m Neovar Creatine en ik ben serieus massa aan het kweken.
Ik zeg er wel gelijk eerlijk bij dat ik mijn trainingen de afgelopen maand flink intensiever heb gemaakt en ook mijn voeding wat meer op orde heb. Hoeveel % groei waar aan te wijten is is natuurlijk altijd moeilijk te zeggen, maar de groei gaat wel erg rap nu en ik doe dit 'spelletje'' Bodybuilding al sinds 1985.:D

Ook herstel, kracht en algehele zin om te trainen zijn sterk toegenomen.

alpha x is bullshit

Hier weer een bericht van Adrinochrom,

het is alweer zeker een paar maanden geleden dat ik reageer.
IK VIND ALPHA X BULLSHIT.

en weet je waarom het is zo bullshit DUUR.

Ik denk dat ik die vooruit gang te danken heb niet aan alpha maar aan mijn herinering van vroeger.

Dus mensen onder ons alpha maak je alleen wat droger met behulp van dieet. Echt supper zout voor zoveel geld wat je moet neertellen ervoor.

Ik was zo hoopvol over dat product maar het is allemaal BULLSHIT.

gewoon protiene en vitamine.

ik haat alpha x hihi en dan heb je nog die gekken die denken dat ik lieg over mijn vooruit. Wat een eikel is dat zeg dat stomme vooruit gang die foto s before after is gewoon dat ik weer mijn oude lichaam terug heb.

acht jaar gestopt met bodybuilding na vier maanden trainen begon ik met alpha x Natuurlijk ging ik vooruit maar het was gewoon een herinnering van vroeger, en dan heb je zo n eikel die denk dat ik alpha sponsert ofzo.

ALPHA EN AL DIE ANDERE MISMAAKTE PRODUCTEN MAAK JE ALLEEN EEN PROEFKONIJN VAN NIKS

Ik gebruik nu een maand Alpha-X i.c.m Neovar Creatine en ik ben serieus massa aan het kweken.
Ik zeg er wel gelijk eerlijk bij dat ik mijn trainingen de afgelopen maand flink intensiever heb gemaakt en ook mijn voeding wat meer op orde heb. Hoeveel % groei waar aan te wijten is is natuurlijk altijd moeilijk te zeggen, maar de groei gaat wel erg rap nu en ik doe dit 'spelletje'' Bodybuilding al sinds 1985.:D

Ook herstel, kracht en algehele zin om te trainen zijn sterk toegenomen.

Hier weer een bericht van Adrinochrom,

het is alweer zeker een paar maanden geleden dat ik reageer.
IK VIND ALPHA X BULLSHIT.

en weet je waarom het is zo bullshit DUUR.

Ik denk dat ik die vooruit gang te danken heb niet aan alpha maar aan mijn herinering van vroeger.

Dus mensen onder ons alpha maak je alleen wat droger met behulp van dieet. Echt supper zout voor zoveel geld wat je moet neertellen ervoor.

Ik was zo hoopvol over dat product maar het is allemaal BULLSHIT.

gewoon protiene en vitamine.

ik haat alpha x hihi en dan heb je nog die gekken die denken dat ik lieg over mijn vooruit. Wat een eikel is dat zeg dat stomme vooruit gang die foto s before after is gewoon dat ik weer mijn oude lichaam terug heb.

acht jaar gestopt met bodybuilding na vier maanden trainen begon ik met alpha x Natuurlijk ging ik vooruit maar het was gewoon een herinnering van vroeger, en dan heb je zo n eikel die denk dat ik alpha sponsert ofzo.

ALPHA EN AL DIE ANDERE MISMAAKTE PRODUCTEN MAAK JE ALLEEN EEN PROEFKONIJN VAN NIKS

Erg duidelijk :D

Ik vrees voor de mentale gezondheid van de topic starter...
Zijn posts maakten me wel nieuwsgierig naar Alpha X, maar nu denk ik dat hij andere pilletjes nodig heeft.

Terug
Naar boven