Fitness Seller

nieuw schema, eventuele tips?

dyan17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
hey,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar heb al wel enige ervaring qua trainen.

Heb ook al aardig wat zitten lezen op het forum enzo.

Ik heb dus nu circa 8 maanden gewoon fullbody getraind. Ik heb dit behoorlijk sirieus gedaan, om de dag. Ik heb alleen mijn bovenlichaam getrained. Mijn benen vind ik prima zo.

Ik wil nu toch eens een ander schema gaan proberen, omdat ik vindt dat ik niet echt snel meer groei. Een zogehete split schema dus.

nu heb ik voor mezelf een schema gemaakt, en ik vraag me af wat jullie hier van vinden, en of er echt iets fout aan is. Of dat ik er iets aan kan verbeteren

Ik weet helaas niet alle namen van de oefeningen, maar als ik een spier(groep) train, dan doe ik 3 a 4 verschillende oefeningen, en dan 1 keer 12 reps, even warm worden. dan 1x12,1x10,1x8 en telkens het gewicht iets opschroeven dus bijvoorbeeld:

12 x 40kg even opwarmen en spier laten "wennen"
12 x 60kg
10 x 65kg
8 x 70kg

wat ik dus van plan ben een poosje te gaan proberen is het volgende:

MAANDAG: rug & biceps
DINSDAG: borst & triceps
WOENSDAG: schouders & buik
DONDERDAG:
VRIJDAG: rug & biceps
ZATERDAG: borst & triceps
ZONDAG: schouders & buik

zo heeft iedere spier(groep) dus 4 dagen rust.

(voor de mensen die zich nu af vragen of mijn sportschool op zondag ook open is, nee dat is hij niet. Maar ik heb hier thuis ook verschillende apparaten staan en een overvloed aan gewichten, dus kan hier thuis ook vrijwel iedere oefening doen.)

verders mijn voeding, ik heb niet echt een 'voedingsschema', maar let er wel echt op. Ik probeer weinig vette dingen te eten, en veel dingen met eiwitten. Vooral zuivel. Ook drink ik na het trainen altijd een eiwit shake. (op de sportschool, vraag me niet wat het is, maar er zit ongeveer 20 g melk eiwitten in.)

ik hoop dat jullie me weer wat verder kunnen helpen met nuttige informatie, en eventuele handige tips.

Alvast bedankt!:)

Andy

ik zou toch zeker uw benen trainen hoor helpt met het aan maken van testosteron
uw benen is 50% van uw lichaam hey
en alles 2 keer in de week trainen is miss ook iets te veel

veel succes

Kan je even uitleggen hoe je deftig fullbody kan doen zonder je benen erbij te trainen?!

En ik zou zowiezo een benentraining erbij gooien. Je kan nog altijd kiezen om daaarop niet te groeien maar gewoon om hiermee het testlevel omhoog te gooien.

Terug
Naar boven