- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar is het nu echt beter om 2 maal een spiergroep te trainen per week? En iets minder oefeningen te doen.
Of 1 keer per week en meer oefeningen?
Maar is het nu echt beter om 2 maal een spiergroep te trainen per week? En iets minder oefeningen te doen.
Iedereen ontzettend bedankt voor de reactie's ben qua trainingsthema's nogal onzeker en wil zeker weten dat ik alles goed doe.
Ik ga gewoon een 5 dagen split doen, waarbij ik elke spiergroep behalve benen :/ 2 keer per week pak.
het schema dat in de eerste post staat is nu het definitieve schema dat ik voor de komende 8 weekjes ga gebruiken
Ik kan de volgorde van 3 dagen trainen rust 3 dagen trainen rust, niet hanteren wegens men werk :/
dit kan natuurlijk ook, probeer het gewoon inderdaad en hou het vol. en aanpassen kan altijd nog. zolang je maar niet stil zit. maar ook dan zou ik borst schouder triceps samen trainen. anders train je 4x per week de voorkant van je schouders best wel hard
Wat ik ook kan doen is de front raises weg halen bij de schouders? En dan meer focussen op de side raises?
Je hebt toch al 2 x zijkant? Wide grip upright row en side raise. Hoeft niet meer bij.
Front raise pakt de schouders net weer anders aan dan presses. Ik zou ze er beiden gewoon in houden.
Je hoeft er alleen met je incline presses rekening mee te houden dat je niet te hoog ligt. Anders pak je uiteindelijk meer schouders dan borst.
Verbazingwekkend waar je iedere keer nieuwe onzin vandaan haalt. Je zou denken op een gegeven moment moet je toch door je stof heen zijn of een keer goed gokken.Alleen je sets met de hoogste intensiteit zijn effectief voor groei in kracht en spiermassa de rest doet vaak relatief weinig voor je.
Je zal wel wat meer hypertrophy krijgen door een extra trainingsprikkel binnen 3 tot 5 dagen bij een iets lagere intensiteit. Maar zelf zou ik altijd voor zo hoog mogelijke intensiteit gaan in de absolute werksets.
yep, niet hoger idd. Je mag er zelfs nog 1 standje onder blijven.Super, dan zie ik dat ik geen 45 graden incline bench doe? Of zeker niet hoger dan 45graden.