AndroidHealthClinic

Nieuw schema voor 4x per week

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu dus kk veel spier pijn van maandag (chest) en dinsdag (rug). Denk niet dat het verstandig is om vandaag schouders te trainen. Ik denk dus dat ik van donderdag benen en triceps dag maak, en dan vrijdag schouders en biceps. Biceps en schouders kan je het denk ik het beste helemaal aan het einde van de week doen aangezien je deze altijd wel gebruikt.

Kan ook natuurlijk,

En kan je volgende keer dat kk weg halen. Ligt bij somige mensen nogal gevoelig (including me).

Succes

En kan je volgende keer dat kk weg halen. Ligt bij somige mensen nogal gevoelig (including me).

Niet huilen, als je geen gekanker wilt horen moet je niet op dit forum zijn denk ik.

Zelf vind ik het schema er best leuk uit zien, al ga ik zelf liever voor een verdling in ub/lb.

Pappie en mammie je nooit bijgebracht wat RESPECT VOOR DE MEDEMENS betekend?
Zit nou niet overal te zeiken.
op een forum komen gewoon verschillende mensen.

de een is een tokkie, de andere een n*ger en de andere is een bleke homo.

Als je daar niet tegen kunt moet je gewoon niet op internet komen.

OT:

Waarom doe je alles met zo weinig herhalingen?

bijvoorbeeld hamstring werk doe je 3x8...waarom?

Ik dacht dat hams vooral voor reps gevoelig waren.
Verder lijkt het mij een heerlijk schema...ik wou dat ik ook 4x kon trainen in de week.

Moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo beperk met setjes en herhalingen, ik doe gewoon wat goed voelt. Meestal doe ik bij leg curls 4x10/12. Gewoon tot dat ik de pomp goed voel en ik niet verder kan.

Hmm miss dat ik dit schema ook wel eens een tijdje ga proberen, hoelang ben je bezig per keer? met hoeveel rust tussen de sets!?

Half uurtje, tussen 0-1 minuten rusten rust. Bij compounds wat meer (1-3).

Kan ook natuurlijk,

Succes

Stel je eens niet zo aan man, dan kun je beter de hele dag in bed blijven liggen als je niet tegen confrontaties kan.

Pappie en mammie je nooit bijgebracht wat RESPECT VOOR DE MEDEMENS betekend?

Sorry dat ik het zeg, maar dit heeft meer met verdraagzaamheid dan met respect te maken hoor.

Waar slaat dit nou weer op man.
Je kan toch aangeven dat je spierpijn hebt zonder kanker te gebruiken of niet?

Volgens mij kan iedereen dat prima zelf uitmaken.

Goed schema alleen vind ik de verdeling van schouders op donderdag en rug op vrijdag nogal ongelukkig:mad:. Waarom niet deze verdeling;

Maandag Borst, Buik
Dinsdag Rug, Biceps

Donderdag Benen, Buik
Vrijdag Scouders, triceps

Lijkt mij qua herstel beter?

Groeten,
SgTmoSsad:D

Goed schema alleen vind ik de verdeling van schouders op donderdag en rug op vrijdag nogal ongelukkig:mad:. Waarom niet deze verdeling;

Maandag Borst, Buik
Dinsdag Rug, Biceps

Donderdag Benen, Buik
Vrijdag Scouders, triceps

Lijkt mij qua herstel beter?

Groeten,
SgTmoSsad:D

Ik doe rug op dinsdag en schouders op vrijdag. Dat voorstel van jou is ook wel goed, dan heb ik ook meer tijd voor mijn buik. Maar rug + biceps op één dag vind ik wat veel...

Iemand nog tips voor de verdeling?

Ik was dit weekend helemaal gesloopt namelijk, weet niet of het soort van overtraining was, of omdat ik opkomende verkoudheid had.

Ik wil sowieso rug helemaal vrijhouden van andere spiergroepen en borst eigenlijk ook aangezien ik hier voor al 45 min nodig heb.

Gisteren heb ik Rug Biceps gedaan op 1 dag. En ik moet je gelijk geven het is inderdaad behoorlijk veel!

Maar het is wel te doen...

Gr,
SgTmoSSad

Weer een nieuwe indeling:

Ma: Borst & Schouders (Anterior, Lateral)
Di: Benen & Abs
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: *Rust*
Vr: Biceps & Triceps
:woot:

Borst / Schouders
Rug / Trapezius (ivm deadlifts bij rug) / Buik
Rust
Benen
Biceps / Triceps / Buik
Rust
Rust

of

Borst / Biceps / Buik
Voorkant benen / Kuiten
Rust
Schouders / Triceps / Buik
Rug / Trapezius / Achterkant benen
Rust
Rust

Ma: Borst & Schouders (Anterior, Lateral)
Di: Benen & Abs
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: *Rust*
Vr: Biceps & Triceps

Goed schema imo. Lijkt heel erg op die van mij. :D
Ik doe het ook puur om met name de voorkant van de schouders te ontlasten.
Dat je armen op een aparte dag kan trainen vind ik ook lekker.

Zou alleen benen en rug wat verder uit elkaar houden, ivm de rust tussen deadlift en squat.
Ook doe ik de zijkant schouders op de armen-dag. Maar dat maakt verder niet echt uit denk ik.

Gebaseerd op het rodedraadschema van 3XL?

Terug
Naar boven