MuscleMeat

Nieuw schema voor 4x per week

• Topic Starter Topic Starter
Goed schema imo. Lijkt heel erg op die van mij. :D
Ik doe het ook puur om met name de voorkant van de schouders te ontlasten.
Dat je armen op een aparte dag kan trainen vind ik ook lekker.

Zou alleen benen en rug wat verder uit elkaar houden, ivm de rust tussen deadlift en squat.
Ook doe ik de zijkant schouders op de armen-dag. Maar dat maakt verder niet echt uit denk ik.

Gebaseerd op het rodedraadschema van 3XL?

Nee het is een schema van me zelf maar ben op het borst/schouders idee gekomen door een post van Marky in Jeppe's foto topic. Benen en rug kunnen prima achter elkaar want ik deadlift niet meer. Ya I know, maar deadlift is een fullbody oeffening en dat vin ik niet in een split schema passen. Ik zat er ook aan te denken om mss zijkant schouders op armen dag te doen. Maar dit moet ik nog even testen, een aparte dag voor biceps/triceps is echt heerlijk idd.

Ah ok, duidelijk allemaal.
Succes! :D

Zelf ben ik nu een paar maandjes aan het klooien met voeding en oefeningen (rippetoe) en ben van plan om jouw schema over te nemen. Nu zag ik in je comments dat je een aantal aanpassingen had gedaan. Hoe zit het schema er nu uiteindelijk uit?
Je progressie is echt super, dit geeft anderen alleen maar motivatie om door te gaan.

Succes verder en alvast bedankt voor je antwoord.

Gr,
Mr. Pannenkoek :)

Misschien is het hier al eerder gezegt, maar vind de 2x flyes voor de borst zwaar overdreven. Ik zie helaas ook geen chest dips. Op de een of andere manier is dit een flink onder gewaardeerde oefening op dit forum. Is een super massa bouwer, goed voor onderkant borst.

• Topic Starter Topic Starter
Het is uiteindelijk geworden:

Ma: Borst & Schouders (Anterior, Lateral)
Di: Benen & Abs
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: *Rust*
Vr: Biceps & Triceps

Oefeningen komen niet meer overeen met eerdere pagina's.

Terug
Naar boven