Fitness Seller

Nieuw speelgoed (Digitale camera)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Vandaag maar even de Minolta Dimage Z20 besteld, is een 5 MP camera met 8x optische zoom. Wilde eerst een P200 van Sony bestellen maar die heeft die verdoet dure memorystick pro en anders een Kodak DX7630 maar die heeft weer te weinig optische zoom naar mijn smaak.

Dus dan maar het nieuwste model van Minolta, kon ook de stuk duurdere Z5 bestellen maar die heeft alleen het voordeel dat hij tot 12 keer optisch zoomen gaat en een beeldstabilisatiefunctie.

Deze camera kost me inclusief verzending maar 261 euro, vier jaar geleden dokte ik nog 1500 gulden voor een 3 MP. Dat kan dus hard gaan.

Gelijk even 2 keer een 1 GB Sandisk Digital Extreme III kaartje (109 euro per stuk) er bij besteld, zijn de snelste kaartjes momenteel verkrijgbaar met 20 Mb/s transfersnelheid. 1 voor mijn camera en 1 voor mijn nieuwe PDA (Ipaq 2410).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geld moet rollen, maar voorlopig ben ik even uitgerold :D Is nog een crime om een goede prijs te vinden voor die camera's, Nederlandse bedrijven bieden die camera voor 300 euro of meer aan en de meeste Duitse bedrijven hebben of torenhoge verzendkosten of niks op voorraad. Bij [Link niet meer beschikbaar] in ieder geval goede voorwaarden, beter dan sommige wat goedkopere bedrijven uit Duitsland.
 
Als geld toch moet rollen, waarom dan niet gelijk een 6.1 MP? :D
 
Centaur zei:
Als geld toch moet rollen, waarom dan niet gelijk een 6.1 MP? :D

Omdat een 6.1 MP niks zegt over de kwaliteit van je afdruk. Heb wel gekeken naar 6 of hogere MP camera's met veel optische zoomfactor maar dan zit je gelijk op het dubbele of nog veel meer.

Heb al genoeg uitgegeven de laatste maanden, wil over iets meer dan een maand in New York ook nog wat te rollen hebben ;)
 
EricR zei:
Heb al genoeg uitgegeven de laatste maanden, wil over iets meer dan een maand in New York ook nog wat te rollen hebben ;)
ah, vandaar die digi cam? Dan verwachten we natuurlijk wel kickass pimp plaatjes he! ;)

Ik dacht trouwens dat hoe meer MP, hoe beter de kwaliteit?? :scratch:
 
Dat ding gekocht zodat je eindelijk mooie posing foto's kan maken? ;)
 
Is geen geld. Ik kocht m'n Canon powershot G5 voor 840 euro toen :mad:

Maar een mooi camera'tje heb je daar :) Leuke optische zoom ook. Mooi speelgoed.
 
Leuk speelgoed alleen jammer dat je de lens niet kan vervangen, of zijn ze dan meteen een stukkie duurder?

Leuke camera en niet al te duur, Ik heb een sony snapshot 5.1 mp ben er op zich wel tevreden mee. :)
 
Wow, mooie digicam man!

Heb zelf een Canon A80, maar wat jij daar hebt is een juweeltje! :)


Doe zelf niet eens zoveel met die cam, beetje home made pr0n pics maken alleen. :D
 
Ik heb 3 weken geleden de Olympus e-300 gekocht (digitale spiegelreflexcamera, 8 MP). Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Hij is 900 euro excl. geheugenkaart.

Ben benieuwd of er verschil in de foto's zit, we zullen onze NY pics eens naast elkaar leggen;)
 
Heej eric.. ik heb de Z10 al een tijdje.. dat is het oudere broertje, precies het zelfde alleen 3,2mp.. Je kunt er prima foto's mee maken en het toestel zal je zeker wel bevallen. Zeker voor de prijs !
 
recca zei:
Dat ding gekocht zodat je eindelijk mooie posing foto's kan maken? ;)

;) Mijn zompige lichaam is daar nog niet geschikt voor :D
 
EricR zei:
;) Mijn zompige lichaam is daar nog niet geschikt voor :D
Wanneer gaan wij nou eens een keer samen zwoegen @ kneets?
 
Centaur zei:
ah, vandaar die digi cam? Dan verwachten we natuurlijk wel kickass pimp plaatjes he! ;)

Ik dacht trouwens dat hoe meer MP, hoe beter de kwaliteit?? :scratch:

Nee hoor, ligt meerendeels aan de kwaliteit van de chip, en vooral de lens.
Er zijn ook 3MP camera's van 500 euro oid.
 
Johny zei:
Ik heb 3 weken geleden de Olympus e-300 gekocht (digitale spiegelreflexcamera, 8 MP). Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Hij is 900 euro excl. geheugenkaart.

Ben benieuwd of er verschil in de foto's zit, we zullen onze NY pics eens naast elkaar leggen;)

Ik dacht al man :) die foto's van jou in NY zijn echt van super kwaliteit (vooral die in het donker ??? ):D
Moest wel een uberdure cam zijn :P
 
Johny zei:
Ik heb 3 weken geleden de Olympus e-300 gekocht (digitale spiegelreflexcamera, 8 MP). Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Hij is 900 euro excl. geheugenkaart.

Ben benieuwd of er verschil in de foto's zit, we zullen onze NY pics eens naast elkaar leggen;)


900 euro ? :eek: omg.. wat een geld zeg..
 
Centaur zei:
Wanneer gaan wij nou eens een keer samen zwoegen @ kneets?

Wanneer je tijd hebt ;) Ik train op maandag, woensdag en zaterdag. Doordeweeks rond de half zes en op zaterdag rond half elf.

bur zei:
Leuk speelgoed alleen jammer dat je de lens niet kan vervangen, of zijn ze dan meteen een stukkie duurder?

Yep dan kom je bij de D-SLR's, die zijn al gauw 600 euro en meer. Voor wat ik er mee doe te duur. Je hebt wel point and click cameras met lenzen die je er op kan zetten, maar die hebben amper zoom mogelijkheden.

Johny zei:
Ben benieuwd of er verschil in de foto's zit, we zullen onze NY pics eens naast elkaar leggen;)

Ben ook benieuwd ;) Denk dat jij een stuk meer belichtingsmogelijkheden hebt en andere instellingen. Die Dimage is meer een tussenstation van point and click naar D-SLR. Heeft wel aardig wat opties maar het blijft een automaat.
 
EricR zei:
Wanneer je tijd hebt ;) Ik train op maandag, woensdag en zaterdag. Doordeweeks rond de half zes en op zaterdag rond half elf.
Is het op zaterdag half 11 nog een beetje rustig? meestal ga ik zondags.
 
Heb vorig jaar voor 450 een canon g5 gekocht die toen erg goedkoop was. Het gaat echt absurd hard met die camera prijzen.
 
Back
Naar boven