Fitness Seller

Nieuw voedingschema, pls kritiek!

Onzin. Als je geen carbs eet snijdt je lichaam sneller in haar vetreserves dan wanneer er wel carbs worden genomen. Dit komt doordat er geen transitie nodig is van carb-energie naar vet-energie.

Je weet niet waar je het over hebt, ga gewoon uit van wetenschappelijk onderzoek. Koolhydraatrijk dieet is aan te bevelen voor de meeste mensen, dus ga hier niet iedereen adviseren om kh's te mijden.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/cardio-koolhydraten-wetenschappelijke-analyse-209624/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/low-carb-verhoogt-kans-op-hart-vaatziekten-219076/

Low carb dieeten hebben zich al meerdere malen bewezen. Als jij lekker high carb wilt doen moet je dat zelf weten. Het ging hier om het effectiefste dieet. Ik kan zeggen uit eigen ervaring dat lowcarb dieeten 100x beter werken voor mij dan high carb dieeten. En ik kan nu wel komen met 'van cola light krijg je kanker' en ' van rukken wordt je doof' ik deel hier mijn ervaring van wat ik zelf heb ondervonden. Ik doe regelmatig bloedtesten etc etc en er is niets mis met mijn lichaam ook niet na 5x 2 maanden Lowcarb dieeten

Basta

+1, je kan prima cutten op een K/E/V verhouding van 50/30/20 (ook in BFFM aangeraden). Low-carb kan in het begin wat sneller gaan (vochtverlies door glycogeenlediging) maar op lange termijn zelfde resultaten als high-carb. Daarbij is er een goede kans dat low-carb voeding gevaarlijk is voor de gezondheid.
Klopt en daarom kan je niet constant op een low carb dieet blijven zitten. Heb hier overigens nog geen bronnen over gezien, dus hoe gevaarlijk het uiteindelijk is valt nog te bezien. :)

Low carb dieeten hebben zich al meerdere malen bewezen. [knip] Ik doe regelmatig bloedtesten etc etc en er is niets mis met mijn lichaam ook niet na 5x 2 maanden Lowcarb dieeten

Basta
Klopt! Je zegt dat je het 5x 2 maanden hebt gedaan (lowcarb). Wat deed je na een serie van 2 maanden? Ging je dan weer tijdelijk high carb doen of wat?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie duidelijke info.

Ik ga nog even googlen op wat gegevens over cutten. bv hoelang ik dit max. mag aanhouden tot ik bv mijn doelstelling aan BF % haal. Maar daar kom ik wel uit.

Ik kan hier zeker verder mee!!

Hoi Swarzenegger2,

Als ik jou goed begrijp(ben leek wel bezig op dit moment BFFM te lezen) zouden mijn verhoudingen 20/40/40 k/e/v moeten worden?
Als je BFFM hebt kan je die gewoon gebruiken voor alles. Heb ik ook gedaan. Lees gewoon even goed door, vanaf halverwege wordt het interessant. Chapter 12 is een goede en ook chapter 14. Maar lees ze natuurlijk allemaal ff he. :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Denman,

Ik ben net het motivatie stukje voorbij...:-) maar daar ontbrak het bij mij niet aan gelukkig..

Ik ga hem zeker uitlezen..gezien alle goede beoordelingen hier!!

Thnx Gideon

Ja de eerste paar chapters heb ik niet helemaal doorgelezen, nogal veel Amerikaans slap geouwehoer! Stelletje slappe zakken af en toe! :D :D

Terug
Naar boven