Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hmm... ik ben meer fan van een 4 daagsje split... anders heb je maar genoeg tijd om alle spieren half half te pakken... wat ik doe:
Ma: Borst Di: Rug Wo: Hardlopen of benen (ik weet niet hoe je benen zijn maar die van mij zijn al behoorlijk van het vele hardlopen en wielrennen) Do:Buik/Schouders Vr Armen
Ik begin mijn workout altijd met de compount oefeningen (bij borst dus bankdrukken) en daarna pas de isolatie (dus bij borst bijv. flies) en na mijn eerste opwarm setje (15 herhalingingen met gemak) doe ik meestal 1 zwaare set van max 4 herhalingen (aangezien je nu nog al je energie hebt) en daarna doe ik 6-8-10 herhalingen
Oefeningen die ik doe:
Borst: Schuin Dumbeldrukken / Bankdrukken / flies / cable Rug: Pullups (of lat pully) / Seated cable rows/ Straight arm pulldowns / deadlift Buik/schouders: Jackknife situp / hanging leg raises / weighted situps / upright barbell rows / militairy press Armen: SUPERSET: Barbell curls met Tricep pushdown / SUPERSET: Concentration curls met One armed tricep extensions. daarna voor beide nog een oefening waar ik op dat moment zin in heb