MuscleMeat

Breaking News Nieuwe aanslag in Nice Zuid-Frankrijk, veel slachtoffers

Bezoekers in dit topic

Al veel op bewegende vrachtwagens geschoten dan? Waar dan nog eens een mensen in het rond zitten te lopen.

Ik heb al 18j ervaring. En neen zo makkelijk is het niet om zuiver te schieten op een bewegend doel.Zeker niet met al die chaos rondom. Mensen die weglopen en omver gereden worden.

Ik kreeg 8 jaar omdat ik op een bewegend iets schoot. Afstand was een meter of 10 maar de persoon was daarintegen wel weer wat kleiner dan een vrachtwagen.
 
Maar hoe dan ook erg dat er dan zoveel onschuldige slachtoffers moeten vallen.
 
Ik kreeg 8 jaar omdat ik op een bewegend iets schoot. Afstand was een meter of 10 maar de persoon was daarintegen wel weer wat kleiner dan een vrachtwagen.

1 x schieten = niet gelijk aan ervaring in het schieten hebben.

Ik ken persoonlijk experts met vuurwapens en die zeggen toch wat anders dan jij.
 
Bewegend doel (de vrachtwagen dan) Al die chaos er rond.Stress voor de schutter. Wrs met een pistool. En een pistool is voor zeer korte afstanden. 15-20 m als je niet echt tijd hebt om rustig te mikken is al goed.

En je gaat niet in het midden staan op het pad van die vrachtwagen. dus moet je al vanuit een andere hoek zitten vuren. Wrs dat er daarom meer kogels aan 1 kant zitten.
Toch zie je de meeste kogelgaten onderin die naar omstandigheden redelijk gericht lijken. Hij zal het ook hebben proberen te ontwijken, zag-zaggen enzo, of is bij stilstaan van zitplaats veranderd, dat soort dingen. Niks over dat die gek ook schoot?
 
Toch zie je de meeste kogelgaten onderin die naar omstandigheden redelijk gericht lijken. Hij zal het ook hebben proberen te ontwijken, zag-zaggen enzo, of is bij stilstaan van zitplaats veranderd, dat soort dingen. Niks over dat die gek ook schoot?

Tuurlijk gaan ze richten. Ze gaan niet in het wildeweg liggen vuren. Zeker niet met die omstaanders.

Maar het is zeer moeilijk om onder die omstandigheden echt te treffen waar je op richt in dit geval de chauffeur. En al zeker met een pistool.
 
Nuke Raqqa en begin met massale deportaties. Zet het leger in en sla elke vorm van weerstand genadeloos hard neer. Het feestje is voorbij, het is tijd dat onze islamitische gasten weer vertrekken richting de zandbak.
 
Eigenlijk beter dat het nu pas gebeurd is en niet tijdens het EK, stel je voor hoeveel slachtoffers er dan gevallen waren
 
1 x schieten = niet gelijk aan ervaring in het schieten hebben.

Ik ken persoonlijk experts met vuurwapens en die zeggen toch wat anders dan jij.

Op een bewegend ding schieten is al teringmoeilijk in een goed verlichte, rustige schietzaal waar je zelf het initiatief neemt, midden op de dag zonder stress om zelf verwond/dood te raken of omstaanders te raken...

Sommige keyboard-helden spelen teveel first person shooters.
 
Tuurlijk gaan ze richten. Ze gaan niet in het wildeweg liggen vuren. Zeker niet met die omstaanders.

Maar het is zeer moeilijk om onder die omstandigheden echt te treffen waar je op richt in dit geval de chauffeur. En al zeker met een pistool.
Ja ik bedoel ook goed gericht juist.
 
Op een bewegend ding schieten is al teringmoeilijk in een goed verlichte, rustige schietzaal waar je zelf het initiatief neemt, midden op de dag zonder stress om zelf verwond/dood te raken of omstaanders te raken...

Sommige keyboard-helden spelen teveel first person shooters.

Dit.
 
Eigenlijk beter dat het nu pas gebeurd is en niet tijdens het EK, stel je voor hoeveel slachtoffers er dan gevallen waren
Quatorze Julliet is nou ook niet echt de meest rustige dag.
 
Ja true maar toch iets minder druk denk ik.

Ik wee niet. Die fransen zijn nogal chauvinistisch dus kan wel eens zeer veel volk op straat brengen hun nat feestdag. Da niet gelijk nen Belg hee :)
 
Eigenlijk beter dat het nu pas gebeurd is en niet tijdens het EK, stel je voor hoeveel slachtoffers er dan gevallen waren

Ik vind t al bijzonder knap dat iemand 84 mensen kan doodrijden met een vrachtwagen, denk niet dat t ergens anders gelukt was om op deze manier nog veel meer slachtoffers te maken. Beetje aparte opmerking ook wel vind ik als er zo veel slachtoffers zijn gevallen.
 
Nee, dit ligt echt niet aan de islam hoor :rolleyes:
 
Ik vind t al bijzonder knap dat iemand 84 mensen kan doodrijden met een vrachtwagen, denk niet dat t ergens anders gelukt was om op deze manier nog veel meer slachtoffers te maken. Beetje aparte opmerking ook wel vind ik als er zo veel slachtoffers zijn gevallen.

Zeggen dat het knap is is ook een aparte opmerking.
 
Back
Naar boven