Fitness Seller

Breaking News Nieuwe aanslag in Nice Zuid-Frankrijk, veel slachtoffers

Ik vind t al bijzonder knap dat iemand 84 mensen kan doodrijden met een vrachtwagen, denk niet dat t ergens anders gelukt was om op deze manier nog veel meer slachtoffers te maken. Beetje aparte opmerking ook wel vind ik als er zo veel slachtoffers zijn gevallen.

Op het EK zouden het toch wel een stuk meer geweest zijn imo. niet dat ik dit wil relativeren of zo

Op het EK zouden het toch wel een stuk meer geweest zijn imo. niet dat ik dit wil relativeren of zo

Weet ik niet, quatorze juillet is wel dé franse feestdag en de dag waarop alle fransen buiten aan t feestvieren zijn. Die boulevard stond afgeladen vol.

1volle straat is 1 volle straat. daarom niet persé meer slachtoffers.

En die hun nat feestdag lokt veel mensen. Niet zoals de Belgische feestdag.

Zeggen dat het knap is is ook een aparte opmerking.

T is verschrikkelijk en ik vind t wel bizar dat iemand zo veel mensen kan doodrijden. Dat was blijkbaar zijn doel en dat heeft 'ie dan goed uitgevoerd. Dit soort aantallen zie je toch eigenlijk alleen bij zeer grootschalige bomexplosies. Bataclan daargelaten.

Weet ik niet, quatorze juillet is wel dé franse feestdag en de dag waarop alle fransen buiten aan t feestvieren zijn. Die boulevard stond afgeladen vol.

1volle straat is 1 volle straat. daarom niet persé meer slachtoffers.

En die hun nat feestdag lokt veel mensen. Niet zoals de Belgische feestdag.

Ik ging uit van enkele tienduizenden op het EK naar een paar honderd hier :o

Ik denk dat het doel ook vooral was om franse mensen neer te halen, tijdens het EK zijn er natuurlijk veel meer toeristen.

Mwah, IS heeft oorlog aan Frankrijk verklaard. Denk dat ze het daar dan juist het meeste op gemunt hebben dan.

Is is in oorlog met iedereen. En als ze meer slachtoffers kunnen maken ookal zijn het geen fransen dan zullen ze wel voor die optie gaan.

Maar de nat feestdag is natuurlijk wel een symbool voor de fransen.Dus mss dat hij daarom die dag gekozen heeft.

Het is slechts een kwestie van tijd voordat heel Europa ontvlamt. Srebrenica zal dan op kinderspel lijken.

Ik denk dat daar wel over nagedacht is. Tijdens het EK was er max beveiliging omdat een aanslag reëel was. Het lijkt hier dat de autoriteiten helemaal niet bedacht waren op een aanslag, nu weet ik er het fijne niet van.. Maar 2km is nogal een afstand om mensen maar te kunnen afslachten zonder dat er snel ingegrepen is (voor mijn gevoel). Hoe en wat en wanneer er dan ook een aanslag wordt gepleegd, mijns inziens zijn alle even erg met veel of minder slachtoffers.. Ik sta nog altijd met mijn mond vol tanden, dat er serieus zulke debielen bestaan..

Terug
Naar boven