Fitness Seller

Nieuwe Coleman video komt eraan !

Moen

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
En tis weer een offseason video dus zware gewichten !
Oa 800 pond squats , 2500 pond leg presses en 500 pond bench presses voor 10 reps !

jammie!! ook veel good ol' chicken!? die doet het altijd wel goed bij mij ;)
cool man!

Mob mob!!! Ben benieuwd!!!

Dat zal pas in februari worden als het niet later is, Mitsuru kennende.
Hij werkt eerst nog aan de DVD van Jay Cutler en de BFTO 2003.
Mits staat bekend om zijn sloomheid :(

Dat gaat mijn 3e coleman trainingsvideo worden :cool:

hehe, daar heb ik net na de olympia al een topic over geopend, jammer alleen dat iedereen boogie op de ignore list heeft staan :( ;)

kijk er idd wel naar uit, alleen een nieuwe van levrone lijkt me nog vetter, veel interessantere persoonlijkheid.

Moen zei:
En tis weer een offseason video dus zware gewichten !
Oa 800 pond squats , 2500 pond leg presses en 500 pond bench presses voor 10 reps !

Zei iemand niet in een andere thread dat Markus Ruhl indrukwekkend was met zijn 900 kilo (=1980 pond) legpress... hehehe wat een watje :D

light-weight baby !!

• Topic Starter Topic Starter
bestoldschool zei:
Dat zal pas in februari worden als het niet later is, Mitsuru kennende.
Hij werkt eerst nog aan de DVD van Jay Cutler en de BFTO 2003.
Mits staat bekend om zijn sloomheid :(

We zijn 20 januari dus dat lijkt me geen drama :)

mischien een stomme vraag maar waar kopen jullie die video's, k'heb die van ronny coleman via kazaa maar de kwaliteit is niet echt wat het moest zijn.

Tof, ik zat er al op te wachten.

Zoals ik al zei: Mits kennende zal het wel langer duren...

wazzup zei:
Zei iemand niet in een andere thread dat Markus Ruhl indrukwekkend was met zijn 900 kilo (=1980 pond) legpress... hehehe wat een watje :D

light-weight baby !!
Ik doe 2x635kg legpress dan ben ik een echt doetje:)

Den ronnie zou vorig jaar 4 weken voor zijn MR O nog een reeksje van 6x390kg gesquat hebben....impressive huh???

munk zei:
Ik doe 2x635kg legpress dan ben ik een echt doetje:)

jeetje zeg, dat je dat durft te bekennen hier .... :D

(ehm.. ik krijg in 240 kilo echt absoluut geen beweging) da's ehm.. 20% van wat RC doet... jeez)

ja maar jongens leg presses onderling moet je niet vergelijken daar zit veel verschil in

nilsjei1234 zei:
ja maar jongens leg presses onderling moet je niet vergelijken daar zit veel verschil in

'tuurlijk... 500 versus 2500 pond, ik denk dat RC een veel lichter lopende legpress heeft :D

twjunk zei:
mischien een stomme vraag maar waar kopen jullie die video's, k'heb die van ronny coleman via kazaa maar de kwaliteit is niet echt wat het moest zijn.

Wij verkopen ze natural health company zitten in breda adam arnhem en binnenkort in den haag. www.tnhc.nl

Ook staan er advertenties in de flex waar je ze kan bestellen.

Terug
Naar boven