MuscleMeat

Nieuwe Coleman video komt eraan !

biceps_blitz zei:
Ik geloof best wel dat hij dat kan. In The Unbelievable deed ie 4 reps met 260kg FRONT SQUAT, waar je sowieso veel minder gewicht mee kan. En wat denk je dat de man kan banken als ie 10 reps met 90kg dumbbells kan pressen zowel vlak als schuin (schuin iets minder reps maar toch)????
360kg deadlift voor 2 reps, 240kg T-Bar Rows voor 8 reps... ziekelijk gewoon!

Op Amerikaanse fora heb ik ook zovaak gelezen van gasten die hem hebben zien trainen dat hij de allersterkste is. Zijn eigen trainer zegt dat als Ronnie erop zou concentreren, hij de wereldrecords voor powerlifting zou kunnen verbreken.

Volgens mij is hij ook echt sterk. Traint ook al bijna 30 jaar

ja en als jij zo door gaat haal je hem nog in ;)

RichardV zei:
Volgens mij is hij ook echt sterk. Traint ook al bijna 30 jaar

Hij is geboren in 1964 (dus 39 jaar alweer)
eerste wedstrijd was 1990 (Mr. Texas -- 1st Heavyweight & Overall)

En volgens mij is hij pas pas daarvoor aan BB gaan doen. Bryan Dobson zag hem in Arlington en vroeg hem of hij ook zin had om te trainen... en gaf hem toen een gratis lidmaatschap van de gym...

Mooie virtual posedown trouwens met Arnie en Ronnie... (etc)

[Link niet meer beschikbaar]

wazzup zei:

En volgens mij is hij pas pas daarvoor aan BB gaan doen. Bryan Dobson zag hem in Arlington en vroeg hem of hij ook zin had om te trainen... en gaf hem toen een gratis lidmaatschap van de gym...

Ik heb begrepen dat Ronnie de eerste jaren heel veel aan powerliften heeft gedaan, wat ook wel aan hem af te zien is

@nilsje, waarom wil t er gewoon niet bij jou in dat die gast gewoon verschrikkelijk sterk is?

t is net of je t niet wilt geloven

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het wel een leuk boekje ja, alleen spijtig dat het zo duur is in België.
Op de cover staat 7 US dollar maar wij moeten 14 € betalen :(
Geen lid nee

Zou je dan niet goedkoper uit zijn om lid te worden?
Of is dat dan nog duurder?

Dat zal mss wel iets goedkoper zijn maar dan moet je met weer met visa gaan betalen + dat het dan elke maand uit de vs moet komen en ik vrees dat ik em dan niet elke maand ga hebben. Gewoon in de winkel blijven halen dus want die import word ook met een abonnement gewoon doorgerekend, veel zal het uiteindelijk ni schelen

Moen waar haal jij em dan, want in nederland issie dacht ik echt niet te krijgen.

wazzup zei:

Maar hij trainde toen al heel lang. Maar deed toen nog niet aan bb. Deed idd. voorheen powerliften. In 92 stond hij al op de Mr. Olympia!

Website?

thanx

Is The Unbelievable ergens online te bestellen? Zou em graag orgineel hebben :)

Terug
Naar boven