AndroidHealthClinic

Nieuwe Coleman video komt eraan !

wazzup zei:
'tuurlijk... 500 versus 2500 pond, ik denk dat RC een veel lichter lopende legpress heeft :D
Als het zo zit ga ik onze leg press eens goed smeren, misschien dat ik dan 2x1000kg kan. Heb vernomen dat de zwaartekracht in Amerika slechts 5,63 N/s² is voor het moment, wegens een afdwaling van de koers van de aardbol:) en hier 9,81N/s²

Dus hier 100kg weegt: 100x9,81 = 981N
In Amerika weegt 100kg: 100x5,63 = 563N

Zo zie je maar dat alles veel lichter weegt aan de anere kant van de wereld. Wij moeten ons dus geen zorgen maken over kracht die we zogezegd tekort komen:)

:):):):)

hmm ik heb ook wel verhalen gehoord dat ze nepschijven gebruiken om zo sterker over te komen..

nilsjei1234 zei:
hmm ik heb ook wel verhalen gehoord dat ze nepschijven gebruiken om zo sterker over te komen..

Ronnie Coleman is wellicht de sterkste bb, maar 6 maal 390 kg dat geloof ik niet.

Zijn vorm is trouwens niet echt 'strict', het blijft overigens wel zeer indrukwekkend hoor wat hij even verplaatst.

heb je zijn vorige film gezien? Daar deed hij 6 keer 260 front squat of zo...

ja oke maar wie zegt dat er geen houten schijen tussenzitten ofzo?

bestoldschool zei:
Dat zal pas in februari worden als het niet later is, Mitsuru kennende.
Hij werkt eerst nog aan de DVD van Jay Cutler en de BFTO 2003.
Mits staat bekend om zijn sloomheid :(

BOS zou de Cutler dvd te koop zijn op de fibo denk je?en die van Ruhl?

toch denk ik dat het mogelijk is. Het is een supermens...wij hebben op dit board iemand die 3x305kg kan squatten....en Den ronnie heeft al gewelig veel spul in zijn lijf zitten, die gast van het bord niet. Wat zou er gebeuren moest hij hetzelfde naar binnen spelen als den Ronnie? U raad het al...waarschijnlijk 6x400:)

• Topic Starter Topic Starter
Nepschijven dat denk ik niet nee :)
Coleman is 100x beter als al de rest om wat hij in de gym doet, zoveel is duidelijk.
Ik vraag me alleen wel af op welke leg press je 1160 kg aan schijven krijgt :)

nilsjei1234 zei:

Dat is soms bij fotoshoots... Dat gewicht zouden ze normaalgesproken wel kunnen tillen, maar het vermindert uiteraard de kans op blessures..

nilsjei1234 zei:

Het uitzonderlijke van Ronnie Coleman is dat die op 4 weken uit nog net zo zwaar traint als in het off season, de man is verschrikkelijk sterk en zakt niet terug in gewicht. Hij blijft dezelfde basisoef. week in week out doen, altijd zwaar. Geen enkele andere pro naar mijn idee kan zo zwaar blijven trainen op zo'n dieet en zo'n laag vetpercentage, maar Ronnie flikt het hem wel. Die informatie heb ik trouwens van een aantal amerikanen die bij hem in de gym trainen :)

munk zei:
toch denk ik dat het mogelijk is. Het is een supermens...wij hebben op dit board iemand die 3x305kg kan squatten....en Den ronnie heeft al gewelig veel spul in zijn lijf zitten, die gast van het bord niet. Wat zou er gebeuren moest hij hetzelfde naar binnen spelen als den Ronnie? U raad het al...waarschijnlijk 6x400:)

wie bedoel je?

Richardv?

soulreaver zei:
Het uitzonderlijke van Ronnie Coleman is dat die op 4 weken uit nog net zo zwaar traint als in het off season, de man is verschrikkelijk sterk en zakt niet terug in gewicht. Hij blijft dezelfde basisoef. week in week out doen, altijd zwaar. Geen enkele andere pro naar mijn idee kan zo zwaar blijven trainen op zo'n dieet en zo'n laag vetpercentage, maar Ronnie flikt het hem wel. Die informatie heb ik trouwens van een aantal amerikanen die bij hem in de gym trainen :)

ja en hoe weet je dat ze geen grapje maken?

En ze echt bij hem in de gym trainen?

Waarom zouden ze daarover liegen?? Forum is muscle mayhem, daar zitten ook aardig wat pro's en die zeggen allemaal hetzelfde, dat big ron gewoon een beest is. En dat zeggen mannen als tom prince, dennis james, enz. waarom zouden die liegen? Misschien dat er voor foto's nepschijven bijgehangen worden voor de show, aangezien schijven niet groot hoeven te zijn om zwaar te zijn, en dan lijkt het misschien niet zo stoer op een cover, maar in real life traint coleman loodzwaar, zelfs in de wedstrijdvoorbereiding.

• Topic Starter Topic Starter
Nog wat verdere aanvullende info erover : Coleman heeft voor elke spiergroep een A en een B workout, dus in deze video zie je telkens de andere workout tov die vanuit TU.
Deze video is borsttraining met barbell ipv dumbbell, z'n rugtraining met pulldowns en chins ipv rows en deadlift etc...

Laatst bewerkt:
Moen, heb je dit in de Muscular Development gelezen?
Komt me nl wel allemaal bekend voor.

Ik geloof best wel dat hij dat kan. In The Unbelievable deed ie 4 reps met 260kg FRONT SQUAT, waar je sowieso veel minder gewicht mee kan. En wat denk je dat de man kan banken als ie 10 reps met 90kg dumbbells kan pressen zowel vlak als schuin (schuin iets minder reps maar toch)????
360kg deadlift voor 2 reps, 240kg T-Bar Rows voor 8 reps... ziekelijk gewoon!

Op Amerikaanse fora heb ik ook zovaak gelezen van gasten die hem hebben zien trainen dat hij de allersterkste is. Zijn eigen trainer zegt dat als Ronnie erop zou concentreren, hij de wereldrecords voor powerlifting zou kunnen verbreken.

Terug
Naar boven