Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hm dat is denk ik wel handig ja.
kost dit veel moeite zo'n dualboot??
hoe veel tijd zouden deze stappen in beslag nemen ongeveer?
Vista naast XP installeren | Pc en internet: Tips en tricks

Oke. ja want kijk ik heb hier nog wat oude spellen liggen die ik toch wel aardig zijn om te spelen maar dan staat er bij het besturingssysteem enkel: 95/98/ 2000/me /xp en geen vista uiteraard. Zou dit problemen geven?
met dualboot? Helemaal niet, dualboot is zeer simpel hoor.
Nee als ik enkel vista zou hebben.
Maar ik kan xp er ook zelf later bij zetten mocht ik enkel pc met vista bestellen?
of moet dat direct als eerste geinstalleerd worden?
(originele versie xp heb ik hier toch thuis liggen)

Als ik bijvoorbeeld die bovengenoemde Q6600 en de E6850 vergelijk heb ik op dit moment liever de E6850...
Waarom? Kloksnelheid ligt hoger en de FSB is hoger!
Ok het is geen Quadcore maargoed dat word nog lang niet door alle games ondersteund en voor andere applicaties heb je dat eigenlijk niet nodig..
Echt ff naar een speciaal zaak gaan shutter ,.... denk dat je met een zelf in elkaar gezette merkloze kast ( vaak wel merk ingredienten ) voor een paar honderd goedkoper uit bent .
In deze zaken werken ook de echte "comp-nerds" die je dus echt een goed advies kunnen geven in plaats van die verkoop gerichte pikkies als bvb bij media-markt etc etc