XXL Nutrition

"Nieuwe" Dexaprine wordt verboden?!

Bezoekers in dit topic

FyreFox

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2007
Berichten
549
Waardering
35
Lengte
1m69
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Afvallers en sporters die het middel Dexaprine slikken, moeten daar meteen mee stoppen. Daartoe heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag opgeroepen.

Lees hier: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/3493565/2013/08/16/Meteen-stoppen-met-afslankmiddel-Dexaprine.dhtml
& hier: http://www.nu.nl/binnenland/3552169/nvwa-waarschuwt-afslankmiddel-dexaprine.html


Sinds maart hebben al 11 mensen zich gemeld met ernstige klachten na het gebruik van Dexaprine. Het middel leidde volgens de mensen die zich meldden tot hartkloppingen, pijn op de borst, misselijkheid, hoofdpijn en zelfs in een geval tot een hartstilstand.


Edit: sources toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me prima. ???
 
Ninja EDIT ?!
ik kan er sowieso niet tegen , die klachten en dan 2x zo erg :o
 
Het komt waarschijnlijk door caffeine gevoelige mensen die meteen de volle dosis nemen.
En wederom vepesten ze het voor iedereen.
 
Dit is de nieuwe formule? Dexaprine XR?
 
Had net ook al gepost in allerlei, wat een bullshit weer dit zeg.
 
Het komt waarschijnlijk door caffeine gevoelige mensen die meteen de volle dosis nemen.
En wederom vepesten ze het voor iedereen.

+1

Er staat op de verpakking: begin met een halve tablet! Maar dit zal natuurlijk hetzelfde verhaal zijn als DMAA houdende producten, je hebt randdebielen die niet tegen stims kunnen en meteen de aanbevolen dosis overschrijden.
 
De Voedsel en Waren autoriteit is inderdaad gister bij diverse webshops langs geweest, onder andere ook bij ons. Er is door de VWA aangegeven dat ze willen dat het product niet meer verkocht wordt. Uiteraard houden wij ons hier netjes aan tot nadere kennisgeving. Tot die tijd is het afwachten op berichtgeving van het VWA.

Ralf
 
Het komt waarschijnlijk door caffeine gevoelige mensen die meteen de volle dosis nemen.
En wederom vepesten ze het voor iedereen.
In mijn geval; zeker niet , ik drink emmers met pleur......
 
Gotta love onze pamper maatschappij....
 
Onzin ze vervelen zich weer -_-'
 
Wat een bullshit komt er ook voorbij in dat NuJIJ reageer shit zeg :roflol:
 
gelukkig heb ik hem gisteren gekregen, meteen 1 pil geslikt, en sinds vandaag heb ik besloten er 2 per dag te nemen en net na mijn 2e lees ik dit bericht....
 
gelukkig heb ik hem gisteren gekregen, meteen 1 pil geslikt, en sinds vandaag heb ik besloten er 2 per dag te nemen en net na mijn 2e lees ik dit bericht....

+1

Er staat op de verpakking: begin met een halve tablet! Maar dit zal natuurlijk hetzelfde verhaal zijn als DMAA houdende producten, je hebt randdebielen die niet tegen stims kunnen en meteen de aanbevolen dosis overschrijden.


lalalala
 
gelukkig heb ik hem gisteren gekregen, meteen 1 pil geslikt, en sinds vandaag heb ik besloten er 2 per dag te nemen en net na mijn 2e lees ik dit bericht....
Waarom in godsnaam ? ???
 
gelukkig heb ik hem gisteren gekregen, meteen 1 pil geslikt, en sinds vandaag heb ik besloten er 2 per dag te nemen en net na mijn 2e lees ik dit bericht....

Veel plezier kerel :roflol:
 

Ik kan er goed tegen, heb erger meegemaakt dus die hartkloppingen van dexaprine stellen weinig voor. Op de verpakking staat gewoon 1 pil per dag en voor mensen die extreme resultaten willen die kunnen een 2e nemen na 4-8uur.
Maar het is hetzelfde met wiet.. Als je begint te stressen om de hartkloppingen dan wordt het alleen maar erger, gewoon laten gaan.
 
Ik kan er goed tegen, heb erger meegemaakt dus die hartkloppingen van dexaprine stellen weinig voor. Op de verpakking staat gewoon 1 pil per dag en voor mensen die extreme resultaten willen die kunnen een 2e nemen na 4-8uur.
Maar het is hetzelfde met wiet.. Als je begint te stressen om de hartkloppingen dan wordt het alleen maar erger, gewoon laten gaan.
Darwin award iemand ?
 
op het potje staat op om te starten met volledige, het zijn de jongens van B&F die op hun site hebben gezet om best met halve te starten, heb dexaprine xr, ben zelf met volledige begonne, man lekker gaan maar heavy shit, neem nu gewoon halvje en valt goed te doen zo...
 
Back
Naar boven