MuscleMeat

"Nieuwe" Dexaprine wordt verboden?!

@JoertjuH, jij heb wel een beetje een zieke avatar vriend, of zie ik dat verkeerd?

On topic: mits goed gedoseerd is er gewoon niks mis met die pilletjes

Dat dere dexaprine is sterk spul :roflol:

Voor zover ik heb begrepen, zowel na het doorlezen van dit topic als diverse nieuwsberichten, is het niet verboden. Er word tot nu toe alleen afgeraden het te gebruiken. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd? Als dit inderdaad niet is verboden, waar kan ik dit kopen? Ik ben bij meerdere winkels langsgeweest maar ze hebben het niet meer in het assortiment.

Voor zover ik heb begrepen, zowel na het doorlezen van dit topic als diverse nieuwsberichten, is het niet verboden. Er word tot nu toe alleen afgeraden het te gebruiken. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd? Als dit inderdaad niet is verboden, waar kan ik dit kopen? Ik ben bij meerdere winkels langsgeweest maar ze hebben het niet meer in het assortiment.

Omdat het elk moment verboden kan worden. Dus als ze het dan nog hebben mogen ze het niet meer verkopen, is dus puur verlies voor ondernemingen. Denk niet dat je het nog ergens zal vinden.

Dat begrijp ik. Het leek mij alleen logisch dat sommige winkels het zouden verkopen tot het inderdaad verboden word. Niet verboden is nog steeds legaal. Waarschuwen bij de verkoop tot het verboden is en ze kunnen hun restanten snel opmaken (dat zou ik doen als ik zo'n winkel had). Maar dank je wel voor je antwoord. Ik hoop dat het niet verboden gaat worden, het klinkt als een uitstekend middel mits je je netjes blijft gedragen, dus niet combineert met middelen die er op kunnen reageren, je eerst met een halve een paar dagen test etc.

meer dan 26 kilo vet kwijt (als in, 26 kilo kwijt en spier erbij gekregen, percentages weet ik niet), wil iets gebruiken om te helpen met de laatste ongeveer 10 kilo vet weg te krijgen.

Dat begrijp ik. Het leek mij alleen logisch dat sommige winkels het zouden verkopen tot het inderdaad verboden word. Niet verboden is nog steeds legaal. Waarschuwen bij de verkoop tot het verboden is en ze kunnen hun restanten snel opmaken (dat zou ik doen als ik zo'n winkel had). Maar dank je wel voor je antwoord. Ik hoop dat het niet verboden gaat worden, het klinkt als een uitstekend middel mits je je netjes blijft gedragen, dus niet combineert met middelen die er op kunnen reageren, je eerst met een halve een paar dagen test etc.

De NVWA heeft webshops opgedragen per direct de verkoop van Dexaprine te staken. Nu weet ik niet hoever hun jurisdictie rijkt, maar neem maar aan dat dit praktisch neerkomt op een verbod. Geen winkelier die hier tegenin gaat.

Ik heb destijds twee potten gekocht bij B&F. Nam altijd twee keer een halve aangezien ik een hele in één keer te veel vond. Ik was al gestopt voordat het in het nieuws was aangezien ik mij er niet top bij voelde. Ik transpireer van mij zelf al veel maar met Dexaprine was dit nog heftiger. Ook had ik vaak een misselijk gevoel. Ik heb nog een nieuwe verpakking en een aangebroken met 25 tabletten. Als ik er nog iemand blij mee kan maken neem dan contact op.
Heb je die dexaprine nog in je kast staan of zijn ze verkocht?

Wat een leuke reacties?! Waar staat, dat de verschijnselen zoals hartkloppingen en een hartstilstand van de cafeïne komen? Ik werk zelf op kantoor en drink dus met gemak 10 bakken sterke zwarte koffie per dag en voor het slapen gaan ook geen probleem. Als ik een Dexa inneem krijg ik na 20 minuten hartkloppingen en die houden een halve dag aan. Wel erg makkelijk om te roepen dat mensen zich niet aan de dosis houden of overgevoelig zijn voor cafeïne en het voor de massa verzieken??!! Ik ben in ieder geval na 1/3 potje gestopt, omdat ik dacht dat het gewenning zou zijn ... wat het dus niet is. Er zal een ander stofje, of stofjes, inzitten die deze klachten bij sommige mensen veroorzaken.

Ook wel apart dat er in een ander topic over Dexa voornamelijk dit soort klachten worden geuit en hier in dit topic niemand er last van heeft ... en zelfs meerdere pillen per dag worden gebruikt??

Als je 10 sterke bakken koffie nodig heb per dag zou ik wel zeggen dat er iets mis is :o

Ik heb nergens last mee als ik deze gebruik, echter weet wel dat het per persoon kan verschillen

Strongk bump

Terug
Naar boven