XXL Nutrition

"Nieuwe" Dexaprine wordt verboden?!

op het potje staat op om te starten met volledige, het zijn de jongens van B&F die op hun site hebben gezet om best met halve te starten, heb dexaprine xr, ben zelf met volledige begonne, man lekker gaan maar heavy shit, neem nu gewoon halvje en valt goed te doen zo...

Ja body en fit wilde geen zeikende mensen over hartkloppingen, gewoon doen wat er op het potje staat, denk je dat je goed tegen kan dan kan je 2 proberen zodat je van sochtends tot savonds laat effect hebt, en niet tot de middag.

Heb nog een potje staan voor mn volgende cut. Maar idd onzin. Zijn gewoon mensen die meteen de aanbevolen dosis overschrijden.

snel inslaan jongens, ik voorspel een dmaa situatie

De Voedsel en Waren autoriteit is inderdaad gister bij diverse webshops langs geweest, onder andere ook bij ons. Er is door de VWA aangegeven dat ze willen dat het product niet meer verkocht wordt. Uiteraard houden wij ons hier netjes aan tot nadere kennisgeving. Tot die tijd is het afwachten op berichtgeving van het VWA.

Ralf

Ik verwachte iets van uiteraard trekken wij hier ons niks van aan.

Is het nog ergens te koop?

Heb nog een potje staan voor mn volgende cut. Maar idd onzin. Zijn gewoon mensen die meteen de aanbevolen dosis overschrijden.

En met andere dingen combineren net zoals dat meisje van 20 die dronken thuis kwam en dacht wat dexaprine te kunnen gebruiken die daarna overleden is. Ik leef ook nog en dat spul was een hele tijd legaal. Stel je voor wat er met die mensen gebeuren als ze een drugspilletje doorslikken :/

En met andere dingen combineren net zoals dat meisje van 20 die dronken thuis kwam en dacht wat dexaprine te kunnen gebruiken die daarna overleden is. Ik leef ook nog en dat spul was een hele tijd legaal. Stel je voor wat er met die mensen gebeuren als ze een drugspilletje doorslikken :/
Kan iemand deze man bannen en zijn posts verwijderen , wat een k*t advies !!!
nog ff en ga je iedereen vertellen dat AAS ook gezond is !

zou dan maar gelijk clen gebruiken..... alles wordt toch van de markt af gehaald!@#$!!

1 ding is zeker als je teveel dexaprine neemt heb je een KILLER-WORKOUT.

Kan iemand deze man bannen en zijn posts verwijderen , wat een k*t advies !!!
nog ff en ga je iedereen vertellen dat AAS ook gezond is !

Hoezo? Ik zei alleen wat op dat potje staat. Jij wil mij gebanned hebben omdat jij spaced als je een kwart van dat spul inslikt? Vind ik wel opmerkelijk aangezien ik maar 1.65m ben, 63kilo weeg en pas een 1.5maand fitness.

En nee AAS is niet gezond, net als alcohol, water, eten, roken enzovoort zolang je goed kan inschatten wat je grenzen zijn en die niet overschrijdt.

Onzin zeg! Ik bewaar me halve potje lekker tot de volgende cut :D

Zoals al vaker gezegd waren dit gewoon overgevoelige mensen, heb zelf nergens "echt" last van gehad op een halfje.

Ik hoorde het net op het nieuws. Ik gebruik de oudere versie, zit er verschil tussen die en de nieuwere?

Hartkloppingen zijn met inspanning wel eens hevig, maar het zweten is soms nog wel eens hinderlijk :p

Ik hoorde het net op het nieuws. Ik gebruik de oudere versie, zit er verschil tussen die en de nieuwere?

Hartkloppingen zijn met inspanning wel eens hevig, maar het zweten is soms nog wel eens hinderlijk :p

Volgens mij las ik ergens dat die oude van de markt was gehaald omdat deze te zwaar zou zijn. Ik had vandaag soms ook een snelle hartritme tijdens het fitness, vond het niet fijn moest telkens na een setje op adem komen en moest cardio overslaan omdat ik al op 130 zat zonder te trappen haha

volgens mij las ik ergens dat die oude van de markt was gehaald omdat deze te zwaar zou zijn. Ik had vandaag soms ook een snelle hartritme tijdens het fitness, vond het niet fijn moest telkens na een setje op adem komen en moest cardio overslaan omdat ik al op 130 zat zonder te trappen haha
r.i.p.

nvm

Laatst bewerkt:
Van grote hoeveelheden cafeïne krijg je hartkloppingen en alles wat daar bij komt kijken ja. Het zou me dan ook niet verbazen als het overgrote deel van die 655mg die in 1 zo'n capsule zit bestaat uit cafeïne.

Het komt waarschijnlijk door caffeine gevoelige mensen die meteen de volle dosis nemen.
En wederom vepesten ze het voor iedereen.
Van een volledige dosis zou je geen hartstilstand moeten krijgen :roflol:. Maar ik ben het met je eens dat je naar de omstandigheden oftewel de gevoeligheid van die mensen voor caffeine moet kijken.
De VWA doet wel lekker alsof dit doodsoorzaak nummer 1 gaat worden, ondertussen roken en drinken mensen zich letterlijk dood, erg dubieus waar de VWA zich toch mee bezig houdt :roflol:.

Ik durf te wedden dat die 11 fat****s nog nooit in hun leven intensief cardio hebben gedaan.

Heb ooit is de sample geprobeerd en toen gelijk 2 capsules ingenomen. Werd toen aardig beroerd inderdaad, hartkloppingen enzo. Overdoseren is makkelijk maar daarom zou ik het nog niet verbieden.

Inslaan maar dus

Heb ooit is de sample geprobeerd en toen gelijk 2 capsules ingenomen. Werd toen aardig beroerd inderdaad, hartkloppingen enzo. Overdoseren is makkelijk maar daarom zou ik het nog niet verbieden.

Heb ook een sample geprobeerd, op de verpakking stond dat je met een halve pil moest beginnen. Nergens last van gehad. Mensen moeten leren eerst te lezen voordat ze shit innemen.

Terug
Naar boven