Fitness Seller

"Nieuwe" Dexaprine wordt verboden?!

Kan iemand deze man bannen en zijn posts verwijderen , wat een k*t advies !!!
nog ff en ga je iedereen vertellen dat AAS ook gezond is !

Snap je het wel of niet? Dit is geen advies, maar iemand die niet nadenkt als ze dronken is en er de dupe van wordt.

Natuurlijke selectie

hahaha ik nog geluk dat ik pot heb staan...zijn altijd van die kneusjes die het verpesten voor ander :/

Belachelijk. Neem eens 10 200mg caffeïne pillen. Ga je ook dood aan. Heeft verder niks met Dexaprine te maken.

Ik hoop niet dat er 10 personen met klachten door koffie naar die k*t instantie gaan....

Ik heb 3 x die dexaprina gehad, zat op 3 pillen per dag en had geen vervelende bijwerkingen. Spul gaf een goede energy boost en ik trainde er heerlijk op. Niks mis mee.

Ik hoop niet dat er 10 personen met klachten door koffie naar die k*t instantie gaan....

Ik heb 3 x die dexaprina gehad, zat op 3 pillen per dag en had geen vervelende bijwerkingen. Spul gaf een goede energy boost en ik trainde er heerlijk op. Niks mis mee.

3 pillen?? Overdosisssss

:rolleyes:

Wat een leuke reacties?! Waar staat, dat de verschijnselen zoals hartkloppingen en een hartstilstand van de cafeïne komen? Ik werk zelf op kantoor en drink dus met gemak 10 bakken sterke zwarte koffie per dag en voor het slapen gaan ook geen probleem. Als ik een Dexa inneem krijg ik na 20 minuten hartkloppingen en die houden een halve dag aan. Wel erg makkelijk om te roepen dat mensen zich niet aan de dosis houden of overgevoelig zijn voor cafeïne en het voor de massa verzieken??!! Ik ben in ieder geval na 1/3 potje gestopt, omdat ik dacht dat het gewenning zou zijn ... wat het dus niet is. Er zal een ander stofje, of stofjes, inzitten die deze klachten bij sommige mensen veroorzaken.

Ook wel apart dat er in een ander topic over Dexa voornamelijk dit soort klachten worden geuit en hier in dit topic niemand er last van heeft ... en zelfs meerdere pillen per dag worden gebruikt??

Is het niet gewoon normaal dat je hart harder gaat kloppen van die vetverbranders

Gewoon in de UK bestellen nu. Had nergens last van .

De definitie van hartkloppingen is toch niet perse onregelmatige hartslag

http://www.hartkloppingen.com/

Beiden zijn mogelijk volgens de bovenstaande link ... hartkloppingen is een verzamelterm ;)

Ach ... de één heeft er last van en de ander niet. Van de oude had ik nergens last van ( met het "foute" stofje ) en de nieuwe aangepaste wel??? Een discussie heeft dan ook weinig zin eigenlijk, want iedereen reageert anders op bepaalde stoffen. Ik gebruik het in ieder geval niet meer en het is slim van B & F om er een mailing van rond te sturen. Het zou namelijk erg vervelend kunnen worden als een klant die het spul gebruikt en bij hun heeft gekocht tussen 6 plankjes belandt. Dat is niet de reclame, en claim, waar ze op zitten te wachten.

Miss Tripp, a cleaner from Abingdon, Oxon, took 20 Dexaprine tablets, which contain DMAA, after a night out drinking having recently split up with her boyfriend
Oftewel eerder te wijten aan de drank en psychische problemen. Iedereen weet dat drank en cafeïne slecht samen gaan. Waarom zou je met je gezonde verstand er überhaupt aan denken om 20 in te nemen?

Ik snap niet dat mensen de kleine lettertjes op de verpakking nooit lezen. Staat duidelijk op dat je bij twijfel of vooraf bekende gezondheidsproblemen altijd vooraf je huisarts om advies moet vragen. Nu moet de VWA ertussen komen om het volk met het IQ van Barbie te behoeden voor zichzelf..:rolleyes: Overigens nooit Dexaprine gebruikt, snap het nut er sowieso niet van..

Terug
Naar boven