AndroidHealthClinic

nieuwe discotheek antwerpen

• Topic Starter Topic Starter
Versuz SUCKT
Verleden week nog geweest, we mochten niet binnen omdat we met 4 gasten waren.
Een paar maand geleden ook geweest, 3 gasten en 3 meiskes. Toen mochten we wel binnen.
Versuz SUCKT
Achteraf zijn we er voorbij gereden en hebben ze het wel geweten die portiers van de Versuz :evilred:

ja, Brecht heeft me de dag nadien gebeld, hij was er echt niet goed van, zoveel middelvingers had hij nog nooit gezien !!! niet meer doen jongen !!!!

buitenwippers moeten sowiso dood

met welke reden schrijf je dat?

die buitenwippers zijn inderdaad echt wel zeikerds. ik ging naar buiten, de idioot bekijkt mij, ik zeg nog iets van "zo terug", minuut later sta ik er weer "identiteitskaart aub" :rolleyes: wou hij me ook nog niet binnen laten (waren met een groep daar en hij ging me nog eens checken op de lijst) toen ik zei kerel ik ben sowieso 18 liet hij me door :rolleyes:

die buitenwippers zijn inderdaad echt wel zeikerds. ik ging naar buiten, de idioot bekijkt mij, ik zeg nog iets van "zo terug", minuut later sta ik er weer "identiteitskaart aub" :rolleyes: wou hij me ook nog niet binnen laten (waren met een groep daar en hij ging me nog eens checken op de lijst) toen ik zei kerel ik ben sowieso 18 liet hij me door :rolleyes:

Waar ik sta komt 1200+ man op een normale avond denk je echt dat wij iedereen gaan onthouden. Heb wel betere dingen te doen. Iedereen die nu zit te janken over portiers zijn meestal de kerels die binnen het stoerst doen maar zodra ze ruzie hebben ons het hardst nodig hebben. We staan er voor jouw veiligheid hoor dus niet zo janken.

Het valt mij vaak op dat de grote portiers vaak het rustigst zijn en niet zoveel zeiken, en dat de dwergen van 1.75 of kleiner vaak zelf agressieve debielen zijn. Waarschijnlijk gefrusteerd en/of geintimideerd door hun lengte en dat van anderen

Waar ik sta komt 1200+ man op een normale avond denk je echt dat wij iedereen gaan onthouden. Heb wel betere dingen te doen. Iedereen die nu zit te janken over portiers zijn meestal de kerels die binnen het stoerst doen maar zodra ze ruzie hebben ons het hardst nodig hebben. We staan er voor jouw veiligheid hoor dus niet zo janken.

ja allemaal leuk en wel, maar het was 2u ofzoiets, geen volk, ik ga buiten, blijf dan ook nog op nog geen 10 meter voor hem staan en draai me dan om. dat is toch een beetje retarded als je dan al bent vergeten dat ik net buiten ben gegaan :rolleyes:

en nee ik hang binnen niet de stoere uit en nee ik zoek geen ruzie. ik jank niet trouwens. ik zie niet in hoe die kerel van bij de deur helemaal bij mij kan komen in volle discotheek als ik ruzie heb om te voorkomen dat ik slaag krijg. eer die kerel mij heeft gevonden kan ik al lang ergens in een hoekje liggen bloeden.

overigens wel vet dat je buitenwipper bent op jouw leeftijd :D hier in de buurt zijn 't altijd oudere kerels van 30-40

Het valt mij vaak op dat de grote portiers vaak het rustigst zijn en niet zoveel zeiken, en dat de dwergen van 1.75 of kleiner vaak zelf agressieve debielen zijn. Waarschijnlijk gefrusteerd en/of geintimideerd door hun lengte en dat van anderen

:roflol: zit wel ergens iets van waarheid in, met name dat personen met een kleinere gestalte zich vaker willen bewijzen.
ik kan wel aannemen dat altijd letterlijk moeten opkijken naar anderen voor wat innerlijke frustraties zorgt.

:rolleyes:

ja allemaal leuk en wel, maar het was 2u ofzoiets, geen volk, ik ga buiten, blijf dan ook nog op nog geen 10 meter voor hem staan en draai me dan om. dat is toch een beetje retarded als je dan al bent vergeten dat ik net buiten ben gegaan :rolleyes:

en nee ik hang binnen niet de stoere uit en nee ik zoek geen ruzie. ik jank niet trouwens. ik zie niet in hoe die kerel van bij de deur helemaal bij mij kan komen in volle discotheek als ik ruzie heb om te voorkomen dat ik slaag krijg. eer die kerel mij heeft gevonden kan ik al lang ergens in een hoekje liggen bloeden.

overigens wel vet dat je buitenwipper bent op jouw leeftijd :D hier in de buurt zijn 't altijd oudere kerels van 30-40

Ja dat is wel erg dom als hij je niet herkent als je voor zijn neus staat. Daar moet ik je gelijk in geven :D

Wij hebben 4 binnenportiers die problemen van te voren signaleren en oplossen. Als het mis gaat is er alijtd een binnenportier binnen een paar seconde in de buurt. Maar zo gaat dat bij ons.

ik weet niet of dat in de versuz eigenlijk ook zo is. ofwel doen ze hun werk dan zo goed dat ze mij niet opvallen. :D

voor degene die lopen te klagen over portiers....ga zelf maar s een weekendje aan de deur staan en kijk waar je zoal mee te maken krijgt. mssn dat je dan wat meer begrip voor portiers krijgt. en we blijven mensen en mensen maken wel eens fouten.

ja, Brecht heeft me de dag nadien gebeld, hij was er echt niet goed van, zoveel middelvingers had hij nog nooit gezien !!! niet meer doen jongen !!!!

met welke reden schrijf je dat?
ik snap het nut van buitenwippers niet sowiso

Of je woont in een erg rustige stad of je bent erg naief.

Ik heb in de afgelopen maand volgende situaties meegemaakt die zonder ons erg vervelend hadden kunnen aflopen:

10 man tegen 15 man vechten
Oogkas opgen geslagen met een fles.
Bierglazen gooien tegen mensen.
Glazen vanaf balkon mikken op mensen
Garderobe meisje kreeg klappen van een kerel van 1.90.

Dat is van 1 maand en jij zegt dat portiers overbodig zijn?? Dream on

wat d8 je vd horecawet, waarin horecaondernemers verplicht zijn om portiers te hebben anders krijgen ze geeneens een vergunning om 's nachts open te mogen. tenminste zo is dat in NL geregeld, België mssn anders?
voor de rest sluit k me aan bij Jamesss' comentaar

Ik heb in de afgelopen maand volgende situaties meegemaakt die zonder ons erg vervelend hadden kunnen aflopen:

:thumbup:

is preventie niet beter dan repressie?

is preventie niet beter dan repressie?

Preventie maatregelen zoals?

Bepaalde nationaliteiten niet meer toelaten? Racisme
Geen grote groepen meer toelaten? Geweld aan de deur, misnoegde klanten.
Iedereen aftasten en identiteitscontroles? Klantenverlies
Zwarte lijst maken van storende elementen? Is ook geen optie, het is niet omdat iemand zich één keer misdraagd, dat het altijd zo is.

Preventie maatregelen zoals?

Bepaalde nationaliteiten niet meer toelaten? Racisme
Geen grote groepen meer toelaten? Geweld aan de deur, misnoegde klanten.
Iedereen aftasten en identiteitscontroles? Klantenverlies
Zwarte lijst maken van storende elementen? Is ook geen optie, het is niet omdat iemand zich één keer misdraagd, dat het altijd zo is.
der zijn toch experimenten met zo'n lidkaart die in meerdere discos werkt?

1 keer misdragen = 3 weken niet binnen
enzoverder

Vroeger ging ik altijd naar LaBush, toen DJ Georges daar nog draaide. De buitenwippers daar waren altijd de max, beleefd en discreet op de achtergrond zoals het hoort.

der zijn toch experimenten met zo'n lidkaart die in meerdere discos werkt?

1 keer misdragen = 3 weken niet binnen
enzoverder

klopt roxxe , maar ook daar loopt beveiliging , welliswaar minder , maar als iemand zich misdraagt zal er toch ingegrepen moeten worden ,.... anders gaat iedereen zich ermee bemoeien , al is het maar uit ergernis , en krijg je binnen de kortste keren een massa vechtpartij ;)

Terug
Naar boven