AndroidHealthClinic

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

Origineel gepost door marz01
hmm acid=lsd= minder schadelijk?
http://www.bddiabetes.nl/cgi-bin/bd...dProgram=486558

[Link niet meer beschikbaar]

bartp zei:
Sorrie, maar dit zijn echt slechte sites....

ja de tweede site had ik echter genoemd om de bijwerkingen van "normale medicatie" ( Benzo(‘s)diazepines staan er ook tussen ;) )
bijv:
Medicijnen Anti-manica Lithium, Tegretol volstrekt geen concentratie-vermogen ziekelijke
zelfoverschatting,
overmaat aan energie, enorme bewegingsdrang 4-24 uur NEE Zelfoverschatting maak verkeer onmogelijk

Hmmm denk dat ik eens een flinke dosering tegretol ga gebruiken :)

LSD Zegeltjes zijn niet altijd heftiger, goede microdots (zwarte pyramides) waren zeker hoger gedoseerd. Heb er een heel zegelvel doorheen gejaagd en de nodige zwarte pyramides. Lollige was dat mijn eerste trip begon toen ik de tram zat, toevallig begon mijn eerste ervaring met marihuana ook toen ik in de tram zat. Goede plek om uit je dak te gaan :D

Zegeltjes kunnen trouwens ook helemaal uitgedroogd zijn, heb ooit eens 15 van die dingen genomen. Was het zat nadat 5 van die dingen niet werkten. Had er niet aan moeten denken dat die laatste 10 toch hadden gewerkt.

• Topic Starter Topic Starter
marz01 zei:
Origineel gepost door marz01
hmm acid=lsd= minder schadelijk?
http://www.bddiabetes.nl/cgi-bin/bd...dProgram=486558

[Link niet meer beschikbaar]

ja de tweede site had ik echter genoemd om de bijwerkingen van "normale medicatie" ( Benzo(‘s)diazepines staan er ook tussen ;) )
bijv:
Medicijnen Anti-manica Lithium, Tegretol volstrekt geen concentratie-vermogen ziekelijke
zelfoverschatting,
overmaat aan energie, enorme bewegingsdrang 4-24 uur NEE Zelfoverschatting maak verkeer onmogelijk

Hmmm denk dat ik eens een flinke dosering tegretol ga gebruiken :)

Tegretol...wat ben je dom. Ik ken iemand die dat verplicht elke dag inneemt en er A: 11 uur aan één stuk van slaapt en er geen lol aan beleeft en B: Iets aankomt.

EricR zei:
Lollige was dat mijn eerste trip begon toen ik de tram zat, toevallig begon mijn eerste ervaring met marihuana ook toen ik in de tram zat. Goede plek om uit je dak te gaan :D

tram :eek:
kwam je trip later/vroeger op dan je verwacht had, of was het zo voorzien? :D

Niet helemaal voorzien, maar ben gewoon een snelle responder op middelen. Maar heb met LSD ook regelmatig op kermissen gelopen, die lampjes zijn dan heel leuk :D Sommige attracties trouwens ook, zo lang het maar vloeiend beweegt. 1 keer bijna bad trip gehad van de Breakdance, gaat alle kanten op en dat is niet prettig als je tript.

wel lef hebben zo op een kermis trippen :D
maar een bad trip lijkt me zo scary, dus is het verstandig voor me om niet te gaan trippen, als je op voorhand al bang hebt om slecht te gaan zie ik het helemaal niet goed aflopen...
wel een ervaring die ik moet missen, maar lijkt me het verstandigst(voor mij) :)

Het valt wel mee, maar is zeker vele malen heftiger dan een ervaring op XTC en de derivaten daarvan. Met LSD kan je in ieder geval wel 'out of control' gaan, dan moet je echt vechten om je controle niet volledig kwijt te raken. Best lollig in grote druktes.

DBC01 zei:
Tegretol...wat ben je dom. Ik ken iemand die dat verplicht elke dag inneemt en er A: 11 uur aan één stuk van slaapt en er geen lol aan beleeft en B: Iets aankomt.

optie B is dan in mijn geval weer positief :)

maar de lijst met bijwerkingen is toch wat minder:

Tegretol®: Bijwerkingen (o.a.)
Bloedbeeld, bepaalde veranderingen
Bloedwaarden, bepaalde veranderingen
Bewegingscoördinatie-stoornissen (= ataxie)
Eetlust, verminderd (= anorexie)
Embolie (trombo-embolie)
Diarree
Droge mond
Dubbel zien (= diplopie)
Duizeligheid
Eiwit in de urine (= proteïnurie)
Gezichtsstoornissen (= accommodatie-stoornissen)
Haaruitval (= alopecia)
Huidreacties, allergische
Huidontsteking, met afstoting van huidcellen en verlies haren (= dermatitis exfoliativa = ziekte van Wilson)
Koorts
Leverontsteking (= hepatitis)
Lichtovergevoeligheid van de huid (= fotodermatitis)
Lyell-syndroom (= huidaandoening met o.a. koorts en orgaanafwijkingen)
Lymfklier-zwelling
Misselijkheid
Moeheid
Opwinding en verwarring, vooral bij ouderen
Porfyrie, plotselinge (= stoornis in de aanmaak van rode bloedkleurstof)
Prikkelgeleidingsstoornissen
Psychose
Stevens-Johnson-syndroom (= complex van ernstige bijwerkingen)
Sufheid
Verstopping (= obstipatie)
Watervergiftiging (= waterintoxicatie)

oke iemand ervaring met waar je de laatste buisjes blutz kan halen uit onderstaande lijst:
* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: [Link niet meer beschikbaar] € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

Wanneer je LSD kort achter elkaar neemt, is de werking volledig verdwenen. En geloof me, als je tot 0.3/0.5 mg neemt (sommige zegeltjes/dots bevatten nauwelijks wat) zit je ècht in een hevige trip.

Jezelf geven en laten gaan werkt beter dan jezelf verzetten, want het vertienvoudigd enkele je zintuigelijke waarnemingen. Waardoor alles harder op je afkomt, en als je dus angstig bent de controle compleet kunt verliezen.

Zo heb hier 23 pagina's leesvoer 8er der rug en moet zeggen leuk toppic. Ikzelf heb voor het erst xtc gebruikt op thunderdome @ 4dec 2004. Dit was puur uit interessen omdat er zoveel mensen waren die het gebruikte. Op het moment van inslaan was het eerste wat ik dacht wat geweldig, dit is nou de hemel op aarde. Omdat de ervaring zo goed was en ik het vaker wou gaan gebruiken besloot ik me eerst nog dieper te verdiepen aan de (bij)werking(en) van xtc. Na dit gedaan te hebben besloot ik dat ik wat xtc betreft maximaal 1 pilletje in de 2 maanden mocht gebruiken. Ook kocht ik anti oxidanten (om de neurotoxiteit in de hersenen te voorkomen/verminderen) en 5HTP (om het sertonine gehalte op peil te houden). 12 februari was mijn 2e ervaring met de boven genoemde suplementen. Ik nam de suplementen na vermelding op de verpakking zowel op de dag van xtc gebruik als de dag erna. Die avond gespaced als geen ander. Met 11/12 pilletje (2x 1/3 + 1x 1/4). Mijn mond bewoog zich als een gorilla, steeds maar een soort O maken met mijn mond. Nadat ik ook nog wat geblowd had verslapte mijn spieren blijkbaar wat want al snel werd het een hard gezaag. Al met al een super avond en blij met mijn research. op 23 april toen weer gebruik op dezelfde manier als op 12 feb. totaal 1 pilletje op (2x 1/4 + 1x 5/10). Geen last gehad van mijn kaken, scheen wel lichtelijk te spacen in mijn mondhoeken en heb me weer prima vermaakt. Achteraf en iemand gevraagt wat hij dacht dat ik op had en hij antwoorde 3 pillen en 2 lijntjes sos. Zo zie je maar weer weet wat hoe en waneer je gebruikt en je kunt er nog meer plezier van hebben ook. Dit is ook waar ik het grote verschil zie tussen DBB en PF (dutchbodybuildig en partyflock) Op partyflock schijn je stoer te zijn als je gebruikt, meer is beter en hier staat men zowel open voor de positieve als negatieve werkingen en maakt aan de hand hiervan ook een keus van gebruik. Zelf wil ik meer expirimenteren met drugs maar helaas heb ik niet veel directe vrienden die op mij kunnen letten bij het gebruik. Nu heb ik het over pado's. Zou deze graag een keer proberen maar wil er dan wel een nuchter iemand bij hebben en zolang ik die niet heb gevonden laat ik eht voor wat het is. Voor de rest bestaat mijn leven uit af en toe een blowtje, alleen roken op grote feesten dus bijna net zo weinig als xtc en 0% alcohol.

Marky zei:
Wanneer je LSD kort achter elkaar neemt, is de werking volledig verdwenen. En geloof me, als je tot 0.3/0.5 mg neemt (sommige zegeltjes/dots bevatten nauwelijks wat) zit je ècht in een hevige trip.

Jezelf geven en laten gaan werkt beter dan jezelf verzetten, want het vertienvoudigd enkele je zintuigelijke waarnemingen. Waardoor alles harder op je afkomt, en als je dus angstig bent de controle compleet kunt verliezen.

Out of control gaan is thuis wel leuk ja, in een menigte niet. Ik vond het altijd wel lollig om de drukte op te zoeken. Juist die effecten dat alles op je afkomt is de trip. Maar je moet inderdaad sterk in je schoenen staan.

Je kan het ongeveer 1 tot 2 keer per week doen maximaal, maar beter nog maanden tussen trips.

ben wel eens met een zegeltje op naar de bios geweest om een humor film te zien, ik had dus samen met een vriend na afloop echt het idee gehad dat we hadden meegespeeld in de verhaallijn.
Andere vrienden hebben niets van de film gezien en alleen maar lopen klieren in de zaal.
Na afloop in de auto zitten is ook een zeer bijzondere ervaring omdat alles zeer snel lijkt te gaan terwijl je met een slakkegangetje de bochtjes neemt maar het gevoel hebt dat je een rally hebt gereden.
Over een drukke straat lopen is wel raar omdat gezichten vervormen en dus een lachkick kan opwekken, geluidcentra is ook door de war zodat je een gesprek opvangt van een stel een paar meter verder terwijl er iemand tegenover je staat te lullen.
Tv kijken is ook een zeer bijzondere ervaring omdat het beeld en geluid totaal anders wordt ervaren.
Maar totaal genomen vindt ik het veels te lang duuren op een gegeven moment is het wel weer leuk geweest en wil je weer clean voelen en gewoon je normaal kunnen omkleden en niet een uur met een t-shirt aantrekken bezig te zijn en dan begint het moment dat je een beetje para kan worden.
Dus nee voor mij een leuke ervaring maar niet voor herhaling vatbaar.

Als het goed is heb ik mn lading acid morgen danwel overmorgen binnen. Maar ik probeer dit weekend eerst eens zo'n Harley Davidson xtc-pil. Die zouden getest zijn op 198mg mdma/tab.

Ik hoor dat die dingen de bom zijn op dit moment.

Hallo? Hallo? Zit ik hier op PartyFlock.nl of dutchbodybuilding.com???

PartyBuilding.com

EricR zei:

Hhahahaha idd.

Ome DBC heeft zelf een drugstopic geopend.......

Aangezien er hier nog wel aardig wat oldschool (house) partygangers zijn, kun je dit soort reacties verwachten.

Leviathan zei:
Als het goed is heb ik mn lading acid morgen danwel overmorgen binnen. Maar ik probeer dit weekend eerst eens zo'n Harley Davidson xtc-pil. Die zouden getest zijn op 198mg mdma/tab.

Ik hoor dat die dingen de bom zijn op dit moment.

Niet vreemd nee met zo'n hoge dosis mdma (heb je een pil uit dezelfde levering laten testen?) voor mij zou het iets te hoog gegrepen zijn om er een hele van te eten iig, 125-150 over een aaf verspreid is mooi, die hogere getallen vind ik meer voor mensen die tevaak (lees tesnel) achter elkaar gebruiken. Ben natuurlijk wel benieuwd naar je ervaring, ieder pilletje werkt toch weer anders op een of andere manier.

sport wonder zei:
Niet vreemd nee met zo'n hoge dosis mdma (heb je een pil uit dezelfde levering laten testen?) voor mij zou het iets te hoog gegrepen zijn om er een hele van te eten iig, 125-150 over een aaf verspreid is mooi, die hogere getallen vind ik meer voor mensen die tevaak (lees tesnel) achter elkaar gebruiken. Ben natuurlijk wel benieuwd naar je ervaring, ieder pilletje werkt toch weer anders op een of andere manier.

Ik neem ook maar eerst een halve, als ze werkelijk zo goed zijn ben ik daarna al wel n beetje in de warrie.

Laatste pil die ik heb gehad ben ik de hele nacht wakker op geweest....zelfs n kleine 10 ml ghb kon me niet in slaap krijgen. Dat vondt ik maar een mindere ervaring.

Leviathan zei:
Ik neem ook maar eerst een halve, als ze werkelijk zo goed zijn ben ik daarna al wel n beetje in de warrie.

Laatste pil die ik heb gehad ben ik de hele nacht wakker op geweest....zelfs n kleine 10 ml ghb kon me niet in slaap krijgen. Dat vondt ik maar een mindere ervaring.

Ben benieuwd wat voor pilletje het is ik hou er iig val om super relaxt te zijn, ga je hem van het weekend uitproberen? (en pas je op dat je neit in je oude leventje valt zo te horen probeer je weer aardig wat uit de laatste tijd, ook hierdoor kan je serotonine gehalte weer lager als normaal zijn waardoor je waarneming dit snoepje ook weer milder/anders kan zijn (anders moet je van te voren ff dagje 5htp kuren ;) ))

En in hoeverre denk je dat het veilig is je eerste keer paddo's alleen te nemen? (ben mentaal sterk) maar houd dat ook in dat ik mezelf onder controle houd? (ben er zo nieuwschierig naar, en lsd durf ik niet als ik hoor dat een heel groot percentage er paranoia van worden)

Ik krijg inderdaad de indruk dat er hier iemand aardig patje is de laatste tijd :roflol:

Terug
Naar boven