MuscleMeat

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

RobbieH zei:
Blijkt maar weer dat spullen die ze in een smart shop verkopen niet altijd "smart" drugs zijn :)

In 1997 (en geloof kort in 1998 ) was er in de smartshop ook zo'n leuk product verkrijgbaar. S5 heetten die tabletten.

1 tab kostte 25 gulden, en in de bijsluiter stond dat je het best maar n halve tab kon nemen. Spul werkte ook best heftig, en was ook in no time verboden.

De werkzame stof bleek MTA te zijn (Methyl-Thio-Amfetamine).

DBC01 zei:
Inmiddels 10 pagina's verder maar weet niemand iets van de verkrijgbaarheid 's hedendaags?
in amsterdam heb ik het bij 2 smartshops geprobeerd en bij beide hadden ze het maar ze vroegen er 20 euro voor :eek:
dus heb ik het maar niet gekocht....

• Topic Starter Topic Starter
:eek: LOL wat een hufters zeg! :D

2cb was ook altijd relaxed :cool:

hier

genoeg info over 2cb

Ik ga toch maar af en toe voor de lichamelijk minder schadelijke middeltjes zoals GHB en als het doorgaat heb ik binnenkort heb ik weer volledige beschikking over acid! :D

Leviathan zei:
Ik ga toch maar af en toe voor de lichamelijk minder schadelijke middeltjes zoals GHB en als het doorgaat heb ik binnenkort heb ik weer volledige beschikking over acid! :D
Ik zou dan toch voor DOB gaan... :D

hmm acid=lsd= minder schadelijk????
[Link niet meer beschikbaar]

Ben bezig geweest om alle onwaarheden eruit te halen, maar is veel meer werk dan ik dacht.

bartp zei:
Ik zou dan toch voor DOB gaan... :D

10 jr geleden circuleerden er in het partycircuit pillen met een half maantje als opdruk. Zat ook DOB in. Maar ach....het werkt gelukkig ook maar ruim 24 uur..... :cool:

marz01 zei:
hmm acid=lsd= minder schadelijk????

Ik had het over de schadelijke invloed op het lichaam, niet de geest!

Op mentaal gebied valt er bij mij niet zoveel meer te vernken :D

Leviathan zei:
10 jr geleden circuleerden er in het partycircuit pillen met een half maantje als opdruk. Zat ook DOB in. Maar ach....het werkt gelukkig ook maar ruim 24 uur..... :cool:

Lev, niet de dingen door elkaar halen... DOB werkt 8 tot 10 uur is een zegeltje, MDMOH is denk ik wat jij bedoelt... 24 tot 72 uur lang hard gaan... 3 weken niet kunnen slapen en 2 a 3 maanden slaapstoornissen... heb ze alleen als ying en yangs gezien... Ervaring mee?

Zo is er ook STP, de piek duurt 24 uur en het is na 72 uur uitgewerkt. Soort van sterke LSD trip.

Er zijn honderen chemische middelen (designer drugs) en trippers die vrij onbekend zijn. Maar hèèl heftig kunnen zijn.

Persoonlijk vindt ik psychelische drugs en tripmiddelen de meest interessante die er zijn. Veel diepgaander dan bijv. speed of coke.

At Leviathian, ik hoor graag je ervaringen als je eens acid hebt genomen. ;)

Overigens is LSD niet schadelijk voor het lichaam, alleen kunnen sommige geestelijk rijp zijn voor het gesticht na gebruik. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het zooi. Na een paar uur wil je wel wat anders maar het werkt gewoon alsmaar door en door en voor je het weet zit je in een bad trip en niemand kan je helpen, alleen collega-eikels met trippy-ervaring.

bartp zei:
Lev, niet de dingen door elkaar halen... DOB werkt 8 tot 10 uur is een zegeltje, MDMOH is denk ik wat jij bedoelt... 24 tot 72 uur lang hard gaan... 3 weken niet kunnen slapen en 2 a 3 maanden slaapstoornissen... heb ze alleen als ying en yangs gezien... Ervaring mee?

A pharmacokinetic study (4) showed that DOB (or a metabolite) began to concentrate in the brain only 3 hours after an oral dose. DOB is said (1) to have a longer duration, 12-24 hours, than LSD, 8-12 hours.

Ziet dr naar uit dat we het beiden fout hebben, maar nee, met beide middelen heb ik geen ervaring, en dat hou ik ook graag zo :D

Altijd erg interresant om die drugs ervaringen te lezen. DMT lijkt me ook erg interresant. Maarja, om het nou echt eens te proberen, neej dat zoek ik ook niet.

Marky zei:
At Leviathian, ik hoor graag je ervaringen als je eens acid hebt genomen. ;)

Ik heb 8 jr geleden eens kennisgemaakt met lsd. Waren microdots, maar niet echt heftige dingen als je nagaat dat ik er 2,5 heb gevreten.

Was wel een erg gave ervaring, vooral als je snachts over straat loopt en je kijkt om je heen....alles ziet er zo vaag en anders uit. Voor de spiegel zie je hele gezicht andere vormen aannemen.....echt grappig.

En wat mij persoonlijk goed beviel, is dat je er niet zo lam van wordt als met paddo's. En ik was n stuk helderder als met paddo's.

Nu heb ik begrepen dat zegeltjes n stukje heftiger zijn, maar dat zal de tijd uitwijzen :D

@RobG: Ik heb wel eens Yopo-poeder gesnoven, ging ook best wel heftig. Alleen had ik er de nodige biertjes en joints bij op, dus om nu een duidelijk beeld van de exacte werking te kunnen geven....nopes!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven