XXL Nutrition

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

2hard2die zei:
Mooie woorden... ga zo door . En geloof me je bent echt niet de enige! ;)

En zeker ook niet de laatste.....

Mn 2 buisjes zijn btw zojuist gearriveerd. Besteld bij www.methylone.nl

Eergisteren savonds laat besteld, dus heeft 1,5 dag geduurd. Discreet afgeleverd in een blanco envelop met bubbelfolie met alleen een postbusnr en postcode als afzender.

De buisjes zijn erg klein, formaat GHB buisje. Makkelijk dus om naar een feest mee te nemen. Passen er wel stuk of 10 in je aars als je de boel een beetje aandrukt :D

Zo gauw ik zin heb om het te gaan proberen, zal ik mn bevindingen posten.

Wel vreemd is dat er geen ingredienten op vermeld staan, en dus ook geen dosering. Niet echt heel verstandig imo.

Keep away form children.
Never use more than one bottle.

Room odoriser Vanilla.
Do not ingest.

Verder zal het denk ik niet echt aanslaan gezien de prijs van zo'n buisje en de prijs van een xtc-pil.

• Topic Starter Topic Starter
Niet zeiken. Op een pilletje staat ook niet wat er inzit :D

bartp zei:
Pillen kan je wel gewoon zelf goed testen als je daar de spullen voor hebt... verwarmingsapparaat enz... ;)

Gaschromatograaf (GC-MS), oplos-en extractiemiddelen, en de kennis om zo'n apparaat te bedienen. ;)

kreeg vanmiddag een mailtje dat ze onderweg waren,, dus zal ze zondag eens gaan uittesten :D

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me een goed plan. Allemaal in love-happy-stemming, geen ego's, gezellig kennismaken. Helaas heb ik al genoeg chemicalien in me dus ik sla een keertje over ;)

Lijnzaadolie smaakt ook naar bagger, dus wat zeur je nou :D

zo ook 2 buisjes besteld ben benieuwd.

Maar wat doen ze ongelovelijk moeilijk zeg me vrienden.

Nee man dat neem ik echt niet hoor die rommel, maar van het weekend wel weer 6 pillen in hun mik. ???

Leviathan zei:
Gaschromatograaf (GC-MS), oplos-en extractiemiddelen, en de kennis om zo'n apparaat te bedienen.

Originally Posted by bartp
die heb ik thuis niet...

Leviathan zei:
Is geen schande, zijn er weinig :D

Laatste keer dat ik met zo'n ding heb gewerkt is inmiddels ook alweer 5jr geleden dus ik zou me er ook niet zo best meer mee redden.

Die komt er wel hoor... ;)

Iemand die het goedje reeds al in de pens heeft gehad? :P

Terug
Naar boven